Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
Στενό μαρκάρισμα
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Με την έλευση του νέου C4, η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων "αναζωπυρώνεται" και τίθεται σε συναγερμό προκειμένου να αντιμετωπίσει τον Γάλλο… εμπρηστή. Δημοφιλή μοντέλα στην Ελλάδα, όπως είναι το Astra, το Auris, το Golf, το i30, το Focus, καθώς και 7 ακόμα ανταγωνιστικά, έρχονται τετ α τετ με το νέο αυτοκίνητο της Citroen σε όλους τους βασικούς τομείς, όπως είναι η οδική συμπεριφορά, οι χώροι, η ποιότητα, η παθητική ασφάλεια κ.λπ.
Περί αισθητικής o λόγος…
Το αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για την πιο φουτουριστική εξωτερική του σχεδίαση μεταξύ των 13 μοντέλων του συγκριτικού, είναι το Civic, με την έντονα σπορτίφ εικόνα. Για το δυναμικό του στιλ διακρίνεται το Astra με το σφηνοειδές αμάξωμα, όπως επίσης και τα "μυώδη" Leon και Bravo, ενώ από τα πιο ελκυστικά μπροστά είναι και το νέο C4, το 308, το Cee´d και το Lancer Sportback. 
Περισσότερο ίσως συμπαγή αίσθηση αποπνέει το συντηρητικό Golf, ενδιαφέρον παραμένει το Focus, ενώ σύγχρονα στοιχεία παρουσιάζουν το Megane, το i30 και το Auris.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Citroen C4 1,6 VTi 120 PS
(+):  Άνεση ανάρτησης - καθισμάτων. Ποιότητα κατασκευής. Οδική συμπεριφορά.  Χώροι
(-):  Μεγάλη διάμετρος τιμονιού. Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων.  Σχετικά άχρωμη οδηγική αίσθηση
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Fiat Bravo 1,4 Turbo 120hp
(+):  Σχεδίαση. Άνεση. Οδική συμπεριφορά. Επιδόσεις. Χώρος αποσκευών
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων. Ελαφριά αίσθηση τιμονιού
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Ford Focus 5d 1, 6 Ti-VCT
(+):  Οδική συμπεριφορά. Αίσθηση τιμονιού. Ποιότητα υλικών. Διαθέσιμοι χώροι
(-): Θόρυβος κινητήρα.  Ατέλειες στην συναρμογή
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Honda Civic 5d 1,8
(+):  Χώροι. Σχεδίαση. Οδική συμπεριφορά.  Οδηγική αίσθηση. Ποιότητα
(-): Ορατότητα προς τα πίσω.  Τιμή.  Θόρυβος κινητήρα στις υψηλές στροφές
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Hyundai i30 1, 4
(+):  Value for money. Χώροι επιβατών.  Ποιότητα.  Άνεση. Επιδόσεις
(-): Θέση οδήγησης. Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Kia Cee´d F/L 1, 6
(+):  Σχέση τιμής - αξίας. Ποιότητα.  Χώροι επιβατών. Οδική συμπεριφορά
(-): Σκληρά καθίσματα
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Mitsubishi Lancer Sportback 1,5
(+):  Σπορτίφ εικόνα.  Ελαστικότητα κινητήρα.  Χώροι επιβατών.  Άνεση ανάρτησης
(-): Θόρυβος κινητήρα. Φρένα. Επιδόσεις εν κινήσει
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Opel Astra 5d 1,4 Turbo 140 PS
(+):  Κατανάλωση. Απόδοση turbo κινητήρα.  Σχεδίαση. Ποιότητα κύλισης. Value for money
(-): Εργονομία. Σκληρά καθίσματα
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Peugeot 308 5d 1,6
(+):  Άνεση. Ποιότητα υλικών εσωτερικού. Φρένα. Σταθερότητα στο δρόμο
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων. Θόρυβος από την ανάρτηση
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Renault Megane 5d 1,4 Tce
(+):  Επιδόσεις. Οδική συμπεριφορά.  Άνεση. Ποιότητα
(-): Χώροι για τους πίσω επιβάτες,  "σπογγώδης" αίσθηση πεντάλ φρένων
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Seat Leon 1, 4 TSI
(+): Οδική συμπεριφορά.  Οδηγική αίσθηση. Επιδόσεις. Θέση οδήγησης. Στιβαρότητα πλαισίου 
(-): 
Ψηλό κατώφλι χώρου αποσκευών. Υφή ορισμένων σκληρών πλαστικών
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 Toyota Auris 5d 1,6
(+): Επιδόσεις. Άνεση. Αξιοπιστία. Φιλικότητα στην οδήγηση. Ηχομόνωση
(-): 
Τιμή. Ατέλειες στη συναρμογή του εσωτερικού. Θέση οδήγησης
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
 VW Golf 5d 1, 4 TSI
(+): Ποιότητα, Επιδόσεις. Οδική συμπεριφορά, Θέση οδήγησης. Εργονομία
(-): 
Συντηρητική εικόνα αμαξώματος - εσωτερικού. Τιμή

Πρώτο σε πωλήσεις το Astra
Μεταξύ των 13 συνολικά αυτοκινήτων της συγκριτικής δοκιμής, το μικρομεσαίο Opel "τερμάτισε" στην πρώτη θέση των πωλήσεων το 2010 με 4.227 πωλήσεις, ενώ στην 2η και 3η θέση βρέθηκαν το Auris και το Golf με 4.010 και 3.575 πωλήσεις αντίστοιχα. Παράλληλα, όσον αφορά στις εταιρείες, το ίδιο χρονικό διάστημα, οι τρεις πρώτες ήταν η Toyota (16.716), η Opel (13.003) και η VW (12.936).

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα