Η Toyota παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του υβριδικού Auris που εμφανίζεται αισθητά βελτιωμένη σε σχέση με το παλιό μοντέλο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Toyota παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του υβριδικού Auris που εμφανίζεται αισθητά βελτιωμένη σε σχέση με το παλιό μοντέλο.

Toyota Auris Hybrid: Υβριδ(αν)ικό!

32.116 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2013)

Στη δεύτερη γενιά του, το υβριδικό Auris HSD εφαρμόζει την ίδια πράσινη φιλοσοφία, που το κατέστησε εύχρηστο και προσιτό, αλλά με πολύ πιο αναβαθμισμένη υλοποίηση.

+ Κατανάλωση, ρύποι, πάγια έξοδα
+ Ποιότητα κατασκευής – κύλισης 
+ Ευκολία χρήσης 
+ Φρένα 
- Χώροι (πίσω επιβατών) 
- Μικρές εργονομικές ατέλειες (κλίση κεντρικής κονσόλας – ορατότητα πίσω) 
Όταν το 2009 παρουσιάστηκε η υβριδική εκδοχή του Auris 1ης γενιάς, τα φώτα της δημοσιότητας δεν έπεσαν στη λειτουργία του υβριδικού συστήματος, αλλά στο ότι αυτό εφαρμόζεται σε ένα καθημερινό, μικρομεσαίο μοντέλο, με συμβατικό σχήμα. Και αυτό, γιατί η υβριδική τεχνολογία της Toyota, το σύστημα Hybrid Synergy Drive (HSD) που χρησιμοποιούσε, είχε ήδη περάσει στην 3η γενιά του μέσα από το Prius, που είχε ανέκαθεν ένα πιο εξεζητημένο προφίλ, τόσο από πλευράς εμφάνισης, όσο και από πλευράς κόστους. Σήμερα, η Toyota παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του υβριδικού Auris που εμφανίζεται αισθητά βελτιωμένη σε σχέση με το παλιό μοντέλο, ακολουθώντας την τακτική των απλών εκδόσεων του μοντέλου,  που  δοκιμάσαμε πρόσφατα. 
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Toyota Auris 1.4 D-4D
Εμφάνιση: Διακριτικά ξεχωριστή 
Οι αισθητικές λεπτομέρειες που διαφοροποιούν το υβριδικό, από τα απλά Auris δεν είναι πράσινες, αλλά μπλε, αφού αυτό είναι το διακριτικό χρώμα των υβριδικών εκδόσεων της φίρμας. Το κάτω μέρος της γρίλιας της μάσκας, αλλά και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα είναι βαμμένα στο γυαλιστερό χρώμα του γραφίτη, ενώ περιφερειακά υπάρχουν τα διακριτικά του συστήματος HSD, μαζί, φυσικά, με τα μπλε σήματα της Toyota μπροστά και πίσω. 
Παράλληλα, τα πίσω φώτα είναι εξ ολοκλήρου εξοπλισμένα με LED. Την εμφάνιση ολοκληρώνουν οι ειδικά σχεδιασμένοι τροχοί 15 ιντσών. Αυτές οι λεπτομέρειες καθιστούν ακόμα πιο προσεγμένο το σχήμα του Auris που, κατά γενική ομολογία, αποτελεί ένα από το πιο ξεχωριστά Toyota που έχουν σχεδιαστεί ποτέ. 
Υβριδικό σύστημα: Ανάλογες επιδόσεις, αναβαθμισμένη λειτουργία σε σχέση με το παλιό
Το υβριδικό σύστημα του νέου Auris Hybrid είναι μια αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος του προηγούμενου μοντέλου. Κατά κύριο λόγο, έχει βελτιωθεί σημαντικά το σύστημα μετάδοσης, προκειμένου να προσφέρει μια πιο αληθοφανή αίσθηση αλλαγής ταχυτήτων. Το υβριδικό σύστημα που βασίζεται στο μοτέρ βενζίνης 1,8 VVT-i εξακολουθεί να έχει συνδυαστική απόδοση 136 ίππων, προσφέροντας στο νέο υβριδικό Auris ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με το παλιό μοντέλο. Χάρη στην πιο αεροδυναμική σχεδίαση, αλλά και τον περιορισμό του βάρους, οι εκπομπές ρύπων έχουν πέσει στα 87 γρ./χλμ. Παράλληλα, χάρη στη λειτουργία EV, το νέο Auris Hybrid μπορεί να κινηθεί με μηδενικούς ρύπους για περίπου δύο χιλιόμετρα, με μέγιστη ταχύτητα τα 50 χλμ./ώρα. 

Με εντυπωσιακά φρένα, σίγουρο πάτημα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανέσεις, το υβριδικό Auris αναδεικνύεται σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα της κατηγορίας.

Με εντυπωσιακά φρένα, σίγουρο πάτημα, πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ανέσεις, το υβριδικό Auris αναδεικνύεται σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα της κατηγορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto