Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
- Άνεση
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Περισσότερο «μαλακό» το C4
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Η ανάρτηση του καινούργιου C4 με τη μαλακή ρύθμιση ξεχωρίζει κυρίως για την πολύ καλή προσφερόμενη άνεση.
Ένας από τους τομείς που ξεχωρίζει το νέο C4 είναι αυτός της άνεσης, αφού η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του είναι ιδανική για τους "βομβαρδισμένους" δρόμους, γιατί απορροφά την πλειοψηφία των λακκουβών και μπαλωμάτων του οδοστρώματος δίχως να ενοχλούνται οι επιβάτες, οι οποίοι παράλληλα απολαμβάνουν τις μετακινήσεις τους στα αναπαυτικά καθίσματα. Ξεκούραστο κατά τις μετακινήσεις είναι και το i30 με την επίσης μαλακή ανάρτηση και τον χαμηλό θόρυβο κύλισης, όπως επίσης και το Megane. Πολύ καλή άνεση με την σειρά του προσφέρει και το Golf όπως και το 308, του οποίου ωστόσο η ανάρτηση μεταφέρει θόρυβο στην καμπίνα, όταν διαπερνά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αρκετά καλή άνεση διαθέτουν και τα υπόλοιπα μικρομεσαία αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων πιο "σφιχτό" είναι το Civic.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα