Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Ξεχωρίζει σε οδηγική αίσθηση το Focus και σε άνεση το C4
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Υποδειγματική είναι η σταθερότητα που εμφανίζει στο δρόμο το Golf συνδυάζοντας παράλληλα και πολύ καλή άνεση.
Κοινό στοιχείο και των 13 αυτοκινήτων που συγκρίνουμε είναι η ασφάλεια που προσφέρουν στις μετακινήσεις. Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε ότι με ESP στον βασικό τους εξοπλισμό εφοδιάζονται τα περισσότερα μοντέλα πλην του i30 (περιλαμβάνει το σύστημα περιορισμού ολίσθησης κινητήριων τροχών TCS), του Cee´d και του Lancer Sportback.
Κατά την οδήγηση, το αυτοκίνητο που διακρίνεται για την καλύτερη -ή αν προτιμάτε την λιγότερο τεχνητή ή φιλτραρισμένη αίσθηση- που προσφέρει καθώς και για το πιο σαφές σε πληροφόρηση τιμόνι, είναι το Focus, με το πολύ καλό κράτημα και την ομοιογενή οδική συμπεριφορά ανεξαρτήτως διαδρομής.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Το στιβαρό πλαίσιο, οι σφιχτές αναρτήσεις και ο δυνατός κινητήρας προσδίδουν σπορτίφ χαρακτήρα στο Leon.
Το Leon από την πλευρά του, με τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, το στιβαρό πλαίσιο και τον ισχυρό κινητήρα είναι από τα πιο σπορτίφ οδηγικά μικρομεσαία αυτοκίνητα και με πολύ καλό πάτημα. Το ίδιο επίσης ισχύει και για το δυνατό 1.800άρι Civic με το πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού τιμόνι (μόλις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη), τη σφιχτή ανάρτηση και τα πιο αποτελεσματικά φρένα. Το αντίτιμο όμως, λιγότερο στο Seat και περισσότερο στο Honda, είναι η μειωμένη άνεση που προσφέρουν στους επιβάτες τους οι αναρτήσεις τους. Για την ουδετερότητά του και την υψηλή ασφάλεια και σταθερότητα που προσφέρει στο δρόμο διακρίνεται και το Golf που διατηρεί ξεκούραστους τους επιβάτες του, ενώ γεμίζει με σιγουριά τον οδηγό του δίνοντάς του τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Σε διαδρομές με στροφές και γεμάτο γκάζι, το Astra παραμένει στην προδιαγεγραμμένη πορεία του ακόμα και υπό πίεση.
Από τα καλύτερα στο δρόμο είναι το Astra που παραμένει πεισματικά σταθερό και υπό πίεση σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς ωστόσο να είναι σπορτίφ οδηγικά. Μάλιστα έχει τον πιο εξελιγμένο πίσω ημιάκαμπτο άξονα έναντι των C4, Bravo, Civic, 308, Megane και Auris, μέσω της προσθήκης του συνδέσμου Watts. Το πολύ καλά "στημένο" και με τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση Megane, παρουσιάζει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μικρές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Σταθερό και καλό οδηγικά είναι το Cee´d με την σχετικά σφιχτή ανάρτηση, ενώ ασφαλή οδική συμπεριφορά παρουσιάζουν επίσης το C4, το Bravo, το i30, το Lancer Sportback, το Auris και το Peugeot 308, που αποπνέει σε σχέση με τα άλλα περισσότερη σιγουριά σε γρήγορους ρυθμούς, χωρίς όμως, όπως και τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα, να προσφέρει κάποιο σπορτίφ οδηγικό στοιχείο.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα