Πόση σημασία έχει το μέγεθος ή η κατηγορία στην απαξίωση; Με τις τιμές των μεταχειρισμένων να πέφτουν, υπάρχει κάποια κατηγορία που είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα;
Κρατάνε τα μικρά αυτοκίνητα την αξία τους πιο πολύ από τα μεγάλα;
5.302 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2014)
Πόση σημασία έχει το μέγεθος ή η κατηγορία στην απαξίωση; Με τις τιμές των μεταχειρισμένων να πέφτουν, υπάρχει κάποια κατηγορία που είναι καλύτερη σε αυτόν τον τομέα;
Πόσο όμως σας επηρεάζει αυτή η εικόνα όταν διαλέγετε αυτοκίνητο; Θα έλεγε κανείς πως τα μικρά και φτηνά αυτοκίνητα έχουν μικρό «ρίσκο» γιατί είναι περιζήτητα σε δεύτερο χέρι, οπότε η απαξίωση είναι μικρή και σε ποσοστό αλλά και σε χρήμα.
Αν πας σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ακόμη και τα μικρομεσαία σήμερα, η εικόνα δεν είναι ίδια. Μια ματιά στο δρόμο εξάλλου αρκεί για να δει κανείς τι αυτοκίνητα προτιμάει σήμερα ο Eλληνας οδηγός.
Όμως το αυτοκίνητο που αγοράζει κανείς σήμερα θα πουληθεί δεύτερο χέρι σε μία τελείως διαφορετική αγορά. Στα επόμενα χρόνια το δεύτερο χέρι θα κυριαρχείται από το ντίζελ, ενώ και οι παράγοντες που έχουν διαμορφώσει τη σημερινή εικόνα θα έχουν ξεπεραστεί.
Πως μπορείτε λοιπόν να διαλέξετε με βάση την απαξίωση όταν δεν έχετε εικόνα του τι θα ισχύει σε πέντε ή έξι χρόνια στο μεταχειρισμένο; Λένε μερικοί πως τα σίγουρα είναι τα ίδια. Πως δηλαδή τα μικρά αυτοκίνητα κυκλοφορούν πολλά περισσότερα χρόνια γιατί έχουν ζήτηση ως οικονομικά στην αγορά και την χρήση. Λένε πως το ντίζελ θα είναι το απόλυτο, σε σημείο που τα βενζινοκίνητα μεταχειρισμένα θα κινούνται στα επόμενα πέντε χρόνια όσο δύσκολα κινούνται σήμερα και τα δίλιτρα. Μπορεί να πέφτουν και έξω.
Το θέμα είναι εσείς τι κάνετε; Εσείς πως αντιμετωπίζετε την απαξίωση του αυτοκινήτου που αγοράζετε σήμερα; Σε τι «επενδύετε»; Στη μάρκα ή το μοντέλο που θεωρείτε πως πρέπει να είναι δημοφιλές, ασχέτως αν σας αρέσει; Στην κατηγορία; Στο καύσιμο; Τι λέτε;
Πέραν των οικονομικών πάντοτε θα προτιμούν οι πολλοί τα 1000 κυβικά σε σχέση με τα 6500 κυβικά, και αυτό δεν αλλάζει, είτε είμαστε στις παχιές αγελάδες, είτε όχι.
Το θέμα είναι και αλλού, τα μεταχειρισμένα που έχουν μικρούς κινητήρες και πολλά άλογα, είτε πετρελαιοκίνητα, είτε βενζινοκίνητα, με περιορισμένη ζωή, λόγω των τεχνολογιών που φέρουν, ως μεταχειρισμένα θα συμφέρει να αγοράζονται;
Τι να το κάνω αν αγοράσω μικρό, μεγάλο, κ.τ.λ. μεταχειρισμένο και στα χέρια μου θα βγούν όλες οι βλάβες των προηγούμενων ιδιοκτητών;Θα συμφέρει;Θα μιλάμε τότε για κατηγορία, μάρκα, καύσιμο, δημοφιλή, κ.τ.λ.;
Μήπως οδηγούμαστε στο όλο και λιγότεροι να έχουν όχημα;
Στην Ελλάδα πάντοτε τα πράγματα ήταν και είναι στρεβλά.
Ας μην βιαζόμαστε...
Προφανώς τα μικρά, ντίζελ και με φήμη αξιοπιστίας αυτοκίνητα (πχ Toyota, VW), κρατάνε καλύτερα την αξία τους σαν μεταχειρισμένα και έχουν και μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό.