«Εξαπλώνεται» ψηφιακά η ΑΧΑ, μέσω των social media και των smartphones.

Η AXA «καλλιεργεί» το διαδικτυακό της προφίλ

Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/4/2014

Μέσα από τη Facebook, η ΑΧΑ επιθυμεί να δημιουργήσει έναν ευρύ ψηφιακό «κόσμο» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην κινητή τηλεφωνία, αναφορικά με τις υπηρεσίες ασφάλισης που προσφέρει.

 

Η
ΑΧΑ και η Facebook προχώρησαν σε «σύσφιξη των σχέσεών τους», με στόχο την επιτάχυνση της συνεργασίας τους σε θέματα εμπορικής προβολής της ασφαλιστικής εταιρείας. Μάλιστα, μέσα από αυτή τη συνεργασία, το προσωπικό της Facebook θα συνεργαστεί με την ΑΧΑ, κυρίως στην ανάπτυξη στρατηγικής καινοτομίας και ψηφιακών αναλύσεων για την ενδυνάμωση της προώθησης του ασφαλιστικού Ομίλου στο Facebook και ιδιαίτερα μέσω κινητών συσκευών.

Επιπλέον, η Facebook θα αναλύει μέσα από την πλατφόρμα της την επίδραση των διαφημιστικών κινήσεων της ΑΧΑ και στελέχη της θα εκπαιδεύσουν τους ανθρώπους της ΑΧΑ.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Veronique Weill, Διευθύντρια Λειτουργιών του Ομίλου ΑΧΑ, ανέφερε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε τον πρώτο διεθνή ασφαλιστικό οργανισμό που συνεργάζεται με τη Facebook. Ο ψηφιακός κόσμος επηρεάζει ιδιαίτερα τη δουλειά μας και είμαστε πεπεισμένοι πως πρόκειται για μια τεράστια ευκαιρία, ώστε να κινηθούμε σε αυτόν όσο το δυνατόν καλύτερα…».

 

Τελευταία νέα