+ Οικονομία μέσα στην πόλη, ελαστικότητα κινητήρα στις χαμηλές στροφές
- Μέτριες ρεπρίζ στον αυτοκινητόδρομο
Τιμή αγοράς 2009: 11.650 ευρώ
Τιμή αγοράς 2015: 4.500 ευρώ
Τιμή πώλησης 2015: 4.900 ευρώ
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του SEAT Ibiza είναι χωρητικότητας 1,2 λίτρων και αποδίδει 70 ίππους και 112 Nm ροπής, με τις επιδόσεις του να χαρακτηρίζονται απλά ικανοποιητικές για τον αστικό προσανατολισμό του μοντέλου. Η λειτουργία του πάντως παρουσιάζει καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, ωστόσο η τραχύτητά του γίνεται αισθητή στο εσωτερικό και δη στις υψηλές στροφές λειτουργίας του. Σε κάθε περίπτωση όμως, αυτό δεν επηρεάζει αρνητικά το σύνολο μιας και σημείο αναφοράς αποτελεί η χαμηλή του κατανάλωση ακόμη και μέσα στην πόλη (5,9 λτ./100 χλμ. η μέση). Τo Ibiza είναι ευχάριστο σε αστικές συνθήκες κίνησης κυρίως, χωρίς να δυσανασχετεί και σε εκτός πόλης διαδρομές (εφόσον η ταχύτητα είναι 100-110 χλμ./ώρα), προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης και ασφαλή οδική συμπεριφορά. Οι κλίσεις στις στροφές είναι αυξημένες, περιορίζοντας την αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός. Ωστόσο, σε κάθε περίπτωση, ικανοποιεί σε ρυθμούς κίνησης. Τέλος, το εσωτερικό του κινείται στα γνώριμα πλαίσια του ισπανικού ομίλου, με την ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί να χαρακτηρίζεται καλή.
Λιτό στη σχεδίαση, αλλά πολύ ποιοτικό είναι το εσωτερικό του SEAT Ibiza, το οποίο διατηρείται με μικρές αλλαγές μέχρι και σήμερα.
Δεν υπάρχουν πλέον δημοφιλή μεταχειρισμένα γιατί απλά έχουν απαξιωθεί. Οι τιμές στα καινούργια είναι απίστευτα χαμηλές μόνο που ο Ελληνας και πάλη δεν μπορεί να αγοράσει.
Π.χ. Nissan Tiida 1.6lt 110hp 2008 15.200 euro, Nissan Pulsar 1.2lt 115hp 2015 14.990 euro.
Οποιος εδωσε το 2008 15 χιλιαρικα για να παρει το nissan tiida ειναι τελειως αμπαλος
Δεν υπάρχουν πλέον δημοφιλή μεταχειρισμένα γιατί απλά έχουν απαξιωθεί. Οι τιμές στα καινούργια είναι απίστευτα χαμηλές μόνο που ο Ελληνας και πάλη δεν μπορεί να αγοράσει. Π.χ. Nissan Tiida 1.6lt 110hp 2008 15.200 euro, Nissan Pulsar 1.2lt 115hp 2015 14.990 euro.