Ο νέος 1,0Τ της Opel είναι κατασκευασμένος από χυτό αλουμινένιο μπλοκ, ενώ διαθέτει άμεσο ψεκασμό και συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο νέος 1,0Τ της Opel είναι κατασκευασμένος από χυτό αλουμινένιο μπλοκ, ενώ διαθέτει άμεσο ψεκασμό και συνεχώς μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων.

Opel 1,0T (90 & 115 PS): Βελούδινος

27.097 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2015)

info
O 1,0 turbo έχει 30% περισσότερη ροπή και 20% καλύτερη κατανάλωση από τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη που υπήρχε παλαιότερα στην γκάμα της Opel.

Κάλιο αργά παρά ποτέ λέει η λαϊκή ρήση, όμως στην περίπτωση του 1,0 turbo 3κύλινδρου βενζινοκινητήρα της Opel πρέπει να αναφωνήσουμε «δικαίως!» μιας και το αποτέλεσμα των τεχνικών της γερμανικής εταιρείας είναι εντυπωσιακό. Οι φήμες βέβαια για αυτόν υπήρχαν από το 2012. Στις 8 Αυγούστου του 2013 η Opel είχε ανακοινώσει τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Και σήμερα, ένα χρόνο και κάτι μετά, τον συναντούμε κάτω από το καπό των ADAM και Corsa με την ετυμηγορία να είναι άκρως θετική αφού στην πράξη ο κινητήρας αυτός εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του και σίγουρα αυτό αποτελεί ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματά του. Είναι πολιτισμένος, δεν ακούγεται και δεν εμφανίζει κανέναν από τους κραδασμούς των 3κύλινδρων, ενώ ακόμη και η εμπλοκή του turbo δεν γίνεται αντιληπτή, φροντίζοντας να διατηρεί το άπλωμα της μέγιστης ισχύος του μέχρι και τις 6.000 σ.α.λ. χωρίς κενά και εξάρσεις. Στα συν και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται και το οποίο προσφέρει θετικό κούμπωμα και πάρα πολύ καλή αίσθηση, ιδίως συγκρινόμενο με το προηγούμενο 5άρι του Corsa. Από πλευράς επιδόσεων, ο συνδυασμός τα καταφέρνει επίσης πολύ καλά, με το κιβώτιο να βοηθά –στην περίπτωση του Corsa των 90 PS- τα νούμερα στο προσπέρασμα, πέρα από τη φυσιολογικά πολύ μακριά 6η σχέση. Στον τομέα της οικονομίας, το νέο μοτέρ που συνδυάζεται και με σύστημα Start/Stop τα καταφέρνει καλά (4,4 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση ανακοινώνει η Opel), ενώ εκπέμπει μόλις τα 104 γρ./χλμ. 

Τι είναι ο αντικραδασμικός άξονας;
Ουσιαστικά, το λέει και το όνομά του. Είναι ένας άξονας με σκοπό τη μείωση των κραδασμών του κινητήρα. Στην περίπτωση του κινητήρα της Opel ένας βασικός συντελεστής πολιτισμένης και αθόρυβης λειτουργίας είναι η τοποθέτηση ενός αντικραδασμικού άξονα στο κάρτερ λαδιού. Κινούμενος από μία καδένα με ανάστροφη οδόντωση για αθόρυβη λειτουργία, ο αντικραδασμικός άξονας περιστρέφεται με την ταχύτητα του στροφάλου αλλά με αντίθετη φορά, ενώ η μάζα του έχει βελτιστοποιηθεί προσεκτικά ώστε να εξουδετερώνονται οι κραδασμοί που προκαλεί η λειτουργία τριών κυλίνδρων.

Ο νέος τούρμπο 3κύλινδρος της Opel συναντάται κάτω από το καπό των Corsa και ADAM, ενώ σύντομα θα τον δούμε και στο Astra.

Ο νέος τούρμπο 3κύλινδρος της Opel συναντάται κάτω από το καπό των Corsa και ADAM, ενώ σύντομα θα τον δούμε και στο Astra.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center