Με τον «Συνήγορο του Πελάτη» η Εθνική Ασφαλιστική θέτει στην υπηρεσία των πελατών της μία σειρά διαδικασιών προκειμένου να επιλύσει μαζί τους φιλικά την οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει διμερώς.

3 χρόνια για τον «Συνήγορο του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής

Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/6/2014

Ο Θεσμός του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής συμπλήρωσε 3 χρόνια, προσφέροντας τις υπηρεσίες του δωρεάν για γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση ασφαλιστικών θεμάτων.

 

Το Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» προσφέρει εδώ και 3 χρόνια τις υπηρεσίες του εντελώς δωρεάν ενώ η εμπειρία και η κατάρτιση των στελεχών του εγγυώνται τη γρήγορη και αποτελεσματική εξέταση των υποθέσεων.

Επίσης, στο πλαίσιο λειτουργίας του θεσμού ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής κ. Σπύρος Μαυρόγαλος τόνισε ότι «η ικανοποίηση των προσδοκιών των ασφαλισμένων της εταιρείας με την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών, αποτελεί προσωπική δέσμευση όλων των ανθρώπων της εταιρίας και εξέφρασε τη συνεχιζόμενη στήριξη της Διοίκησης στις προσπάθειες εξεύρεσης φιλικής λύσης, σε όποιες διαφορές τυχόν ανακύπτουν με τους πελάτες της».

Για να επιτελέσει την αποστολή του ο «Συνήγορος»:

• Επιδιώκει την ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ του Πελάτη και της Ασφαλιστικής.
• Αναζητά λύσεις κοινής αποδοχής για την επίλυση των προβλημάτων, που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια της συναλλακτικής σχέσης και
• Προτείνει μέτρα για την αντιμετώπιση των επαναλαμβανόμενων σημείων τριβής στην σχέση μεταξύ Πελάτη – Εταιρείας.

Σημειωτέον ότι η Εταιρεία θέτει στην υπηρεσία των πελατών της μία σειρά διαδικασιών προκειμένου να επιλύσει μαζί τους φιλικά την οποιαδήποτε διαφορά ανακύψει διμερώς.

Τι πρέπει να κάνει ο ασφαλισμένος

• Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να έχει επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες της Εθνικής Ασφαλιστικής ή με τον ασφαλιστή του, που διαθέτουν εμπειρία και γνώση προκειμένου να τον βοηθήσουν στην επίλυση του προβλήματός του.
• Ο ενδιαφερόμενος σε δεύτερη φάση πρέπει να απευθυνθεί στον Τομέα Διαχείρισης Αιτιάσεων της Εθνικής Ασφαλιστικής που θα εξετάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα την αιτίασή του.
• Ο ενδιαφερόμενος καταλήγει στο «Συνηγόρου του Πελάτη», που αποτελεί το τελευταίο βήμα στην προσπάθεια φιλικής επίλυσης της διαφοράς.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε:

Γραφείο του «Συνηγόρου του Πελάτη» της Εθνικής Ασφαλιστικής T:210 9007500, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 08:00-16:00.
& στο site της Εθνικής www.ethniki-asfalistiki.gr.

 

Τελευταία νέα