mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/8/2011
Παρουσίαση
Aυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα
Μην αγχώνεσαι…
Διαβάστηκε από 101825 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/8/2011
Όσοι τρομάζουν στην ιδέα της κίνησης στην πόλη θα βρουν στα αυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα έναν ιδανικό σύντροφο που υπόσχεται να… αραχνιάσει το αριστερό τους πόδι και να αποτελέσει το κατάλληλο αγχολυτικό στις αστικές μετακινήσεις.
Όσοι τρομάζουν στην ιδέα της κίνησης στην πόλη θα βρουν στα αυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα έναν ιδανικό σύντροφο που υπόσχεται να… αραχνιάσει το αριστερό τους πόδι και να αποτελέσει το κατάλληλο αγχολυτικό στις αστικές μετακινήσεις.
Όσοι τρομάζουν στην ιδέα της κίνησης στην πόλη θα βρουν στα αυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα έναν ιδανικό σύντροφο που υπόσχεται να… αραχνιάσει το αριστερό τους πόδι και να αποτελέσει το κατάλληλο αγχολυτικό στις αστικές μετακινήσεις.
Οι φανατικοί της οδήγησης ποτέ δεν είδαν με καλό μάτι τα αυτόματα αυτοκίνητα και εν μέρει, είχαν δίκιο. Βλέπετε, παλαιότερα, οι μεγάλες απώλειες ισχύος από τα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, οι απελπιστικά αργές αλλαγές ταχυτήτων, οι θεόμακρες σχέσεις που συνέβαλαν στις χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με τη αντίστοιχη χειροκίνητη έκδοση, η αυξημένη κατανάλωση και φυσικά, η απομάκρυνση του οδηγού από τα δρώμενα, αποτελούσαν τροχοπέδη για την επιλογή αυτόματων αυτοκινήτων.
Το τοπίο όμως δείχνει να αλλάζει, αφού η εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων από τη μία και οι αφιλόξενες συνθήκες οδήγησης στα μεγάλα αστικά κέντρα από την άλλη, έχουν στρέψει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του αγοραστικού κοινού στα αυτόματα μοντέλα.
Εξελίξεις
Με τη σειρά τους οι κατασκευαστές προχώρησαν στην εξέλιξη όχι μόνο των κλασικών, αλλά και νέων τύπων αυτόματων κιβωτίων με απώτερο σκοπό την ευκολία οδήγησης σε καθημερινή χρήση. Φρόντισαν λοιπόν, να προσφέρουν ηλεκτρονικό έλεγχο στα κλασικά αυτόματα που μπορούσαν πλέον, όχι μόνο να προσαρμόζονται στο στιλ οδήγησης, αλλά να είναι και με μια έννοια "σκεπτόμενα" και λιγότερο βενζινοβόρα. Απέκτησαν και προεπιλογές σχέσεων και χειροκίνητη σειριακή λειτουργία, ενώ πιο πρόσφατα, εμφανίστηκαν και αυτόματα κιβώτια με 8 σχέσεις. Στο άμεσο μέλλον, αναμένεται τα αυτόματα κιβώτια να συνεργάζονται με τα GPS για τη συλλογή στοιχείων που θα συμβάλουν στη σωστή επιλογή σχέσεων για οικονομία, όχι όμως και στη μείωση της οδηγικής ευχαρίστησης.
Οι κατασκευαστές όμως εξέλιξαν και διάφορους άλλους τύπους μη χειροκίνητων κιβωτίων. Με αυτό τον τρόπο, μπήκαν στη ζωή μας τα σειριακά αυτοματοποιημένα μηχανικά κιβώτια, όπου το έργο της σύμπλεξης και της αποσύμπλεξης αναλαμβάνουν ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα. Έφεραν στο φως τα paddles, πίσω ή επάνω στο τιμόνι, με τα οποία ο οδηγός μπορεί να ανεβάζει ή να κατεβάζει σχέσεις κερδίζοντας σε ευχαρίστηση, αλλά και σε ασφάλεια, αφού έχει πάντα τα χέρια στο τιμόνι. Tα paddles και η σειριακή λειτουργία με τον έναν ή τον άλλο τρόπο βρίσκονται πλέον στα περισσότερα μη χειροκίνητα κιβώτια.
Ως εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων, ήρθαν και αυτά της συνεχούς μεταβαλλόμενης τελικής σχέσης μετάδοσης, σε μια εφαρμογή επί του αυτοκινήτου, μιας ιδέας που ήταν ευρέως γνωστή στα… σκούτερ! Πρόκειται για κιβώτια με διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας, αφού η λειτουργία τους δεν στηρίζεται σε γρανάζια. Θεωρητικά, είναι πιο αποτελεσματικά, σε σχέση με τα κλασικά αυτόματα στον τομέα των επιδόσεων και έχουν πλήρως ομαλοποιημένη λειτουργία, αφού δεν πραγματοποιείται αλλαγή σχέσεων.
Φυσικά, τη μεγαλύτερη εξέλιξη σε σχέση με μη χειροκίνητο κιβώτιο, αποτελούν τα ημιαυτόματα σειριακά διπλού συμπλέκτη που έφερε στη σύγχρονη αυτοκινητική ζωή η Audi με το DSG, σε μια αναβίωση μιας αγωνιστικής εφαρμογής της Porsche από τη δεκαετία του 80.
Ανεξάρτητα με την τεχνολογία και λειτουργία τους, τα μη χειροκίνητα κιβώτια που έχουν τοποθετηθεί σε μικρά αυτοκίνητα έχουν όλα ένα κοινό στόχο: να κάνουν τη διευκόλυνση των μετακινήσεων και τις περιηγήσεις στην πόλη, παιχνιδάκι!

 
 Aυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα
Citroen C1- Peugeot 107 - Toyota Aygo
Daihatsu Cuore
Fiat 500
Kia Picanto
Opel Agila
Renault Twingo
smart coupe fortwo 61/71/84 PS
Toyota iQ
Alfa Romeo MiTo
Audi A1
Chevrolet Aveo
Daihatsu Sirion
Fiat Punto EVO
Ford Fiesta
Honda Jazz
Μitsubishi Colt
Opel Corsa
Peugeot 207
Seat Ibiza
Skoda Fabia
VW Polo
Toyota Yaris





ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
4κινητη και υβριδική η νέα Toyota Supra | ΔΙΕΘΝΗ
Συγκρίνουμε: Dacia Sandero 1,2, Mitsubishi Spacestar 1,2, Nissan Micra 1,2 | ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ
Το νέο πρωτότυπο Fiat 500L Vans για σέρφερς | ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟ
Στο νέο auto Τρίτη: Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris | EXTRA
SEAT Leon 1,4 TGI: Μέχρι και 400 χιλιόμετρα αυτονομίας! | ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Nissan GTR AMS Alpha 12 vs Lamborghini Gallardo UR TT | ΑΓΩΝΕΣ
Μοντέλα που κρύβουν μέσα τους κάτι από τα supercars | ΑΦΙΕΡΩΜΑ
GP Ουγγαρίας: Ένα τρελός αγώνας! | F1
Οι 10 καλύτερες δοκιμές | TOP
GP Ουγγαρίας: Πήραν φωτιά οι ελπίδες του Hamilton | F1
Απαράμιλλο σε όλους τους τομείς | ΕΠΑΓ/ΤΙΚΑ
Kawasaki KX250F και ΚΧ450F 2015 | ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ
Έμποροι και υπάλληλοι στο ΣτΕ κατά του ανοίγματος τις Κυριακές | ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ
Ο χρυσός οδηγός της ανακύκλωσης! | ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ
10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη! | about ΘΕΣ/ΚΗ
E-Shops & Αυτοκίνητο! | ΑΦΙΕΡΩΜΑ
LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση. | ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ
Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμα χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime! | ANYTIMEAdvertisement
περισσότερα »
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
ANYTIME:Πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα - Ακόμη χαμηλότερα ασφάλιστρα στην Anytime
NISSAN:Nέο X-TRAIL με 1,6 diesel & 130 ίππους
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Πως βλέπετε όμως εσείς τη δική σας ζωή με ένα ηλεκτρικό; Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν την αυτονομία, τι γίνεται όμως όταν τελειώνει η μπαταρία;
Πρέπει σώνει και καλά, ενώ υπάρχει ένα πολύ καλό υπόβαθρο, να αλλάζει συχνά μόνο και μόνο για να λέμε ότι είναι ολοκαίνουργιο; Ειδικά όταν όλα τα άλλα είναι; Πρέπει να αλλάζουν δηλαδή και τα ρομπότ στο εργοστάσιο για να είμαστε ικανοποιημένοι; Τι λέτε; Τι απαιτείται για να χαρακτηριστεί μια γενιά ενός μοντέλου ως «νέα»;
Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς; Η τεχνολογία στο αυτοκίνητο μας κάνει καλύτερους ή χειρότερους οδηγούς;
Διαβάστε: 685 non papers 11528 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr