mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  4x4 Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  
Ημερομηνία δημοσίευσης:
Συγκριτικό Test
Αγροτικά
Do It Like A Pro…
Διαβάστηκε από 4648 αναγνώστες Τελ. ενημ/ση: 27.03.2008
Αξιοπιστία, χώροι, δύναμη και εκτός δρόμου δυνατότητες ήταν ανέκαθεν τα χαρακτηριστικά που έπρεπε να διαθέτουν οι “καρότσες”, αφού, ως γνωστόν, αποτελούν αποκλειστικά εργαλεία δουλειάς. Οι καιροί όμως άλλαξαν και μαζί με αυτούς άλλαξαν και οι απαιτήσεις του υποψήφιου αγοραστή.
Πλέον η συγκεκριμένη κατηγορία αποκτά σχεδίαση, περισσότερη δύναμη, υψηλό εξοπλισμό και εκρηκτικό ταμπεραμέντο. Ιδιαίτερα στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, τα εν λόγω οχήματα δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από SUV ή 4x4. Η εξέλιξή τους έχει προχωρήσει τόσο που πλέον αντί να επιλέγονται μόνο και μόνο για μεταφορές μέσα σε αγρούς, χρησιμοποιούνται σε καθημερινές δραστηριότητες -δυστυχώς μόνο σε επαρχία, λόγω της απαγόρευσης του diesel μέσα στην Αθήνα- από δραστήριους ανθρώπους που εκμεταλλεύονται στο έπακρο τις εκτός δρόμου δυνατότητές τους, αλλά και από κυνηγούς. Το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση είναι οι διαστάσεις και πιο συγκεκριμένα το ύψος των πέντε αυτοκινήτων, αφού κινούμενα δίπλα σε “φυσιολογικά οχήματα”, ξεχωρίζουν από μακριά, μαγνητίζοντας το βλέμμα των γύρω. Το μοντέλο που από σχεδιαστικής άποψης ξεφεύγει από τα τετριμμένα είναι το L200 της Mitsubishi, διαθέτοντας το πιο προχωρημένο και καλοδουλεμένο σχέδιο από όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, χάρη στην εντυπωσιακή εμπρόσθια μάσκα που παραπέμπει στα αγωνιστικά Pajero και το καμπύλο χώρισμα της καμπίνας από την καρότσα. Τo DMax της Isuzu μαζί με το Toyota Hilux τονίζουν ακόμα πιο πολύ την επιβλητικότητά τους με την εισαγωγή αέρα στο καπό, η οποία χρησιμεύει στην ψύξη του Intercooler, ενώ το Ranger της Ford μαζί με το Mazda BT-50 ξεχωρίζουν για τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα τους με τα φουσκωμένα φτερά που διαθέτουν. Περνώντας στον εσωτερικό διάκοσμο, ο φουτουριστικός σχεδιασμός του L200 το κάνει να ξεχωρίζει για ακόμα μια φορά και να υπερτερεί από όλα τα υπόλοιπα σε αίσθηση υλικών. Και στα πέντε αυτοκίνητα τα υλικά που έχουν επιλεγεί για τον εσωτερικό διάκοσμο είναι σκληρά, όχι όμως συντηρητικά ή παλιομοδίτικα, κι αυτό διότι προορίζονται κυρίως για σκληρή χρήση. Οι θήκες για μικροαντικείμενα δίνουν το “παρών” σε όλα τα μοντέλα, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη. Από στιλιστικής άποψης, αν εξαιρεθεί ο κύριος σχεδιασμός, το Ford Ranger στην έκδοση Wildtrack κάνει τη διαφορά με τις φανταχτερές ταπετσαρίες του. Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, όλα τα αυτοκίνητα της δοκιμής διαθέτουν ένα τρίλιτρο μηχανικό σύνολο, εκτός από τα Mazda και Mitsubishi που έχουν χωρητικότητα 2,5 λίτρα. Το L200 αποδίδει 167 άλογα στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 402 Nm στις 2.000 σ.α.λ., το Hilux 171 ίππους και 348 Nm ροπής, τα οποία όμως είναι διαθέσιμα σε ένα αρκετά μεγάλο φάσμα στροφών που κυμαίνεται μεταξύ 1.400 και 3.400 σ.α.λ., ενώ τo Ford Ranger με τον τρίλιτρο Duratorq TDCi, 156 ίππους και 390 Nm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.800 σ.α.λ., τιμές υπεραρκετές ώστε να μπορεί να ξεπεράσει οποιοδήποτε εμπόδιο. Το πιο αδύναμο μοτέρ της παρέας είναι αυτό του Mazda, το οποίο μπορεί να αποδίδει μόνο 143 ίππους, καταφέρνει όμως να κινήσει το όχημα σε σχετικά γρήγορους ρυθμούς, με τη γραμμική του λειτουργία να εντυπωσιάζει. Το D-Max, με τη σειρά του, αποδίδει στην τρίλιτρη έκδοση 184 ίππους και βρίσκεται κοντά στην κορυφή της κατηγορίας, ενώ χάρη στη μεγάλη ιπποδύναμη και την εκπληκτική ροπή χρειάζεται μόλις 10.1 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα. από στάση. Στην άσφαλτο και τα πέντε αυτοκίνητα βρίσκονται εκτός του φυσικού τους στοιχείου, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορούν να κινηθούν αξιοπρεπώς. Το μόνο που απαιτείται όταν δεν υπάρχει βάρος στην καρότσα είναι λίγη σύνεση με το γκάζι από μέρους του οδηγού κι αυτό γιατί η ουρά θα προσπεράσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο στο πι και φι, με εξαίρεση εδώ το L200, το οποίο είναι το μόνο της παρέας που εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Φυσικά, στην εκτός δρόμου κίνηση, όλα τα αυτοκίνητα αποδεικνύουν περίτρανα ότι έχουν γεννηθεί για τέτοιου είδους τερέν. Σε γενικές γραμμές, τα πέντε οχήματα που σας παρουσιάζουμε εδώ, αποτελούν αξιόπιστα εργαλεία δουλειάς, χαρίζοντας παράλληλα στους ιδιοκτήτες τους πολλές ώρες ξενοιασιάς και διασκέδασης, αφού με ένα ζευγάρι πιο χωμάτινα ελαστικά και ένα μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα, οι δυνατότητες κίνησής τους είναι απεριόριστες.







ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
Δοκιμάζουμε: Ανανεωμένο Skoda Yeti Outdoor 1,6 TDI | TEST
Αποκάλυψη για το νέο Ford Mondeo στη Δ.Ε.Θ | ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ
Διαβάστε στο νέο Auto Τρίτη | EXTRA
Ετοιμάζεται το Alpine, έρχεται νέο οικολογικό Renault | ΔΙΕΘΝΗ
Ένα… ιπτάμενο μονοθέσιο στην πίστα SPA του Βελγίου | ΑΓΩΝΕΣ
Αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα από την Alfa Romeo | ΔΙΕΘΝΗ
Αξιολογήσεις καταναλωτών για τα ελαστικά της Michelin | ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Συστήματα LPG από την εταιρεία Kanteres σε 12 άτοκες δόσεις | ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Η νέα BMW M4 Cabrio | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Φροντίδα του αυτοκινήτου μετά τις διακοπές | ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Νέο Volvo FE αποκλειστικά με CNG | ΕΠΑΓ/ΤΙΚΑ
BMW S1000XR: Στην τελική ευθεία | ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ από τους πλειστηριασμούς επιδιώκει η κυβέρνηση | ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΗ Ενεργειακή ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη! | about ΘΕΣ/ΚΗ
E-Shops & Αυτοκίνητο! | ΑΦΙΕΡΩΜΑ
LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση. | ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
περισσότερα »
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
OTE TV:Full pack μόνο με 21,90€/μήνα
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Εσείς επιμένετε να αντικαταστήσετε το παλιό σας μεσαίο πάλι με μεσαίο και δυσκολεύεστε στην τιμή; Μήπως η αντικατάσταση πρέπει να γίνει με ένα μικρό; Τι λέτε; 
Αξίζει να αλλάξετε το παλιό σας μεσαίο με ένα μικρό ντίζελ;
Μήπως τώρα που τα αυτοκίνητα τα κρατάμε περισσότερο θα πρέπει να τα παίρνουμε πιο πλούσια; Τι λέτε; Και τι εξοπλισμό θα θέλατε να έχετε; Αν το κρατήσεις για χρόνια, μήπως να το πάρεις πιο πλούσιο;
To Nissan Note διαθέτει τους μεγαλύτερους χώρους στη μικρή κατηγορία. Μεγάλα μικρά εναντίον μικρών μικρών. Εσείς το μικρό σας το θέλετε μικρό ή μεγάλο;
Διαβάστε: 694 non papers 11571 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr