Την πρώτη ένδειξη για υπερθέρμανση του κινητήρα θα πάρετε από το λαμπάκι ή τη βελόνα στο πίνακα οργάνων.

Κάποιες φορές σημάδι υπερθέρμανσης μπορεί να είναι καπνός που βγαίνει από το καπό. Κάντε αμέσως στην άκρη.

Αφήστε χρόνο για να κρυώσει ο κινητήρας. Ανοίξτε την τάπα σιγά σιγά με ένα πανί.

Συμπληρώστε σιγά σιγά με παραφλού. Αν δεν έχετε, τότε με νερό, όχι όμως κρύο γιατί μπορεί να προκαλέσετε φθορά στον κινητήρα.

Καλό είναι, ειδικά το καλοκαίρι, να έχετε μαζί σας ψυκτικό υγρο ή νερό.

Ανέβασε θερμοκρασία, τι να κάνω;

63353 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα πιθανά αίτια υπερθέρμανσης του κινητήρα δεν είναι λίγα. Διαβάστε παρακάτω τι πρέπει να κάνετε σε αυτή τη περίπτωση, ώστε να προλάβετε το κακό.

 
Ένας κινητήρας μπορεί να ανεβάσει θερμοκρασία για πολλούς λόγους όπως λόγω χαμηλής στάθμης ψυκτικού υγρού, προβληματικού βεντιλατέρ, διαρροής στο κύκλωμα ψύξης, προβληματικής αντλίας νερού, ενώ μπορεί να συμβεί ακόμη και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε μεγάλο μποτιλιάρισμα κάτω από υψηλές θερμοκρασίες.

Οι απαραίτητες ενέργειες σε αυτήν την περίπτωση είναι:
1. Αν ο δείκτης θερμοκρασίας λειτουργεί, την πρώτη ένδειξη για αύξηση της θερμοκρασίας θα τη λάβετε από τη βελόνα που πλησιάζει στο κόκκινο (μέγιστη θερμοκρασία). Σε κάποια αυτοκίνητα υπάρχει και λαμπάκι που προειδοποιεί για την άνοδο της θερμοκρασίας.Σε αυτή την περίπτωση, ανοίξτε αμέσως το καλοριφέρ στη μέγιστη θερμοκρασία και γυρίστε το διακόπτη του ανεμιστήρα στη μέγιστη ένδειξη. Αυτή η κίνηση θα εκτονώσει ένα μέρος της θερμότητας από τον κινητήρα.
2. Αν η θερμοκρασία δεν πέσει, σταματήστε το αυτοκίνητο και σβήστε τον κινητήρα.
3. Σε ακραίες περιπτώσεις, το πρώτο σημάδι υπερθέρμανσης θα είναι ο καπνός που βγαίνει κάτω από το καπό. Σταματήστε το όχημα, σβήστε τον κινητήρα όσο πιο γρήγορα μπορείτε και μην ανοίξετε το καπό μέχρι να σταματήσει να βγαίνει καπνός.
4. Αν δεν υπάρχει καπνός, ανοίξτε το καπό για να εκτονωθεί η θερμότητα και περιμένετε ώστε ο κινητήρας να κρυώσει. Ένας κινητήρας που έχει υπερθερμανθεί χρειάζεται τουλάχιστον μισή ώρα για να επανέλθει στη φυσιολογική του θερμοκρασία.
5. Κοιτάξτε κάτω από το όχημα αν υπάρχει διαρροή ψυκτικού υγρού. Είναι εύκολο να το αντιληφθείτε μιας και το χρώμα του ψυκτικού υγρού μπορεί να είναι πράσινο, κίτρινο ή και ροζ και θα αχνίζει.
6. Όταν ο κινητήρας έχει κρυώσει, ελέγξτε τη στάθμη στο δοχείο του ψυκτικού υγρού. Αν δεν έχει διαρροή και καπνό, πιθανώς η στάθμη του να έχει υπερβεί τη μέγιστη ένδειξη καθώς το ζεστό ψυκτικό υγρό διογκώνεται.

Καλό είναι...
...κυρίως τους θερμούς μήνες (και όχι μόνο) και ιδίως αν κινείστε συνέχεια μέσα στην πόλη, για να μπορείτε να αντιμετωπίσετε πιθανή υπερθέρμανση του κινητήρα, να έχετε μαζί σας: ένα δοχείο με ψυκτικό υγρό, νερό, ένα μεγάλο πανί και οπωσδήποτε -όπως προβλέπει και ο νόμος- έναν πυροσβεστήρα για να μπορέσετε να αντεπεξέλθετε στην ακραία περίπτωση που ο κινητήρας έχει πιάσει φωτιά. Επίσης μην ξεχνάτε να ελέγχετε συχνά αν το ψυγείο έχει νερό.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - AFTER SALES

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ

προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΘΕΜΑ SERVICE AYTOKINHTOY

  • DAMSEL– MASTER OIL (ΚΙΟΛΕΜΕΝΗ Γ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ)

    DAMSEL– MASTER OIL (ΚΙΟΛΕΜΕΝΗ Γ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ)

    DAMSEL και MASTER OIL είναι 2 επώνυμα Brands λιπαντικών οχημάτων με ευρεία γκάμα για επιβατικά και ελαφρά φορτηγά, βαρέα οχήματα, μηχανήματα έργου και καΐκια. Αποτελούν δημιούργημα της ελληνικής επιχείρησης ΚΙΟΛΕΜΕΝΗ Γ. ΧΡΙΣΤΙΝΑ και διανέμονται παγκοσμίως. Διαθέτουν τις αδειοδοτήσεις API και ACEA.
     2321065210 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ