2 crossover 150 ίππων

71.455 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/1/2016

Audi Q3 1,4 TFSI CoD στη μία γωνία, Mercedes GLA 200 στην άλλη. Τα δύο δημοφιλή crossover αναμετριούνται μεταξύ τους στην κατηγορία των 150 ίππων.

 
Στα γρήγορα: Audi Q3 1,4 TFSI CoD
• 1,4 turbo με 150 PS
• 0-100 σε 8,7 δλ.
• Κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ.
• Από 30.140 ευρώ με απόσυρση

Στα γρήγορα: Mercedes GLA 200 Auto
• 1,6 turbo με 156 άλογα
• 0-100 σε 9,1 δλ.
• Κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ.
• Από 31.216 ευρώ με απόσυρση

Τα Audi Q3 και Mercedes GLA είναι τα δύο πιο αγαπητά premium crossover βενζίνης στην ελληνική αγορά από την αρχή του χρόνου μέχρι σήμερα, έχοντας 280 και 224 πωλήσεις το καθένα αντίστοιχα, δηλαδή μικρή διαφορά μεταξύ τους. Τα φέρνουμε αντιμέτωπα στις πιο δημοφιλείς τους εκδόσεις, δηλαδή αυτή με τον 1.400άρη κινητήρα με το σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων στην περίπτωση του Q3, και στην έκδοση με τον 1.600άρη κινητήρα των 156 ίππων για την GLA (υπάρχει και η GLA 180 με απόδοση όμως 122 ίππους).

Γοητευτικά και δυναμικά
Αναφορικά με την εξωτερική τους εμφάνιση και τα δύο μοντέλα είναι πολύ γοητευτικά, δυναμικά και προβάλλουν τον premium προσανατολισμό τους. Πάντως, η Mercedes GLA 200 είναι αυτή που κλέβει με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις, γιατί υιοθετεί ένα εντυπωσιακό αμάξωμα με μοντέρνες γραμμές και γλυπτά σχήματα. Σε συνδυασμό και με τις μικρές σε μέγεθος γυάλινες επιφάνειες, έρχεται για να τονίσει τον crossover χαρακτήρα της και μαζί με το χαμηλό της ύψος, προβάλει έναν πιο σπορτίφ και λεπτεπίλεπτο χαρακτήρα. Επίσης, έχει πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλοκουσας (Cd: 0.26), κάτι που γίνεται αντιληπτό στις υψηλότερες ταχύτητες, μιας και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι.

Το Audi Q3 από την άλλη, ακολουθεί πιο «SUV» γραμμές, με μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες αλλά και το πιο υψηλό αμάξωμα. Συνολικά ξεχωρίζουν η πολυγωνική γρίλια της μάσκας και τα φανάρια, τα οποία με τη σειρά τους τονίζουν τον δυναμισμό του μοντέλου και διαθέτονται στάνταρ
Xenon λαμπτήρες με LED φώτα ημέρας. 

 
  • TASOS KARAGKOUNHS

    Πρόσφατα έκανα test drive και τα δύο.Αν και αρχικά (πριν τα tetst) ήμουνα υπέρ της GLA τελικά άλλαξα απόψη και μου άρεσε πιο πολύ το Q3 συνολικά. Πιο άνετο και πιο ποιοτικό στο δρόμο και σίγουρα με πιο άνετους χώρους.Πραγματικά είναι πολύ καλό αμάξι που αξίζει να δει κάποιος.

      4
  • anti-vw

    Το ακούσαμε και αυτό από εσάς,με περισσότερο αφρώδες πλαστικό είναι πιο ποιοτικό,κοινώς αυτό που σας έκραζα τόσο καιρό για τα ταμπλό της vw και παρεξηγιόσαστε,άρα αν στο lada βάλουμε φούλ αφρώδες πλαστικό χτυπάει στην ποιότητα την mercedes,τέλος πάντως στα ίδια λεφτά αν κάποιος τα διαθέτει το 95% θα αγοράσει την Mercedes,απλά πράματα.

      4
  • κυριακος

    460 ειναι μαζι με τον χωρο της ρεζερβας...αυτο που βλεπουμε πρεπει ναναι γυρω στα 260...διορθωστε με αν κανω λαθος...τοκανα τεστ ντραιβ την παρασκευη..

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Η τιμή του πορτμπαγκάζ είναι η επίσημη, η οποία ανακοινώνεται από την Audi για τη συγκεκριμένη έκδοση και δεν περιλαμβάνεται σε αυτή ο χώρος της ρεζέρβας.

        2
  • ΜΠΟΥΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΝΙΚΟ οχι ,ο 1.6Τ βενζινης(156 ΗΡ) ειναι ΜΕRC,οι DIESEL 1,5 και 1.6 ειναι RENAULT

      3
  • ΝΙΚΟΣ

    Ο κινητήρας της mercedes δεν είναι από τη Renault? 31.500€ για Renault?...

      3