Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2002

ΔΟΚΙΜΗ
SsangYong Rexton RX 320
 

Προκλητικό και με ουσία
 

Κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα του Rexton, η SsangYong έχει για άλλη μια φορά κρύψει μηχανικά μέρη Mercedes-Benz. Βελτιώνοντας την ποιότητα της συναρμολόγησης σε σχέση με το παρελθόν, προσφέρει ένα σύνολο απόλυτα αξιόλογο και με υπερπλήρες επίπεδο εξοπλισμού. Ως επιστέγασμα της όλης προσπάθειας, έρχονται οι πολύ καλές επιδόσεις του Rexton στο χώμα, στοιχείο που υπογραμμίζει την πολύ καλή δουλειά των τεχνικών της Κορεάτικης εταιρείας.

Η κορεάτικη SsangYong παρά τη σύντομη σχετικά ιστορία της στην παραγωγή αυτοκινήτων (από το 1986), έχει στο ενεργητικό της ορισμένα αξιόλογα επιτεύγματα. 
Η συνεργασία της με τη Mercedes-Benz, από την οποία εφοδιάζεται με κινητήρες, της έχει δώσει μια καλή βάση για τη συνέχεια και αυτό είναι κάτι που οι Κορεάτες έχουν καταλάβει πολύ καλά. Οι πρώτες τους απόπειρες με τα Korando και Musso έτυχαν καλής υποδοχής από το αγοραστικό κοινό. Ένα κοινό που εκ των πραγμάτων είναι δύσκολο, εφόσον είναι διατεθειμένο να εκταμιεύσει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό, προκειμένου να αγοράσει εκτός δρόμου αυτοκίνητο. Στην κτήση της εμπιστοσύνης αυτής το ρόλο του έπαιξε το γεγονός της χρησιμοποίησης γερμανικών κινητήρων και δη της Mercedes. 
Από εκεί και πέρα, η τεχνογνωσία που δεν υπήρχε αποκτήθηκε και αποτέλεσμα αυτής της ζύμωσης είναι το σύγχρονο εκτός δρόμου όχημα της SsangYong με την κωδική ονομασία Rexton. Με την πρώτη ματιά, το Κορεάτικο μοντέλο δείχνει να είναι βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Η τεράστια μάσκα στο εμπρός μέρος που εφάπτεται με τα κάθετης διάταξης φωτιστικά σώματα, δίνει το στίγμα μιας ξεχωριστής κατασκευής. Οι μεγάλες καμπύλες επιφάνειες συνθέτουν ένα εντυπωσιακό οπτικά σύνολο, το οποίο λόγω της μεγάλης απόστασης από το έδαφος και των μεγάλων τροχών που φέρει δείχνει ακόμα πιο ογκώδες. 
Το μαύρο χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας με τα ανοιχτόχρωμα περιφερειακά πλαστικά προστατευτικά και τα φιμέ τζάμια πίσω που είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού, κάνει ακόμα πιο επιβλητικό το σύνολο. Οι εξωτερικές διαστάσεις του μοντέλου προδιαθέτουν για ανάλογους χώρους επιβατών και αυτό επιβεβαιώνεται, καθώς οι τρεις σειρές καθισμάτων που υπάρχουν στην καμπίνα επιτρέπουν τη φιλοξενία μέχρι και 7 ατόμων. 
Ανοίγοντας τη θηριώδη πίσω (5η) πόρτα με το τεράστιο λογότυπο Rexton, αποκαλύπτεται ο χώρος αποσκευών, που παρά την ύπαρξη της τρίτης σειράς καθισμάτων μπορεί να φιλοξενήσει ορισμένες αποσκευές. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του Rexton αποπνέουν πρωτόγνωρη ποιότητα για τα δεδομένα της κατασκευάστριας εταιρείας, καταδεικνύοντας από την πρώτη στιγμή πως η πρόοδος που έχει σημειωθεί είναι αλματώδης. Σχεδιαστικά χωρίς ακρότητες, το μοντέλο γίνεται ευχάριστο για τους φιλοξενούμενους, όντας παράλληλα λειτουργικό. 
Οι επιβάτες του Κορεάτικου εκτός δρόμου με τις πολυτελείς προεκτάσεις έχουν στη διάθεσή τους κάθε σύγχρονο στοιχείο εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας, που καθιστά την παραμονή στην ευρύχωρη καμπίνα αρκετά ευχάριστη διαδικασία, ανεξαρτήτως απόστασης. Η έκδοση του μοντέλου με τον κινητήρα των 3,2 λίτρων που είχαμε στη διάθεσή μας είναι πλήρως εξοπλισμένη και δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να απαιτήσει ο σύγχρονος καταναλωτής και να μην υπάρχει. 
Αυτόματος κλιματισμός, με χειριστήρια και αεραγωγούς ακόμα και στην τρίτη σειρά καθισμάτων, ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός, βομβητής ειδοποίησης για το παρκάρισμα κ.λπ. Σε επίπεδο εξοπλισμού ασφαλείας, πέραν του ABS και του αυτόματου μπλοκέ διαφορικού, άλλο ηλεκτρονικό σύστημα ενεργητικής ασφάλειας δε συναντάται στο μοντέλο. Οι αερόσακοι με τους οποίους εφοδιάζεται είναι τέσσερις (δύο μετωπικοί και δύο πλευρικοί). Όλα τα παραπάνω, σε μια τιμή της τάξεως των 63.003 ευρώ, κρίνονται ως λογική αγορά αν και το όνομα της κατασκευάστριας εταιρείας ίσως και να μη δικαιολογεί -ακόμα- επένδυση τέτοιου ύψους.


Ο κοντός εμπρόσθιος πρόβολος εξασφαλίζει μεγάλη γωνία προσέγγισης εμποδίων. 


Τα ελαστικά διαστάσεως 255/65 φιλοξενούνται σε 16άρες ζάντες αλουμινίου.


Τα φωτιστικά σώματα τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος συμβάλλουν στην ξεχωριστή αισθητική του αμαξώματος.


 ΔΟΚΙΜΗ SsangYong Rexton RX 320
 
Προκλητικό και με ουσία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μέτριο μηχανικό σύνολο
Μεγάλοι χώροι έως και για 7 επιβάτες
Τα προβλεπόμενα στην παθητική ασφάλεια
Παντός εδάφους με αρκετά μεγάλη άνεση