Το επόμενης γενιάς Nissan Leaf θα λανσαριστεί το 2016 και θα έχει μια περισσότερο mainstream εμφάνιση από το σημερινό (φωτό), με εμπρόσθια μάσκα σε σχήμα «V».
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το επόμενης γενιάς Nissan Leaf θα λανσαριστεί το 2016 και θα έχει μια περισσότερο mainstream εμφάνιση από το σημερινό (φωτό), με εμπρόσθια μάσκα σε σχήμα «V».

300 χλμ. αυτονομίας για το Nissan Leaf του 2016

4.316 Επισκέψεις στο άρθρο (3/9/2014)

Το 2ης γενιάς Nissan Leaf αναμένεται να διαθέτει μια πιο «συμβατική» εμφάνιση, ενώ –το σημαντικότερο- η αυτονομία που θα του χαρίζουν οι μπαταρίες του θα ανέλθει από τα 135 χλμ. που είναι σήμερα, στα 300.

Η εξέλιξη του επόμενης γενιάς Leaf πραγματοποιείται ήδη, καθώς πρόθεση των ανθρώπων της Nissan είναι να το λανσάρουν το 2016, με δύο βασικές διαφορές. Καταρχάς, το νέο μοντέλο αναμένεται να διαθέτει μια περισσότερο «συμβατική» εμφάνιση, καθώς θεωρείται βέβαιο πως η «αμφιλεγόμενη» αισθητική του υπάρχοντος μοντέλου, μετρίασε σημαντικά την εμπορική του πορεία. Με σιγουριά, λοιπόν, περιμένουμε μια εμπρόσθια μάσκα σε σχήμα «V», ώστε το επερχόμενο Leaf να εναρμονιστεί με την τρέχουσα σχεδιαστική «γλώσσα» της ιαπωνικής φίρμας.Εκτός, όμως, από πιο ελκυστικό, το 2ης γενιάς Nissan Leaf «οφείλει» να αποκτήσει και μεγαλύτερη αυτονομία, καθώς η σχετική επίδοση των 135 χλμ. του σημερινού μοντέλου, δεν θα μπορεί να «αντέξει» στον μελλοντικό ανταγωνισμό, πόσο μάλλον όταν οι Toyota και Honda ετοιμάζουν οχήματα με κυψέλες υδρογόνου. Φημολογείται, λοιπόν, πως οι βασικές εκδόσεις του Leaf θα εξοπλίζονται με μικρότερο σετ μπαταριών, ενώ οι πιο πλούσιες θα φέρουν μεγαλύτερο και αναμένεται πως θα έχουν αυτονομία περίπου 300 χλμ.Η εν λόγω νέα τεχνολογία μπαταριών θα περάσει και στο premium παρακλάδι της Nissan, την Infiniti, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει το δικό της ηλεκτρικό όχημα στα τέλη του 2016 ή στις αρχές του 2017. Λόγος γίνεται για το LE electric vehicle που είδαμε στην τελευταία έκθεση της Ν. Υόρκης. Πρόκειται για ένα αεροδυναμικό (Cd 0,25) sedan το οποίο φέρει μία μπαταρία λιθίου 24 kWh που τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων και 325 Nm ροπής. Η τεχνολογία του προέρχεται από το Leaf και όταν η μπαταρία αδειάσει, μπορεί να φορτιστεί ακόμα και ασύρματα.

Η σχεδιαστική «ταυτότητα» όλων των τελευταίων μοντέλων της Nissan είναι άκρως ελκυστική και με αυτήν θα εναρμονιστεί το 2ης γενιάς Leaf (στη φωτό το 1ης) ώστε να έχει καλύτερη εμπορική «σταδιοδρομία».

Η σχεδιαστική «ταυτότητα» όλων των τελευταίων μοντέλων της Nissan είναι άκρως ελκυστική και με αυτήν θα εναρμονιστεί το 2ης γενιάς Leaf (στη φωτό το 1ης) ώστε να έχει καλύτερη εμπορική «σταδιοδρομία».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN