Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
- Φρένα
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Γρηγορότερη ακινητοποίηση το Civic 1,8
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Για το φρενάρισμα στα 100-0 χλμ./ώρα, το Civic χρειάστηκε μόλις 37,5 μ., επίδοση που συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων που έχουν μετρηθεί.
Από τα 13 μικρομεσαία αυτοκίνητα του συγκριτικού, το Civic 1,8 έχει επιτύχει την μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος από τα 100-0 χλμ./ώρα στα 37,5 μ. επίδοση που είναι από τις κορυφαίες ανεξαρτήτως κατηγοριών. Στοιχείο που, μαζί με την πολύ καλή οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, αυξάνει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Πολύ καλή αποτελεσματικότητα έχουν επιδείξει επίσης τα συστήματα πέδησης του νέου C4 και του 308, ενώ στο αντίθετο άκρο τοποθετείται το Lancer Sportback 1,5 που χρειάστηκε 7,2 μ. επιπλέον για να ακινητοποιηθεί πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με το Civic 1,8.
Φρένα
Μάρκα/Μοντέλο100-0 χλμ./ώρα (μ.)
Honda Civic 5d 1,837,5
Citroen C4 1,6 VTi 120 PS38,6
Peugeot 308 5d 1,638,7
Ford Focus 5d 1,6 Ti-VCT 39,2
VW Golf 5d 1,4 TSI39,8
Fiat Bravo 1,4 Turbo 120hp 39,9
Opel Astra 5d 1,4 Turbo 140 PS39,9
Hyundai i30 1,440,8
Seat Leon 1,4 TSI 40,8
Renault Megane 5d 1,4 TCe40,9
Toyota Auris 5d 1,643,8
Mitsubishi Lancer Sportback 1,544,7

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα