mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/8/2011
Παρουσίαση
Aυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα
Μην αγχώνεσαι…
Διαβάστηκε από 103406 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/8/2011
Όσοι τρομάζουν στην ιδέα της κίνησης στην πόλη θα βρουν στα αυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα έναν ιδανικό σύντροφο που υπόσχεται να… αραχνιάσει το αριστερό τους πόδι και να αποτελέσει το κατάλληλο αγχολυτικό στις αστικές μετακινήσεις.
Όσοι τρομάζουν στην ιδέα της κίνησης στην πόλη θα βρουν στα αυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα έναν ιδανικό σύντροφο που υπόσχεται να… αραχνιάσει το αριστερό τους πόδι και να αποτελέσει το κατάλληλο αγχολυτικό στις αστικές μετακινήσεις.
Όσοι τρομάζουν στην ιδέα της κίνησης στην πόλη θα βρουν στα αυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα έναν ιδανικό σύντροφο που υπόσχεται να… αραχνιάσει το αριστερό τους πόδι και να αποτελέσει το κατάλληλο αγχολυτικό στις αστικές μετακινήσεις.
Οι φανατικοί της οδήγησης ποτέ δεν είδαν με καλό μάτι τα αυτόματα αυτοκίνητα και εν μέρει, είχαν δίκιο. Βλέπετε, παλαιότερα, οι μεγάλες απώλειες ισχύος από τα κλασικά αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, οι απελπιστικά αργές αλλαγές ταχυτήτων, οι θεόμακρες σχέσεις που συνέβαλαν στις χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με τη αντίστοιχη χειροκίνητη έκδοση, η αυξημένη κατανάλωση και φυσικά, η απομάκρυνση του οδηγού από τα δρώμενα, αποτελούσαν τροχοπέδη για την επιλογή αυτόματων αυτοκινήτων.
Το τοπίο όμως δείχνει να αλλάζει, αφού η εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων από τη μία και οι αφιλόξενες συνθήκες οδήγησης στα μεγάλα αστικά κέντρα από την άλλη, έχουν στρέψει ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του αγοραστικού κοινού στα αυτόματα μοντέλα.
Εξελίξεις
Με τη σειρά τους οι κατασκευαστές προχώρησαν στην εξέλιξη όχι μόνο των κλασικών, αλλά και νέων τύπων αυτόματων κιβωτίων με απώτερο σκοπό την ευκολία οδήγησης σε καθημερινή χρήση. Φρόντισαν λοιπόν, να προσφέρουν ηλεκτρονικό έλεγχο στα κλασικά αυτόματα που μπορούσαν πλέον, όχι μόνο να προσαρμόζονται στο στιλ οδήγησης, αλλά να είναι και με μια έννοια "σκεπτόμενα" και λιγότερο βενζινοβόρα. Απέκτησαν και προεπιλογές σχέσεων και χειροκίνητη σειριακή λειτουργία, ενώ πιο πρόσφατα, εμφανίστηκαν και αυτόματα κιβώτια με 8 σχέσεις. Στο άμεσο μέλλον, αναμένεται τα αυτόματα κιβώτια να συνεργάζονται με τα GPS για τη συλλογή στοιχείων που θα συμβάλουν στη σωστή επιλογή σχέσεων για οικονομία, όχι όμως και στη μείωση της οδηγικής ευχαρίστησης.
Οι κατασκευαστές όμως εξέλιξαν και διάφορους άλλους τύπους μη χειροκίνητων κιβωτίων. Με αυτό τον τρόπο, μπήκαν στη ζωή μας τα σειριακά αυτοματοποιημένα μηχανικά κιβώτια, όπου το έργο της σύμπλεξης και της αποσύμπλεξης αναλαμβάνουν ηλεκτροϋδραυλικά συστήματα. Έφεραν στο φως τα paddles, πίσω ή επάνω στο τιμόνι, με τα οποία ο οδηγός μπορεί να ανεβάζει ή να κατεβάζει σχέσεις κερδίζοντας σε ευχαρίστηση, αλλά και σε ασφάλεια, αφού έχει πάντα τα χέρια στο τιμόνι. Tα paddles και η σειριακή λειτουργία με τον έναν ή τον άλλο τρόπο βρίσκονται πλέον στα περισσότερα μη χειροκίνητα κιβώτια.
Ως εξέλιξη των αυτόματων κιβωτίων, ήρθαν και αυτά της συνεχούς μεταβαλλόμενης τελικής σχέσης μετάδοσης, σε μια εφαρμογή επί του αυτοκινήτου, μιας ιδέας που ήταν ευρέως γνωστή στα… σκούτερ! Πρόκειται για κιβώτια με διαφορετική φιλοσοφία λειτουργίας, αφού η λειτουργία τους δεν στηρίζεται σε γρανάζια. Θεωρητικά, είναι πιο αποτελεσματικά, σε σχέση με τα κλασικά αυτόματα στον τομέα των επιδόσεων και έχουν πλήρως ομαλοποιημένη λειτουργία, αφού δεν πραγματοποιείται αλλαγή σχέσεων.
Φυσικά, τη μεγαλύτερη εξέλιξη σε σχέση με μη χειροκίνητο κιβώτιο, αποτελούν τα ημιαυτόματα σειριακά διπλού συμπλέκτη που έφερε στη σύγχρονη αυτοκινητική ζωή η Audi με το DSG, σε μια αναβίωση μιας αγωνιστικής εφαρμογής της Porsche από τη δεκαετία του 80.
Ανεξάρτητα με την τεχνολογία και λειτουργία τους, τα μη χειροκίνητα κιβώτια που έχουν τοποθετηθεί σε μικρά αυτοκίνητα έχουν όλα ένα κοινό στόχο: να κάνουν τη διευκόλυνση των μετακινήσεων και τις περιηγήσεις στην πόλη, παιχνιδάκι!

 
 Aυτόματα μίνι και μικρά αυτοκίνητα
Citroen C1- Peugeot 107 - Toyota Aygo
Daihatsu Cuore
Fiat 500
Kia Picanto
Opel Agila
Renault Twingo
smart coupe fortwo 61/71/84 PS
Toyota iQ
Alfa Romeo MiTo
Audi A1
Chevrolet Aveo
Daihatsu Sirion
Fiat Punto EVO
Ford Fiesta
Honda Jazz
Μitsubishi Colt
Opel Corsa
Peugeot 207
Seat Ibiza
Skoda Fabia
VW Polo
Toyota Yaris





ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
Νέο πρόγραμμα «SEAT Plus» για τους πελάτες της SEAT
Πρωτότυπο ηλεκτροκίνητο van της Nissan για… VIP μετακινήσεις
Έκδοση pick-up του VW Transporter
Έκδοση crossover του Citroen C1
Ειδική έκδοση της Porsche Cayenne S E-Hybrid με 416 ίππους
Ένα Hyundai Sonata 718 ίππων!
Με kit αναβάθμισης η BMW M4 Coupe φτάνει τα 520 άλογα!
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέο Renault Twingo
Την άνοιξη το νέο Opel Mokka 1.6 CDTI των 136 ίππων
Πόσο μεγάλωσε το Mini με τις πέντε του πόρτες; Τόσο ώστε να χτυπήσει τα μικρομεσαία;
Εντείνεται η συνεργασία των MAN - Scania
Οι νέες Vespa Primavera/Sprint και με ABS
ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ του Χ.Α. στις ώριμες αγορές
Οι ηλιακές επενδύσεις είναι διπλά αποτελεσματικές στα EV
10+2 λόγοι για να Πάμε Θεσσαλονίκη!
Το Ανθοχώρι των βουνών
E-Shops & Αυτοκίνητο!
LPG-CNG Oικονομική μετακίνηση.

Ασφαλίσεις αυτοκινήτου από την Volkswagen Bank Hellas με 6 άτοκες δόσεις!

περισσότερα »
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
ANYTIME:Μοναδική προσφορά! 20 ευρώ το χρόνο για 2 χρόνια, στο Μαρινόπουλο!
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
VW Service:Πακέτα Economy
VW BANK:Ασφάλιση αυτοκινήτου με 6 άτοκες δόσεις
MICHELIN:Total performance
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ:Από 17€/ μήνα !!!
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Εσείς πως βλέπετε το Mini; Πως βλέπετε την προσθήκη πίσω θυρών και τελικά τι σχέση έχει με ένα μικρομεσαίο;  Πόσο μεγάλωσε το Mini με τις πέντε του πόρτες; Τόσο ώστε να χτυπήσει τα μικρομεσαία;
Το θέμα είναι τι λέει σε εσάς το όνομα ενός αυτοκίνητου. Πόσο μετράει;Πόσο μετράει αν το όνομα ενός μοντέλου είναι εύηχο για να το προτιμήσετε;
Που δώσατε περισσότερο βάρος όταν αγοράσατε αυτοκίνητο; Στον κινητήρα, τα αξεσουάρ, το κιβώτιο ή την τετρακίνηση; Και οι ζάντες; Τι σας «έφαγε» τα περισσότερα; Τι «έφαγε» τα περισσότερα χρήματα στο αυτοκίνητο που αγοράσατε;
Διαβάστε: 703 non papers 11615 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr