25 κορυφαίες δοκιμές

137.356 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Επιλέξαμε τις πιο ενδιαφέρουσες δοκιμές και χωρισμένες ανά κατηγορία, σας τις παρουσιάζουμε με κάθε λεπτομέρεια.

 
Μίνι
Στην κατηγορία των μίνι, τα 3 νέα μοντέλα που δοκιμάσαμε το 2015 είχαν το καθένα το δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα. Από τη μια, ξεχωρίσαμε το νέο smart fortwo στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο twinamic, το οποίο έρχεται για να απευθυνθεί στους παραδοσιακούς λάτρεις των αυτόματων smart. Και από την άλλη, από τα χέρια των δοκιμαστών του περιοδικού πέρασαν δύο μίνι πύραυλοι: Το Opel ADAM S με 1.400άρη turbo 150 ίππων και το «hardcore» Abarth 595 Competzione με τους 180 ίππους (επίσης από 1,4 turbo) και τα ημιαγωνιστικά οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.

Μικρά
Η κατηγορία των μικρών είναι η πιο δημοφιλής της ελληνικής αγοράς και φυσικά, από τις top δοκιμές του 2015 δεν θα μπορούσαν να λείψουν και αυτές 4 νέων μικρών μοντέλων. Πρώτα, ξεχωρίζει το νέο i20, το αυτοκίνητο με το οποίο η Hyundai αναβάθμισε πλήρως την παρουσία της στην κατηγορία. Έπειτα, έχουμε το Audi A1 με τον καινούργιο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα, που δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις. Και τέλος, δοκιμάσαμε το Opel Corsa diesel με το 6τάχυτο κιβώτιο, αλλά και το ανανεωμένο VW Polo BlueGT με ισχυρότερο 1.400άρη turbo 150 ίππων και χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο.

Μικρομεσαία
Η δεύτερη σε πωλήσεις κατηγορία της ελληνικής αγοράς, αυτή των μικρομεσαίων, είχε αρκετά νέα λανσαρίσματα μέσα στο 2015, εκ των οποίων εμείς ξεχωρίσαμε 6. Πρώτο-πρώτο, το ανανεωμένο best-seller Toyota Auris, το οποίο για πρώτη φορά λανσάρεται με turbo (1,2 λτ.) βενζινοκινητήρα. Πολύ ενδιαφέρουσες είναι και οι δύο νέες εκδόσεις του ανανεωμένου Focus, αυτή με τον 1,5 turbo των 150 ίππων αλλά και το κορυφαίο Focus ST των 250 ίππων, αλλά και η νεότερη άφιξη του Nissan Pulsar με τον 1,2 turbo βενζινοκινητήρα. Η νέα, ιδιαίτερη και πολυτελής Mercedes CLA Shooting Brake ήταν μια ακόμη δοκιμή που ξεχώρισε, 

Οικογενειακά
Στα οικογενειακά, το 2015 είχαμε δύο σημαντικές αφίξεις, που ενίσχυσαν τον ανταγωνισμό στα μεσαία. Πρώτα αυτή της νέας γενιάς του Ford Mondeo, η οποία ήρθε σαφώς αναβαθμισμένη, πιο πολυτελής και με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καλούδια. Έπειτα, η diesel έκδοση του νέου VW Passat, με 1,6 TDI 120 ίππων, που ουσιαστικά αποτελεί και την πιο εμπορική στη γκάμα. Για πιο… γερά πορτοφόλια, το μεγάλο Audi Α6 ανανεώθηκε μέσα στο 2015 και κυρίως, απέκτησε εκδοχή με 1.800άρη turbo βενζινοκινητήρα που γλιτώνει τα έξτρα φορολογικά χαράτσια. Τέλος, μέσα στη χρονιά υποδεχθήκαμε και τη νέα γενιά του Fiat Doblo, το οποίο στην επιβατική του έκδοση προσφέρει μια εναλλακτική δόση αυξημένης πρακτικότητας και χώρων.

Crossover
Η κατηγορία των crossover είναι η No1 αναπτυσσόμενη παγκοσμίως και έτσι, οι δοκιμές των νέων μοντέλων του είδους μέσα στο 2015 ήταν οι περισσότερες από όλες τις κατηγορίες. Στο compact κομμάτι, ξεχώρισε η δοκιμή του Fiat 500X, του νέου στυλάτου SUV των ιταλικών, αλλά και αυτή του Opel Mokka με τον πολύ ισχυρό 1,6 diesel των 136 ίππων. Στο ίδιο πεδίο εντάσσεται και το τεστ του SsangYong Tivoli, του πρώτου compact SUV των κορεατών. `Ακρως ενδιαφέρουσα ήταν και η δοκιμή του Nissan Qashqai με τον 1,6 diesel των 130 ίππων και τετρακίνηση. Στο premium κομμάτι, η Mercedes GLA ήρθε στην πιο οικονομική diesel εκδοχή της με μοτέρ 1,5 λίτρων (4,0 λτ./100 χλμ.), ενώ το Audi Q3 ανανεώθηκε, αποκτώντας μεταξύ άλλων και τον νεότερο 1,4 turbo βενζινοκινητήρα των 150 ίππων. Υψηλότερα, ξεχώρισε η δοκιμή του καινούργιου, μεσαίου premium SUV Lexus NX με υβριδικό σύστημα κίνησης. Και τέλος, για αυτούς που ζητούν το διαφορετικό, το Nissan Juke NISMO RS έρχεται με 218 ίππους και… καυτές επιδόσεις!

Κουπέ
Στα κουπέ, οι αφίξεις ήταν πολύ λίγες και έτσι, μόνο η νέα γενιά του Audi TT εκπροσωπεί την κατηγορία στις Top δοκιμές. Το γερμανικό μοντέλο, άλλαξε εντελώς, βασίστηκε σε νέα πλατφόρμα που το βοήθησε να μειώσει το βάρος και να αυξήσει την ακαμψία, «γέμισε» με νέα στοιχεία τεχνολογίας, ενώ σε συνδυασμό και με τους καινούργιους κινητήρες του όπως π.χ. το 2λιτρο diesel της δοκιμής, το TT απέκτησε και μια χροιά οικονομίας που δεν είχε. ενώ η Alfa Romeo Giulietta Sprint έμεινε στις καρδιές μας με το ιστορικό της background.