Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/11/2012
TEST
Qas-H-igh!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 72902 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/11/2012
Με πολύ καλές επιδόσεις
nissan, nissan qashqai - Αυτοκίνητο «τρία σε ένα» αλλά για πόσο; Μπορεί το Qashqai να συνεχίζει εμπορικά μία καλή πορεία, καλύπτοντας ανάγκες της μικρομεσαίας κατηγορίας, των SUV και, εν μέρει, των MPV, πέντε και πλέον έτη όμως από την έλευσή του στην αγορά, κατά πόσο μπορεί να «σταθεί» με αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό;
Κάτω από το καπό του ανανεωμένου μοντέλου βρίσκεται ένας "παλαιάς κοπής" 1600άρης κινητήρας.
Με κυβισμό 1.598 κ.εκ., 4 κυλίνδρους και 16 βαλβίδες, ο γνώριμος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των Nissan-Renault συνεχίζει την πορεία του κάτω από το καπό των 2κίνητων εκδόσεων του Qashqai. Πρόκειται για ένα σύνολο «παλαιάς κοπής», πριν από τη λογική του downsizing, της χρήσης δηλαδή αποδοτικότερων συνόλων μικρού κυβισμού. Η ονομαστική του απόδοση βρίσκεται στους 115 ίππους, οριακή για να κινήσει το αυτοκίνητο σε καλούς ρυθμούς. Την εικόνα, στο κομμάτι των επιδόσεων, σώνει κάπως το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων με την πολύ σφιχτή κλιμάκωση, σε βάρος όμως του θορύβου και της τραχύτητας του μοτέρ, που κάνει αισθητή, έως ενοχλητική, την παρουσία της, όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Αντίστοιχα και η αίσθηση του επιλογέα είναι «ξύλινη» και δεν θα ικανοποιήσει, ειδικά από τη στιγμή που χρειάζεται κανείς να καταφεύγει συχνά σε αυτόν.

 
 Ανανεωμένο Nissan Qashqai 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό-Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά