To νέο Μicra σκαρφαλώνει ήδη στην κορυφή των πωλήσεων.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο Μicra σκαρφαλώνει ήδη στην κορυφή των πωλήσεων.

Τι μπορεί να κάνει η Toyota απέναντι στο νέο Nissan Micra; Είναι η σειρά της Nissan τώρα στα μικρά ή μπορεί να επανέλθει το Yaris εκ νέου;

(5/10/2011)

Μπορεί ο βασιλιάς Yaris να μην πέθανε ώστε να γιορτάσουμε τον νέο βασιλιά Micra, όμως η Nissan πέτυχε διάνα στο να φέρει στην αγορά ένα αυτοκίνητο που να χτυπήσει στα ίσια το μικρό Toyota. Τι λέτε λοιπόν; Μπορεί το Micra να εκτοπίσει το Yaris; Είναι αυτό που πραγματικά μπορεί να χτυπήσει στα ίσια το μικρό Toyota;

Η κατηγορία των supermini είναι λίγο περίεργη. Γιατί τα αυτοκίνητα αυτά δεν είναι σίγουρα μίνι σε μέγεθος, όπως ένα Hyundai i10, δεν είναι όμως και τόσο μεγάλα όσο έχουν γίνει τα περισσότερα μικρά. Το συνθετικό “super” δείχνει πως είναι «περισσότερα» σε μέγεθος από ένα μίνι, αντίθετα με αυτό που κανείς θα νόμιζε, πως δηλαδή είναι «ακόμη» πιο μίνι.

To καινούριο Yaris είναι προ τω πυλών της ελληνικής αγοράς. Θα καταφέρει να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία των προκατόχων του;

To καινούριο Yaris είναι προ τω πυλών της ελληνικής αγοράς. Θα καταφέρει να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία των προκατόχων του;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Περίεργο είναι το γεγονός επίσης πως σε αυτή συμμετέχουν μόνο ιάπωνες κατασκευαστές. Mazda2, Suzuki Swift, Daihatsu Sirion, Toyota Yaris και τώρα Nissan Micra. Και ανάμεσά τους γίνεται μάχη. Ειδικά με την άφιξη του νέου Micra που έχει βάλει στόχο να εκτοπίσει το Toyota Yaris από την κορυφή της κατηγορίας.

Πρώτα απΆ όλα έχει τις σωστές διαστάσεις. Δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε να φτάνει τα ευρωπαϊκά μοντέλα και να χάνει σε πρακτικότητα. Έχει εκπληκτικούς χώρους χάρη στην σωστή εκμετάλλευση του εσωτερικού και τη χαριτωμένη σχεδίαση που περιμένει κανείς από την κατηγορία.

Τι άλλο; Έχει έναν 1.200άρη κινητήρα που αποδίδει περισσότερο, καίει λιγότερο και κινεί γρηγορότερα το αμάξωμα, και τελικά με όλα αυτά, βγαίνει και φτηνότερο από το Yaris. Χώρια τη νέα μεγαλύτερη εγγύηση που προσφέρει η Nissan σε όλα της τα μοντέλα.

Αν λείπει κάτι αυτό είναι μια έκδοση στα 100 άλογα για να πιάσει από κοντά το 1.300άρι Yaris, και ένα αμάξωμα με 3 αντί για 5 πόρτες για να κλείσει η γκάμα. Αυτόματο κιβώτιο και μάλιστα συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης υπάρχει ήδη, ενώ σίγουρα δεν υπάρχει υστέρηση σε επίπεδο εξοπλισμού ή νεωτερισμών στο μικρό Nissan.

Με αυτά τα δεδομένα το Micra είναι επικίνδυνο για την εμπορική «υγεία» του Yaris, κάτι που φαίνεται και στις πωλήσεις αφού ήδη έχει σκαρφαλώσει στην 5η θέση της κατηγορίας είναι όμως δεύτερο σε πωλήσεις τους τελευταίους μήνες.

Τι λέτε λοιπόν; Έχει το Micra αυτό που χρειάζεται για να χτυπήσει το Yaris; Υστερεί πουθενά σε σχέση με το Toyota ή μήπως μάλλον το αντίθετο; Μπορεί η Nissan να κλέψει την επιτυχία της Toyota; Και τελικά το νέο Micra θα μπορέσει να συνεχίσει έτσι όταν το Yaris αντικατασταθεί στο ερχόμενο διάστημα;
Mercedes
moto