Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/12/2008
Test mtx
Nέο Ford Fiesta 1,6 Sport
Even younger...
Διαβάστηκε από 21958 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/12/2008
Aνετες, σβέλτες και ασφαλείς μετακινήσεις για Fiesta 1,6 Sport
Με άκρως ελκυστική εμφάνιση και διακριτικά σπορτίφ ύφος, το αποκλειστικά 3θυρο Fiesta 1,6 Sport των 120 ίππων απευθύνεται σε όσους αναζητούν απλά το κάτι παραπάνω από ένα μικρό αυτοκίνητο.
Σε τι διαφέρει από τις άλλες εκδόσεις;
Βασισμένη στο πρωτότυπο Verve αλλά και στη σχεδιαστική φιλοσοφία Kinetic Design, που καθιέρωσε το Mondeo, η νέα γενιά του Fiesta έχει σαφές πιο νεανικό αλλά και δυναμικό προφίλ από το μοντέλο που αντικατέστησε. Η έκδοση 1,6 Sport είναι -σε σχέση με τις εκδόσεις κυβισμού 1,25 λτ. και 1,4 λτ.- εμπλουτισμένη με μια σειρά από επιπλέον στοιχεία, τόσο στον αισθητικό όσο και στον τεχνολογικό τομέα. Πιο συγκεκριμένα, διαθέτει στάνταρ νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, προβολείς ομίχλης, σπορ εξωτερικό κιτ (ποδιά εμπρός-πίσω-πλάι, μεγάλη σπορ αεροτομή, όλα στο χρώμα του αμαξώματος), σπορ λεβιέ ταχυτήτων, σπορ καθίσματα, σπορ ανάρτηση και μικρό πίσω διαχύτη αέρα. Προαιρετικά και με επιπλέον κόστος 600 ευρώ μπορεί να αποκτηθεί το "πακέτο", που περιλαμβάνει ESP & ΕΒΑ, φιμέ πίσω τζάμια και 5άκτινες ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.
Ακόμη πιο ελκυστικό
Τα επιπλέον αισθητικά αλλά και αεροδυναμικά βοηθήματα της εν λόγω έκδοσης συνιστούν ένα άκρως ελκυστικό σύνολο, που συνδυάζει αρμονικά το νεανικό και φρέσκο ύφος των απλών εκδόσεων με το διακριτικά σπορτίφ στιλ, που η Ford επιθυμεί να δώσει στο Fiesta 1,6 Sport. To σίγουρο είναι ότι οι σχεδιαστές της Ford επένδυσαν αρκετά στο 3θυρο αμάξωμα του νέου Fiesta, δημιουργώντας ένα σχεδόν σφηνοειδές αμάξωμα, που με κάθε βεβαιότητα τραβά αμέσως όλα τα βλέμματα στο δρόμο. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι πρόκειται για μία αρκούντως δυναμική έκδοση, που στόχο έχει να κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων αναζητούν απλά το κάτι παραπάνω σε αίσθηση και εμφάνιση από ένα μικρό αυτοκίνητο. Δεν πρόκειται, δηλαδή, για ένα καθαρόαιμο σπορ Fiesta, καθώς αφήνει αυτό το ρόλο σε μία μελλοντική έκδοση ST (πιθανόν το 2010).

 
 Nέο Ford Fiesta 1,6 Sport
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά
Τι λένε για το νέο Fiesta 1,6 Sport οι φανατικοί Fiestaκηδες;