Δοκιμάζουμε το C3 1,4 VTi SensoDrive
Διαβάστηκε από 8837 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2011
Το Citroen C3 στην έκδοση με τον 1,4 VTi κινητήρα και το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SensoDrive γίνεται ακόμα πιο άνετο στην καθημερινή οδήγηση, χωρίς παράλληλα να «επιβαρύνεται» σημαντικά σε κόστος αγοράς.
Από τα πιο ελκυστικά και «σικ» μικρά αυτοκίνητα είναι δίχως αμφιβολία το νέο C3 που, ειδικά με τον 1,4 VTi κινητήρα των 95 ίππων, προσφέρει αρκετά «ζωντανές» επιδόσεις. Με το εν λόγω μοτέρ συνδυάζεται και με το ημιαυτόματο κιβώτιο 5 ταχυτήτων SensoDrive, κοστίζοντας μόλις 550 ευρώ παραπάνω σε σχέση με το χειροκίνητο (από 15.170 ευρώ).

Στο δρόμο
Κατά την οδήγηση, το μικρό Citroen χαρακτηρίζεται για την φιλικότητα και την ευκολία στους χειρισμούς που παρέχει που ενισχύονται με την παρουσία του αυτόματου κιβωτίου. H ανάρτησή του απορροφάει αποτελεσματικά τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων και μόνο στις πιο έντονες αντιδρά με ξερό τρόπο. Ακόμα το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι ελαφρύ στις χαμηλές ταχύτητες εξυπηρετώντας τους επιτόπιους ελιγμούς και «σφίγγει» όσο ανεβαίνουν οι ρυθμοί. Εκτός πόλεως, το C3 είναι σε θέση να καλύψει μεγάλες αποστάσεις δίχως να φοβίζει τον οδηγό, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και μόνο σε πολύ πιεσμένους ρυθμούς θα αρχίσει να ανοίγει την τροχιά του με προοδευτικό τρόπο.

Εσωτερικό – χώροι
Πολύ θετικά σχόλια αποσπά η καμπίνα του C3, τόσο σε σχεδίαση που είναι ιδιαίτερα νεανική και ελκυστική, όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Την τελευταία αναβαθμίζει η χρήση αφρώδους λεπτού σε πάχος υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό, ενώ και η συναρμογή και το φινίρισμα έχουν γίνει με προσοχή. Από πλευράς χώρων, ο οδηγός και ο συνεπιβάτης θα αισθανθούν άνετα, ενώ πίσω, οι χώροι ικανοποιούν χωρίς να ξεπερνούν το μέσο όρο. Αντιθέτως, από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας είναι το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.

Κινητήρας-κιβώτιο
Ξεκινώντας από το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων SensoDrive, οι εναλλαγές των 5 ταχυτήτων γίνονται είτε αυτόματα με τη μετακίνηση του επιλογέα προς τα κάτω για κατέβασμα σχέσης και προς τα πάνω για ανέβασμα, είτε με το πάτημα των «πλήκτρων» που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Στο αυτόματο «πρόγραμμα», το κιβώτιο παρουσιάζει μια υστέρηση στις αλλαγές και δεν είναι πολύ άμεσο στο kickdown, γεγονός που απαιτεί ένα διάστημα εξοικείωσης, ενώ ελαφρώς καλύτερα συμπεριφέρεται με τη χειροκίνητη επιλογή. Ο κινητήρας από την πλευρά του είναι αρκετά «ζωντανός» και πρόθυμος ανεβάζοντας με ευκολία στροφές και έχοντας τη δύναμη ειδικά από τις μεσαίες στροφές και άνω για να κινήσει σβέλτα το αυτοκίνητο.

Εξοπλισμός - τιμή
ESP
o
Αερόσακοι
6
Ηλ. παράθυρα
• 
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
• 
Ρυθμιζόμενο τιμόνι
• 
Air Condition
• 
Κλιματισμός
o
Ηχοσύστημα
• 
Ζάντες αλουμινίου
o
Προβολείς ομίχλης
• 
Τιμή από (ευρώ)
15.170
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.397
Κύλινδροι/Βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
5
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
95/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
136/4.000
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
13,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
184
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,6
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
129
Βάρος (κιλά)
1.079
*Εργοστασιακές μετρήσεις
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: CITROEN, CITROEN C3,

περισσότερα νέα & άρθρα »
CITROEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χτύπησες το Saxo μου; Εντάξει δεν με πολυενδιαφέρει κιόλας

Πόσο καλό είναι το Citroen C3 diesel με τα 100 άλογα;

Η Citroen προσφέρει ετοιμοπαράδοτα μοντέλα με άτοκη χρηματοδότηση

Ποιος ο λόγος να οδηγείς αν δεν παρκάρεις ούτε Citroen Ami;

Ευρύχωρα οικογενειακά SUV στα ίδια λεφτά: Citroen C5 Aircross ή Kia Sportage;

Citroen C3: Οι εξοπλιστικές εκδόσεις του best seller του 1ου τρίμηνου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ντεμπούτο με 800 άλογα για την Plug-in υβριδική Lamborghini Urus SE

Ντεμπούτο για τις ανανεωμένες BMW Σειρά 4 Gran Coupe & BMW i4

Ανανεωμένο Tesla Model 3 Performance με 460 PS - Η τιμή του

Με περισσότερη ισχύ και αυτονομία τα plug-in υβριδικά Audi Q7 και Q8