To νέο Μicra σκαρφαλώνει ήδη στην κορυφή των πωλήσεων.
Τι μπορεί να κάνει η Toyota απέναντι στο νέο Nissan Micra; Είναι η σειρά της Nissan τώρα στα μικρά ή μπορεί να επανέλθει το Yaris εκ νέου;
Μπορεί ο βασιλιάς Yaris να μην πέθανε ώστε να γιορτάσουμε τον νέο βασιλιά Micra, όμως η Nissan πέτυχε διάνα στο να φέρει στην αγορά ένα αυτοκίνητο που να χτυπήσει στα ίσια το μικρό Toyota. Τι λέτε λοιπόν; Μπορεί το Micra να εκτοπίσει το Yaris; Είναι αυτό που πραγματικά μπορεί να χτυπήσει στα ίσια το μικρό Toyota;
To καινούριο Yaris είναι προ τω πυλών της ελληνικής αγοράς. Θα καταφέρει να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία των προκατόχων του;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Περίεργο είναι το γεγονός επίσης πως σε αυτή συμμετέχουν μόνο ιάπωνες κατασκευαστές. Mazda2, Suzuki Swift, Daihatsu Sirion, Toyota Yaris και τώρα Nissan Micra. Και ανάμεσά τους γίνεται μάχη. Ειδικά με την άφιξη του νέου Micra που έχει βάλει στόχο να εκτοπίσει το Toyota Yaris από την κορυφή της κατηγορίας.Πρώτα απΆ όλα έχει τις σωστές διαστάσεις. Δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να φτάνει τα ευρωπαϊκά μοντέλα και να χάνει σε πρακτικότητα. Έχει εκπληκτικούς χώρους χάρη στην σωστή εκμετάλλευση του εσωτερικού και τη χαριτωμένη σχεδίαση που περιμένει κανείς από την κατηγορία.
Τι άλλο; Έχει έναν 1.200άρη κινητήρα που αποδίδει περισσότερο, καίει λιγότερο και κινεί γρηγορότερα το αμάξωμα, και τελικά με όλα αυτά, βγαίνει και φτηνότερο από το Yaris. Χώρια τη νέα μεγαλύτερη εγγύηση που προσφέρει η Nissan σε όλα της τα μοντέλα.
Αν λείπει κάτι αυτό είναι μια έκδοση στα 100 άλογα για να πιάσει από κοντά το 1.300άρι Yaris, και ένα αμάξωμα με 3 αντί για 5 πόρτες για να κλείσει η γκάμα. Αυτόματο κιβώτιο και μάλιστα συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης υπάρχει ήδη, ενώ σίγουρα δεν υπάρχει υστέρηση σε επίπεδο εξοπλισμού ή νεωτερισμών στο μικρό Nissan.
Με αυτά τα δεδομένα το Micra είναι επικίνδυνο για την εμπορική «υγεία» του Yaris, κάτι που φαίνεται και στις πωλήσεις αφού ήδη έχει σκαρφαλώσει στην 5η θέση της κατηγορίας είναι όμως δεύτερο σε πωλήσεις τους τελευταίους μήνες.
Τι λέτε λοιπόν; Έχει το Micra αυτό που χρειάζεται για να χτυπήσει το Yaris; Υστερεί πουθενά σε σχέση με το Toyota ή μήπως μάλλον το αντίθετο; Μπορεί η Nissan να κλέψει την επιτυχία της Toyota; Και τελικά το νέο Micra θα μπορέσει να συνεχίσει έτσι όταν το Yaris αντικατασταθεί στο ερχόμενο διάστημα;
Δεν πιστευω το micra σε ολη την ευρωπη και την χωρα μας να περασει σε πωλησεις την toyota με το yaris της.Το micra αν και μιας αξιοπιστιας σε σχεση με αλλους ανταγωνιστες ειναι σχεδιαστικα πιο αγχρωμο-μουντο,λογω οτι ειναι και αυτο παγκοσμιο αυτοκινητο.Κατα τα αλλα ειναι μια σταθερη αξια.Το yaris της toyota το βλεπω πιο ωριμο και κατασταλαγμενο και λογω εταιρειας ας μην ξεχνιομαστε.Επισης η σχεδιαση ειναι πιο χρωματισμενη,συν τα πλην και τα μειον του αυτοκινητου.
ΑΝ ΘΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 12ΤΟ MICRA ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ CEED.
Μην συγκρίνετε δύο αυτοκίνητα διαφορετικών κατηγοριών. Ως κάτοχος Nissan Micra τα τελευταία 2,5 χρόνια και έχοντας οδήγησει εκατοντάδες χιλιόμετρα με Toyota Yaris συμπέρανα πως το μεν Micra είναι από τα καλύτερα μικρά για μέσα στην πόλη, ενώ το Yaris είναι πιο κατάλληλο και για μακρινά ταξίδια. Το νέο Micra είναι είναι τρισάθλιο στο εσωτερικό ως προς το θέμα ποιότητας ενώ το Yaris βελτιώθηκε ως προς τον τομέα αυτό. Πάρε Micra αν κινήσαι μόνο μέσα στην πόλη ή πάρε Yaris αν κάνεις και ταξίδια.
Ειδα χθες το νεο ΤΟΥΟΤΑ YARIS ζωντανα. Πατε πρωτα μια βολτα να το δειτε και μετα σχολιαστε εσεις που ουτε καν το εχετε δει σε φωτογραφια....Δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι ψαχνουν μεταχειρισμενο Yaris....
εμενα παντως το γιαρις μου φαινεται το σχεδιο ξεπατικωμα απο το 207 απλα με πιο πολες γωνιες ειδικα το πισω μερος..
Tο νεο micra τα εχει ολα και συμφερει οπως αναφερει το αρθρο παραπανω. Αξιοοπιστο και οικονομικο value for money και εγγυηση nissan. To yaris φανταζει το αντιστοιχο golf της κλασης,οι περισοτεροι που το αγοραζουνε ΛΕΝΕ ΠΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ YARIS που στην ουσια δεν εχει κατι ξεχωριστο απο τα υπολοιπα,ειτε σε εξοπλισμο,ποιοτητα,επιδοσεις,οικονομια. Αν ηθελα κατι τσιμπημενο ιαπωνικο,θα προτιμουσα ενα ΗΟΝDA JAZZ καλυτερους χωρους και κινητηρας και εξοπλισμος.Αυτα που λανσαρει τωρα η ΤΟΥΟΤΑ σε επιπεδο εξοπλισμου,στο προηγουμενο δεν υπηρχαν καν ουτε σαν εξτρα εξοπλισμος,οταν αλλες εταιρειες τα διεθεταν απο το 2007!Μεχρι τα 12.000 ευρω ψηφιζω micra(σχεδον πληρης) απο κει και περα στα 13+ υπαρχουν και καλυτερες επιλογες.
kalo autokinataki t micra. kali esoteriki xoroi m mikres exoterikes diastasis k propantos poli poli oikonomiko se katanalosi k sintirisi. k ola auta se xamili timi. t alo n zitis kapios simera?den leo pori n isteri ligo se piotia logo skliron plastikon ala se ena nissan olo ine kataskeuamena gia na antexun. aloste prokite peri pagosmiou autokinitou to opoio apeythinete k se anaptisomenes agores m xamila isodimata.
Όλα τα Mazda και Lexus που έρχονται στην Ελλάδα, είναι κατασκευασμένα στην Ιαπωνία. Ποια Nissan και ποια Toyota...
περυσι την πρωτοχρονια αγορασα το micra στην εκδοση sv7. 16αρες ζαντες,bluetooth κτλ. 1χρονο και 10μηνες μετα και επειτα απο 45.000 χλμ σε αθηνα-πειραια (ειμαι εισπρακτορας) και μεση καταναλωση (μετρημενη,οχι παραμυθια) κατω απο 6 λιτρα το χειμωνα και κατω απο 7 το καλοκαιρι, ειλικρινα δε μου εχει καει ουτε λαμπακι των φωτων(χωρια που δε μου εχει σκασει ουτε λαστιχο-αλλα αυτο θα μου πειτε ειναι τυχαιο). τεραστια αξιοπιστια σε σχεση με το προηγουμενο μου αυτοκινητο (παλι micra,της ακριβως προηγουμενης γενιας,1000αρι) και τεραστια διαφορα ως αυτοκινητο. το νεο micra δεν το εχω οδηγησει. Κωστας
το νεο μικρα φτιαχνεται στην ινδια,νομιζω....παντως το εχω δει απο κοντα και δε μου γεμιζει το ματι.το προηγουμενο και πιο ποιοτικο ηταν και συγχρονως πιο φρεσκο.
kanena apo ta 2...to proigoumeno nissan eixe to pleonektima tis kapws foutoutristikis emfanisis..to kainourio einai axrwmo,alla akoma pio axrwmo to yaris...kali i toyota de lew alla apo emfanisi mapa to karpouzi,mes tin akmi san na apey8inetai sto iapwniko koino..FIESTA dagkwto
paides to micra kai ola ta nissan einai made in france.to amaxi bgazei problimata.paei i nissan p xerame.ola t iaponika einai ftiagmena stn europi.ara.........
Δεν ξερω αν καταλαβα καλα αλλα λετε οτι στην κατηγορια των supermini ειναι μονο γιαπωνεζικα? δηλαδη ειναι αλλη κατηγορια τα corsa,polo,fiesta,fabia,ibiza,clio,207,c3? εδω ειναι μια λιστα με τα supermini που πωλουνται στην ευρωπη http://en.wikipedia.org/wiki/Supermini . Παρεπιπτοντως το Mercedes A class ειναι στην μικρη και οχι στην μικρομεσαια κατηγορια οπως κατα καιρους το τοποθετουν καποιοι. ευχαριστω :)
Το νεο micra για οσους δεν ξερω ειναι επιοικως απ τα χειροτερα μοντελα στην κατηγορια του. Δεν μπορει να συγκριθει με κανενα Yaris το οποιο ειδικα στην τελευταια του γενια ειναι καλυτερο σε καθε τομεα απ την γενια που αντικαθιστα. Ειλικρινα για ποιο λογο καποιος θα σκεφτει καν αν ειναι αναμεσα στα 2 να διαλεξει το nissan?
Στην κατηγορια αυτή το Γιαρις και το Fiesta είναι η κορυφη. Πλεν όμως με το ολοκαινουργιο Γιαρις στην αγορα, βελτιωμενο σε ολους τους τομεις, η επιλογη είναι μονο μια. Γιαρις. Δειτε το από ποιοτητα, αξιοπιστια, νέο μοντελο, παροχες, οικονομια, βελτιωμενα υλικα στο εσωτερικο, και φυσικα το ονομα ΤOYOTA.
το yaris ειναι καταξιωμενο αυτ/το χρονια τωρα.ειναι η εξυπνη αξιοπιστη ιαπωνικη λυση αν και λιγο ακριβη για την κατηγορια.εχει φημη πολυ διαφημιση και 1 ανακληση ομως στο ενεργητικο της.το νεο μικρα σχεδιαστικα δεν μου λεει κατι κ δυσκολα θα μπορεσει να χει παραπανω πωλησεις απ το yaris.σαν γνησιο nissan δεν σπαει και δεν χαλαει.ειναι αμαξι με αντοχη στο χρονο και μηδεν ζημιες.προσωπικα παντως θεωρω καλυτερο το fiesta απο τα δυο.
Αστειευεσαι...