Δοκιμή: Nέο Hyundai Kona 1.0Τ 120 PS 48V

Επαρκείς σε επιδόσεις ο 1,0 turbo των 120 ίππων, αλλά παρά το ήπια υβριδικό σύστημα «τσιμπάει» σε κατανάλωση με τη μέση τιμή της να είναι γύρω στα 8,5 λτ./100 χλμ..

Επαρκείς σε επιδόσεις ο 1,0 turbo των 120 ίππων, αλλά παρά το ήπια υβριδικό σύστημα «τσιμπάει» σε κατανάλωση με τη μέση τιμή της να είναι γύρω στα 8,5 λτ./100 χλμ..

Αν αφήσεις το γκάζι «ρολάρει» σαν να έχει νεκρά, ακόμα και με κουμπωμένη ταχύτητα, χάρη στο κιβώτιο iMT.

Αν αφήσεις το γκάζι «ρολάρει» σαν να έχει νεκρά, ακόμα και με κουμπωμένη ταχύτητα, χάρη στο κιβώτιο iMT.