Το Opel Insignia είναι άνετο και ασφαλές, προσφέροντας στον οδηγό του καλή αίσθηση ακόμα και στις σπορτίφ αναζητήσεις.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Opel Insignia είναι άνετο και ασφαλές, προσφέροντας στον οδηγό του καλή αίσθηση ακόμα και στις σπορτίφ αναζητήσεις.

Opel Insignia: Γερμανική πληρότητα

(2/9/2012)

Οι μοναδικές σχεδιαστικές γραμμές του Insignia τονίζουν τον premium του «χαρακτήρα» της Opel, ενώ οι κινητήρες του φροντίζουν να καλύψουν όλες τις απαιτήσεις.

Το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της κατηγορίας του, σχεδόν από τότε που παρουσιάστηκε, εδώ και τέσσερα χρόνια, έχει καταφέρει να κερδίζει την πρωτιά βασιζόμενο κατά κύριο λόγο σε μία γκάμα κινητήρων που ξεκινούν μόλις από τα 1,4 λίτρα. Έπειτα, το Insignia από την πρώτη κιόλας στιγμή που παρουσιάστηκε, κέρδισε τις εντυπώσεις με τις γλυπτές γραμμές του αμαξώματός του και την υιοθέτηση μιας σχεδίασης, η οποία παραπέμπει σε κουπέ αυτοκίνητα. Στο κομμάτι των diesel, η Opel έχει προικίσει το Insignia με μοτέρ 2,0 λίτρων και εξαιρετικά μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου (από 4,3 λτ./100 χλμ.). Τέλος, σε ό,τι αφορά στα αμαξώματά του, εκτός του κλασσικού 4θυρου / 5θυρου, διατίθεται και στέισον έκδοση (SportsTourer) με πιο πρακτικό πορτ-μπαγκάζ.
Εσωτερικό-Χώροι - Ποιοτικό και με πολύ καλούς χώρους
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Insignia, εκτιμάς την εντυπωσιακή εμφάνιση και το επίπεδο ποιότητας κατασκευής, που έχει κάνει άλματα σε σχέση με το παρελθόν του Vectra. Μπορεί η εργονομία να θέλει συνήθεια, λόγω της φορτωμένης κεντρικής κονσόλας, ωστόσο η χρήση ευγενών υλικών αναβαθμίζει σημαντικά την εμπειρία οδήγησης. Παράλληλα, η άνεση από την ανάρτηση αλλά και η καλή ηχομόνωση κρατούν ξεκούραστους τους επιβάτες στα μακρινά ταξίδια. Η καμπίνα των επιβατών είναι ευρύχωρη, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 500 λίτρων και διαθέτει μεγάλο βάθος και εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Στο δρόμο - Σπορτίφ αλλά άνετο
Το Opel Insignia είναι άνετο και ασφαλές, προσφέροντας στον οδηγό του καλή αίσθηση ακόμα και στις σπορτίφ αναζητήσεις. Ο οικογενειακός προσανατολισμός του δε χάνεται ακόμα και όταν επιστρατευθεί το σύστημα της ρυθμιζόμενης ανάρτησης FlexRide. 
Αυτό διαθέτει τρεις επιλογές, που διαφοροποιούν την οδική συμπεριφορά του οχήματος (Normal για κανονικές συνθήκες, Sport για δυναμική οδήγησης και Tour για περισσότερη άνεση), επεμβαίνοντας στην απόσβεση της ανάρτησης, στο τιμόνι, στο ESP και στην απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. 
Διαθέσιμοι κινητήρες
- 1,4 Τ 140 PS: 1.364 κ.εκ., μέση κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 134 γρ./χλμ.
- 1,6 T 180 PS: 1.598 κ.εκ., μέση κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 164 γρ./χλμ.
- 2,0 T 220 PS: 1.998 κ.εκ., μέση κατανάλωση 8,1 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 189 γρ./χλμ.
- 2,0 T AWD 250 PS: 1.998 κ.εκ., μέση κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 199 γρ./χλμ.
- 2,8 T V6 OPC 325 PS: 2.792 κ.εκ., μέση κατανάλωση 10,6 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 249 γρ./χλμ.
- 2,0 CDTI 130 PS: 1.956 κ.εκ., μέση κατανάλωση 4,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ.
- 2,0 CDTI 160 PS: 1.956 κ.εκ., μέση κατανάλωση 5,1 (4,3) λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 134 (115) γρ./χλμ.*
- 2,0 CDTI BiTurbo 195 PS: 1.956 κ.εκ., μέση κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ., εκπομπές CO2 144 γρ./χλμ.
* Στην παρένθεση οι εκδόσεις ecoFLEX με start/stop

Tο Insignia από την πρώτη κιόλας στιγμή που παρουσιάστηκε, κέρδισε τις εντυπώσεις με τις γλυπτές γραμμές του αμαξώματός του.

Tο Insignia από την πρώτη κιόλας στιγμή που παρουσιάστηκε, κέρδισε τις εντυπώσεις με τις γλυπτές γραμμές του αμαξώματός του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center