Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
Χώροι
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Περισσότερες ανέσεις στα C4, Focus και Civic
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Ο οδηγός και ο συνεπιβάτης του C4 έχουν στη διάθεσή τους το περισσότερο πλάτος και αέρα για τα κεφάλια.
Τα μοντέλα που αναφέρουμε είναι σε θέση να ικανοποιήσουν περισσότερο εκείνους που δίνουν μεγάλη έμφαση στους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, ωστόσο και στα περισσότερα υπόλοιπα μικρομεσαία, μια 4μελής οικογένεια θα μετακινηθεί δίχως στριμώγματα. To νέο C4 παρουσιάζεται συνολικά περισσότερο ευρύχωρο, τόσο για τους μπροστινούς, όσο και για τους πίσω επιβάτες, καθώς διαθέτει το μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια, πλάτος μπροστά και χώρο για τα γόνατα πίσω, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις που κάνουμε στο Auto Τρίτη.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Το ίδιο ωφέλιμο πλάτος εμπρός με το C4 έχει και το Focus, καθώς και αρκετό αέρα για τα κεφάλια.
Αρκετά άνετο είναι και το μικρομεσαίο Ford που διαθέτει το ίδιο μεγάλο πλάτος μπροστά με το C4 και το δεύτερο πίσω (πιο φαρδύ πίσω είναι το Lancer Sportback, αλλά μειονεκτεί σε ωφέλιμο ύψος λόγω της κεκλιμένης οροφής), ενώ και ο αέρας για τα πόδια πίσω είναι αρκετός. Ευρύχωρα είναι επίσης τα μοντέλα Civic, i30, Cee´d, 308 και Golf. Ωστόσο στο Civic, μειονέκτημα αποτελούν τα μικρά πίσω παράθυρα που θυμίζουν κουπέ αυτοκίνητο παρά μικρομεσαίο 5θυρο.
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Με χωρητικότητα 485 λίτρων, ο χώρος αποσκευών του Civic είναι ο μεγαλύτερος έναντι όλων των μικρομεσαίων χάτσμπακ.
Το Auris χάνει σε πλάτος μπροστά και το Astra πίσω, ενώ λιγότερες ανέσεις στους πίσω κυρίως επιβάτες προσφέρει το Megane λόγω του πιο μικρού αέρα για τα κεφάλια και για τα πόδια. Όσον αφορά στις αποσκευές, τις πιο πολλές είναι σε θέση να χωρέσει το μεγάλο πορτ μπαγκάζ του Civic των 485 λτ. που παράλληλα διακρίνεται για το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και το μεγάλο άνοιγμά του. Στο C4, η χωρητικότητά του ανέρχεται σε 408 λτ. με ρεζέρβα ανάγκης (μόνο στην ακριβότερη έκδοση Exclusive), ενώ με την κανονική μειώνεται στα 380 λτ. Από τους πιο μεγάλους χώρους για τις αποσκευές διαθέτει και το Bravo, της τάξεως των 400 λίτρων, ενώ αρκετό πορτ μπαγκάζ έχει και το Focus (385 λτ.).
Μετρήσεις χώρων (χλστ.) 
Μάρκα/ΜοντέλοΚεφάλι οδηγούΚεφάλι πίσωΠλάτος εμπρόςΠλάτος πίσωΠόδια πίσωΧώρος αποσκ. (λτ.)
Citroen C497551.4201.360152380
Fiat Bravo51191.4151.36084400
Ford Focus 5d55-101.4201.390135385
Honda Civic 5d45-101.3751.340145485
Hyundai i30 12101.4011.3691243404.245
Kia Cee´d F/L 1,6 5121.4111.360131340
Mitsubishi Lancer Sportback78-251.3971.400108344
Opel Astra 5d37211.4051.298111370
Peugeot 308 5d65311.4121.361103348
Renault Megane 5d15-291.3691.30574372
Seat Leon7051.3991.326124341
Toyota Auris 5d4101.3631.361123354
VW Golf 5d64411.3911.335140350
Εξωτερικές διαστάσεις (χλστ.)
Μάρκα/ΜοντέλοΜήκος ΠλάτοςΎψοςΜεταξόνιο
Citroen C44.3291.7891.4892.608
Fiat Bravo4.3361.7921.4982.600
Ford Focus 5d4.3371.8401.5002.640
Honda Civic 5d4.2561.7651.4602.635
Hyundai i304.2451.7751.4802.650
Kia Cee´d F/L 1,6 4.2601.7901.4802.650
Mitsubishi Lancer Sportback4.5851.7601.5152.635
Opel Astra 5d4.4191.8141.5102.685
Peugeot 308 5d4.2761.8151.4982.608
Renault Megane 5d4.2951.8081.4712.640
Seat Leon4.3151.7681.4582.578
Toyota Auris 5d4.2201.7601.5152.600
VW Golf 5d4.1991.7791.4972.578

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα