mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  4x4 Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  
Ημερομηνία δημοσίευσης:
Συγκριτικό Test
Αγροτικά
Do It Like A Pro…
Διαβάστηκε από 4576 αναγνώστες Τελ. ενημ/ση: 27.03.2008
Αξιοπιστία, χώροι, δύναμη και εκτός δρόμου δυνατότητες ήταν ανέκαθεν τα χαρακτηριστικά που έπρεπε να διαθέτουν οι “καρότσες”, αφού, ως γνωστόν, αποτελούν αποκλειστικά εργαλεία δουλειάς. Οι καιροί όμως άλλαξαν και μαζί με αυτούς άλλαξαν και οι απαιτήσεις του υποψήφιου αγοραστή.
Πλέον η συγκεκριμένη κατηγορία αποκτά σχεδίαση, περισσότερη δύναμη, υψηλό εξοπλισμό και εκρηκτικό ταμπεραμέντο. Ιδιαίτερα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, τα εν λόγω οχήματα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από SUV ή 4x4. Η εξέλιξή τους έχει προχωρήσει τόσο που πλέον αντί να επιλέγονται μόνο και μόνο για μεταφορές μέσα σε αγρούς, χρησιμοποιούνται σε καθημερινές δραστηριότητες -δυστυχώς μόνο σε επαρχία, λόγω της απαγόρευσης του diesel μέσα στην Αθήνα- από δραστήριους ανθρώπους που εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις εκτός δρόμου δυνατότητές τους, αλλά και από κυνηγούς. Το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι οι διαστάσεις και πιο συγκεκριμένα το ύψος των πέντε αυτοκινήτων, αφού κινούμενα δίπλα σε “φυσιολογικά οχήματα”, ξεχωρίζουν από μακριά, μαγνητίζοντας το βλέμμα των γύρω. Το μοντέλο που από σχεδιαστικής άποψης ξεφεύγει από τα τετριμμένα είναι το L200 της Mitsubishi, διαθέτοντας το πιο προχωρημένο και καλοδουλεμένο σχέδιο από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, χάρη στην εντυπωσιακή εμπρόσθια μάσκα που παραπέμπει στα αγωνιστικά Pajero και το καμπύλο χώρισμα της καμπίνας από την καρότσα. Τo DMax της Isuzu μαζί με το Toyota Hilux τονίζουν ακόμα πιο πολύ την επιβλητικότητά τους με την εισαγωγή αέρα στο καπό, η οποία χρησιμεύει στην ψύξη του Intercooler, ενώ το Ranger της Ford μαζί με το Mazda BT-50 ξεχωρίζουν για τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα τους με τα φουσκωμένα φτερά που διαθέτουν. Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, ο φουτουριστικός σχεδιασμός του L200 το κάνει να ξεχωρίζει για ακόμα μια φορά και να υπερτερεί από όλα τα υπόλοιπα σε αίσθηση υλικών. Και στα πέντε αυτοκίνητα τα υλικά που έχουν επιλεγεί για τον εσωτερικό διάκοσμο είναι σκληρά, όχι όμως συντηρητικά ή παλιομοδίτικα, κι αυτό διότι προορίζονται κυρίως για σκληρή χρήση. Οι θήκες για μικροαντικείμενα δίνουν το “παρών” σε όλα τα μοντέλα, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη. Από στιλιστικής άποψης, αν εξαιρεθεί ο κύριος σχεδιασμός, το Ford Ranger στην έκδοση Wildtrack κάνει τη διαφορά με τις φανταχτερές ταπετσαρίες του. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, όλα τα αυτοκίνητα της δοκιμής διαθέτουν ένα τρίλιτρο μηχανικό σύνολο, εκτός από τα Mazda και Mitsubishi που έχουν χωρητικότητα 2,5 λίτρα. Το L200 αποδίδει 167 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 402 Nm στις 2.000 σ.α.λ., το Hilux 171 ίππους και 348 Nm ροπής, τα οποία όμως είναι διαθέσιμα σε ένα αρκετά μεγάλο φάσμα στροφών που κυμαίνεται μεταξύ 1.400 και 3.400 σ.α.λ., ενώ τo Ford Ranger με τον τρίλιτρο Duratorq TDCi, 156 ίππους και 390 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.800 σ.α.λ., τιμές υπεραρκετές ώστε να μπορεί να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο. Το πιο αδύναμο μοτέρ της παρέας είναι αυτό του Mazda, το οποίο μπορεί να αποδίδει μόνο 143 ίππους, καταφέρνει όμως να κινήσει το όχημα σε σχετικά γρήγορους ρυθμούς, με τη γραμμική του λειτουργία να εντυπωσιάζει. Το D-Max, με τη σειρά του, αποδίδει στην τρίλιτρη έκδοση 184 ίππους και βρίσκεται κοντά στην κορυφή της κατηγορίας, ενώ χάρη στη μεγάλη ιπποδύναμη και την εκπληκτική ροπή χρειάζεται μόλις 10.1 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. από στάση. Στην άσφαλτο και τα πέντε αυτοκίνητα βρίσκονται εκτός του φυσικού τους στοιχείου, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να κινηθούν αξιοπρεπώς. Το μόνο που απαιτείται όταν δεν υπάρχει βάρος στην καρότσα είναι λίγη σύνεση με το γκάζι από μέρους του οδηγού κι αυτό γιατί η ουρά θα προσπεράσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο στο πι και φι, με εξαίρεση εδώ το L200, το οποίο είναι το μόνο της παρέας που εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Φυσικά, στην εκτός δρόμου κίνηση, όλα τα αυτοκίνητα αποδεικνύουν περίτρανα ότι έχουν γεννηθεί για τέτοιου είδους τερέν. Σε γενικές γραμμές, τα πέντε οχήματα που σας παρουσιάζουμε εδώ, αποτελούν αξιόπιστα εργαλεία δουλειάς, χαρίζοντας παράλληλα στους ιδιοκτήτες τους πολλές ώρες ξενοιασιάς και διασκέδασης, αφού με ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα ελαστικά και ένα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, οι δυνατότητες κίνησής τους είναι απεριόριστες.







ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
Δοκιμή: Mercedes V 250 BlueTEC Long | TEST
Τέλος Αυγούστου η αποκάλυψη του νέου Kia Sorento | ΔΙΕΘΝΗ
Nismo εκδόσεις για όλα τα μοντέλα της Nissan | ΔΙΕΘΝΗ
3θυρη και 5θυρη η νέα BMW X2 | SCOOP
Lancia Ypsilon 1,3 JTD Momodesign | TEST
Η σημασία της σωστής συντήρησης | AFTER SALES
Αντιμετωπίστε τη ζέστη με αντιηλιακές μεμβράνες | ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Τι ήχος για την Bugatti Veyron Super Sport Pur Blanc edition! | ΑΓΩΝΕΣ
Φολέγανδρος η αυθεντική! | autotriti-ekdromes
Προσφορές Αυτοκινήτων Ford από τη Ford Sfakianakis | ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Η… εναλλακτική πρόταση της Piaggio Επαγγελματικά | ΕΠΑΓ/ΤΙΚΑ
Indian Roadmaster 2015: H Αναβίωση | ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
Ρωσία: Οικονομικές κυρώσεις από Ε.Ε. | ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Το ηλιακό όχημα Sunnyclist στη Σαντορίνη | ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη! | about ΘΕΣ/ΚΗ
E-Shops & Αυτοκίνητο! | ΑΦΙΕΡΩΜΑ
LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση. | ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμα χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime! | ANYTIMEAdvertisement
περισσότερα »
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
ANYTIME:Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμη χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime
NISSAN:Nέο X-TRAIL με 1,6 diesel & 130 ίππους
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Πως βλέπετε όμως εσείς τη δική σας ζωή με ένα ηλεκτρικό; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν την αυτονομία, τι γίνεται όμως όταν τελειώνει η μπαταρία;
Πρέπει σώνει και καλά, ενώ υπάρχει ένα πολύ καλό υπόβαθρο, να αλλάζει συχνά μόνο και μόνο για να λέμε ότι είναι ολοκαίνουργιο; Ειδικά όταν όλα τα άλλα είναι; Πρέπει να αλλάζουν δηλαδή και τα ρομπότ στο εργοστάσιο για να είμαστε ικανοποιημένοι; Τι λέτε; Τι απαιτείται για να χαρακτηριστεί μια γενιά ενός μοντέλου ως «νέα»;
Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς; Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς;
Διαβάστε: 685 non papers 11528 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr