• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car, C2-A8).

Τρίτη θέση για τους Γιώργο Αργυρίου-Γιώργο Βότση (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).

Στην Κατηγορία C6, νικητές αναδείχθηκαν οι Μαρίνος Μπενούκας-Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 106, C6-N2).

Την πρώτη τους εμφάνιση με το ιαπωνικό αυτοκίνητο έκαναν οι Νίκος Καραθανάσης-Βασίλης Καραθανάσης (Honda Civic Type-R, C5-N3).

Νικητές στα Ιστορικά αναδείχθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort MKII, 3-D3).

27ο Ράλλυ Αττικό: Αποτελέσματα (+video)

Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2017

Με έναν αγώνα μέσα στην Αττική ξεκίνησε η δραστηριότητα των ελληνικών ράλλυ στις 4-5 Μαρτίου, έχοντας ως νικητές τους Γιώργο Αναπολιοτάκη-Θανάση Τσιούκα.

 
Το 27ο Ράλλυ Αττικό διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου» (Α.Λ.Α.) και αποτέλεσε τον εναρκτήριο γύρο δύο σημαντικών θεσμών ράλλυ, του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος και του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων.

Ο αγώνας είχε διάρκεια δύο ημερών και αποτελούνταν από πέντε ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 63,37 χιλιομέτρων. Το Σάββατο 4 Μαρτίου, η εκκίνηση δόθηκε από την Πεντέλη και τα πληρώματα αγωνίστηκαν δύο φορές στην ομώνυμη ειδική διαδρομή μήκους 7,25 χιλιομέτρων, με το δεύτερο πέρασμα να είναι νυχτερινό, προτού διανυκτερεύσουν στον Μαραθώνα που φιλοξένησε τον Χώρο Επισκευών και Ανασυγκρότησης. Την Κυριακή 5 Μαρτίου, το πρόγραμμα περιλάμβανε 3 περάσματα από την Ειδική Διαδρομή «Γραμματικό» που είχε μήκος 16,29 χιλιομέτρων, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το τελευταίο πέρασμα, αποτέλεσε και την Power Stage του αγώνα, προσφέροντας δηλαδή επιπλέον βαθμούς στα πληρώματα, ανάλογα με την σειρά κατάταξής του σε αυτήν, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς.

Ανάμεσα στα 42 πληρώματα που έλαβαν μέρος, νικητές αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car, C2-A8) που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε όλες τις διαδρομές του αγώνα, φτάνοντας σε μια άνετη νίκη. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι "Nikon"-Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), ενώ στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Γιώργος Αργυρίου-Γιώργος Βότσης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4). Στην 4η θέση της γενικής κατάταξης τερμάτισαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport, C3-A7) που επικράτησαν στην Κατηγορία F2, ενώ ανταγωνίστηκαν στα ίσια και τους τετρακίνητους συνδυασμούς, αφού σε δύο διαδρομές σημείωσαν τον δεύτερο χρόνο της Γενικής Κατάταξης. Μάλιστα, έχασαν την τρίτη θέση του βάθρου από τους Αργυρίου-Βότση μόλις στην τελευταία ειδική διαδρομή, για μόλις 0,44 δευτερόλεπτα.

Τους νικητές της F2 ακολούθησαν οι Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4), ενώ την τριάδα των δικίνητων διαμόρφωσαν οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Honda Civic Type-R, C3-A7) στην πρώτη τους εμφάνιση με το ιαπωνικό αυτοκίνητο και Νίκος Καραθανάσης-Βασίλης Καραθανάσης (Honda Civic Type-R, C5-N3), επίσης στην πρώτη εμφάνιση του νεαρού οδηγού, οι οποίοι κέρδισαν την Κατηγορία C5. Στην Κατηγορία C6, νικητές αναδείχθηκαν οι Μαρίνος Μπενούκας-Χρήστος Μουρκάκης (Peugeot 106, C6-N2). 

Το 27ο Ράλλυ Αττικό ήταν ο εναρκτήριος αγώνας και για το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Νικητές στα Ιστορικά αναδείχθηκαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort MKII, 3-D3), που ολοκλήρωσαν εμπρός από τους Γιώργο Παραδείση-Κωνσταντίνο Σκούρα (Ford Escort MKI, 2-C3) και Μάριος Σταφυλοπάτη-Δημήτρη Βαζάκα (Ford Sierra Cosworth, 4-E4). 

Επόμενος αγώνας για το Κύπελλο Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων, είναι το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου "Τάσος Καπέλλας", στις 25 - 26 Μαρτίου στη Φθιώτιδα.

Δείτε παρακάτω video από την αγωνιστική δράση:

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα