Πόση σημασία έχει το μέγεθος ή η κατηγορία στην απαξίωση; Με τις τιμές των μεταχειρισμένων να πέφτουν, υπάρχει κάποια κατηγορία που είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα;

Πόση σημασία έχει το μέγεθος ή η κατηγορία στην απαξίωση; Με τις τιμές των μεταχειρισμένων να πέφτουν, υπάρχει κάποια κατηγορία που είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα;

Κρατάνε τα μικρά αυτοκίνητα την αξία τους πιο πολύ από τα μεγάλα;

5.302 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2014)

Πόση σημασία έχει το μέγεθος ή η κατηγορία στην απαξίωση; Με τις τιμές των μεταχειρισμένων να πέφτουν, υπάρχει κάποια κατηγορία που είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα;

Αλήθεια είναι πως η αγορά του μεταχειρισμένου περνάει στην Ελλάδα τη δική της μετάβαση και ακόμη περιμένουμε να δούμε που θα κατασταλάξει. Αυτή τη στιγμή η κατανάλωση και το κόστος χρήσης γενικά είναι «βασιλιάς» ενώ όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Σίγουρα οτιδήποτε πάνω από 2 λίτρα «κινείται» δύσκολα, ενώ αυτά που «φεύγουν» πρώτα είναι πάντα τα μικρά, φτηνά και οικονομικά. Όπως και στα καινούργια, εξάλλου.
Πόσο όμως σας επηρεάζει αυτή η εικόνα όταν διαλέγετε αυτοκίνητο; Θα έλεγε κανείς πως τα μικρά και φτηνά αυτοκίνητα έχουν μικρό «ρίσκο» γιατί είναι περιζήτητα σε δεύτερο χέρι, οπότε η απαξίωση είναι μικρή και σε ποσοστό αλλά και σε χρήμα.
Αν πας σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ακόμη και τα μικρομεσαία σήμερα, η εικόνα δεν είναι ίδια. Μια ματιά στο δρόμο εξάλλου αρκεί για να δει κανείς τι αυτοκίνητα προτιμάει σήμερα ο Eλληνας οδηγός. 
Όμως το αυτοκίνητο που αγοράζει κανείς σήμερα θα πουληθεί δεύτερο χέρι σε μία τελείως διαφορετική αγορά. Στα επόμενα χρόνια το δεύτερο χέρι θα κυριαρχείται από το ντίζελ, ενώ και οι παράγοντες που έχουν διαμορφώσει τη σημερινή εικόνα θα έχουν ξεπεραστεί. 
Πως μπορείτε λοιπόν να διαλέξετε με βάση την απαξίωση όταν δεν έχετε εικόνα του τι θα ισχύει σε πέντε ή έξι χρόνια στο μεταχειρισμένο; Λένε μερικοί πως τα σίγουρα είναι τα ίδια. Πως δηλαδή τα μικρά αυτοκίνητα κυκλοφορούν πολλά περισσότερα χρόνια γιατί έχουν ζήτηση ως οικονομικά στην αγορά και την χρήση. Λένε πως το ντίζελ θα είναι το απόλυτο, σε σημείο που τα βενζινοκίνητα μεταχειρισμένα θα κινούνται στα επόμενα πέντε χρόνια όσο δύσκολα κινούνται σήμερα και τα δίλιτρα. Μπορεί να πέφτουν και έξω.
Το θέμα είναι εσείς τι κάνετε; Εσείς πως αντιμετωπίζετε την απαξίωση του αυτοκινήτου που αγοράζετε σήμερα; Σε τι «επενδύετε»; Στη μάρκα ή το μοντέλο που θεωρείτε πως πρέπει να είναι δημοφιλές, ασχέτως αν σας αρέσει; Στην κατηγορία; Στο καύσιμο; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL