Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/10/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/10/2001

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Citroen C5 1,8 vs Renault Laguna II 1,8
 

Nouvelle cuisine
 

Τα κοινά τους στοιχεία είναι πολύ περισσότερα από την καταγωγή και την κατηγορία τους. Διαθέτουν ίδιο κυβισμό, παρεμφερή εξοπλισμό και πωλούνται σε ίδια σχεδόν τιμή. Λόγω της καταγωγής τους, προβάλλουν αμφότερα ως δυνατό τους σημείο την παρεχόμενη προς τους επιβάτες άνεση και "έρχονται" στην ελληνική αγορά για να... τακτοποιήσουν τους λογαριασμούς τους, δελεάζοντας το καθένα όσους περισσότερους οικογενειάρχες μπορεί.

Η νέα τάξη πραγμάτων στη μεσαία-μεγάλη κατηγορία θέλει αυτοκίνητα με αρκετούς χώρους για πέντε ενήλικους επιβάτες και τις αποσκευές τους αλλά και κινητήρα 1,8 λίτρων. Αναφορικά με τη χωρητικότητα του κινητήρα, αυτό προκύπτει από την επιλογή των περισσότερων κατασκευαστών της κατηγορίας να παρουσιάζουν μοντέλα με αυτόν τον κυβισμό, αποφεύγοντας τα ασθενικά -σε επιδόσεις συναρτήσει του βάρους του αμαξώματος- μηχανικά σύνολα των 1,6 λίτρων. Η νέα Laguna αφήνει αρκετά καλές εντυπώσεις ως σύνολο ακόμα και με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Η διάθεση του μοντέλου με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων για δοκιμή μας έδωσε την ευκαιρία να αντιπαραθέσουμε τον ομοεθνή ανταγωνισμό, με στόχο να δούμε σε ποια από τις δύο περιπτώσεις η συνταγή είναι πιο πετυχημένη. Απέναντι, η Citroen C5, εξίσου νέα ως μοντέλο και με αρκετά καλές περγαμηνές. Γνήσιο "τέκνο" μιας εταιρείας που ανήγαγε την άνεση σε βασικό προτέρημα όλων των μοντέλων της, η C5 αποτελεί το νέο στοίχημα της Citroen, καθώς με αυτή ξεκίνησε η νέα εποχή που θα φέρει την πλήρη ανανέωση της γκάμας. 
Μεγάλο ατού και των δύο αυτοκινήτων, πέραν της άνεσης που προσφέρουν στους επιβάτες, είναι και η τιμή αγοράς τους. Τα 7,5 εκατομμύρια στα οποία κυμαίνεται η τιμή αμφότερων των μοντέλων θεωρείται αρκετά καλό κόστος, αναλογικά και με το επίπεδο του προσφερόμενου εξοπλισμού. Με τα χρήματα αυτά, όποια από τις δύο περιπτώσεις και αν επιλεγεί, τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι καθρέφτες και το κεντρικό κλείδωμα, ο κλιματισμός, το ABS και οι έξι αερόσακοι (δύο μετωπικοί, δύο πλευρικοί και δύο οροφής) περιλαμβάνονται στο βασικό πακέτο εξοπλισμού.


Τα "νεύρα" που διατρέχουν το αμάξωμα της Laguna ισορροπούν εμφανισιακά την κομψότητα με τη στιβαρότητα. Το σχήμα του μοντέλου της Renault είναι συγκριτικά πιο εξεζητημένο.



Κομψή γραμμή για το αμάξωμα, κάτι που ισχύει και στα δύο μοντέλα, με τη C5 να δείχνει πιο ογκώδης. Το αμάξωμα του μοντέλου αποπνέει στιβαρότητα.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Citroen C5 1,8 vs Renault Laguna II 1,8
 
Nouvelle cuisine
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οικογενειακές επιδόσεις, χωρίς "εκρήξεις"
Σχεδίαση Laguna, χώροι επιβατών C5
H τεχνολογία στην υπηρεσία της άνεσης
Σχεδόν κανένας δρόμος δεν έχει λακκούβες...
Παρόμοια "γεύση"