Οδήγηση πισωκίνητου: Φρένα πριν «μπεις» & γκάζι στην έξοδο

212.991 Επισκέψεις στο άρθρο
Οδήγηση πισωκίνητου: Φρένα πριν «μπεις» & γκάζι στην έξοδο
2 Φωτογραφίες »

- Φρενάρουμε στην ευθεία πριν στρίψουμε, στρίβουμε
- Στην έξοδο πατάμε γκάζι, όχι πάνω στη στροφή
- Αν αρχίσεις να το χάνεις, τότε δεν θέλει φρένο αλλά «ρεγουλάρισμα» με τιμόνι & γκάζι
- Όταν «γλιστράει η ουρά» το «μαζεύεις» με ανάποδο τιμόνι

Αν δεν το `χεις δεν πας πουθενά χωρίς ηλεκτρονικά!


Τι μυστικά έχει ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο, για να γίνεται απολαυστικό; (Η φωτογράφιση έγινε σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Μην επιχειρήσετε κάτι παρόμοιο.)

Τι μυστικά έχει ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο, για να γίνεται απολαυστικό; (Η φωτογράφιση έγινε σε ελεγχόμενο περιβάλλον. Μην επιχειρήσετε κάτι παρόμοιο.)

Απαραίτητο πριν ξεκινήσουμε, κρίνεται να πούμε ότι κάθε είδους ελιγμοί, δεν πρέπει να γίνονται σε δημόσιο δρόμο, ειδικότερα όταν κινούνται άλλα οχήματα ή πεζοί στην περιοχή, αλλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον. 

Επειδή οι περισσότεροι οδηγοί στην εποχή μας μαθαίνουν και «μεγαλώνουν» οδηγικά μέσα σε προσθιοκίνητα οχήματα, κρίνεται απαραίτητο να αναδείξουμε επιγραμματικά κάποια βασικά στοιχεία τα οποία χρειάζονται προσοχή και χαρακτηρίζουν τη μετάβαση σε μια «πισωκούνα», όπως θα λέγαμε απλοϊκά. 

Δεν είναι «νόμος» ότι η οδήγηση ενός πισωκίνητου οχήματος συνεπάγεται αυτόματα περισσότερη διασκέδαση. Η δυνατότητα αυτή φυσικά και υπάρχει αλλά απαιτεί εξειδικευμένο χειρισμό στον οποίο σπάνια εξασκείται ο μέσος οδηγός στις καθημερινές μετακινήσεις του. Ειδικά στη σύγχρονη εποχή, η πληθώρα ηλεκτρονικών ονομάτων που διαθέτουν στο οπλοστάσιο τους οι βιομηχανίες καταφέρνει να τιθασεύσει τις περισσότερες από τις δυναμικές αντιδράσεις των νέων αυτοκινήτων.

Κι ενώ εμείς νιώθουμε ότι γινόμαστε καλύτεροι η ουσία είναι ότι απλώς έχουν αμβλυνθεί ή «φιμωθεί» αν προτιμάτε οι διαφορές στη φιλοσοφία των οχημάτων, οι οποίες όχι πολύ παλιά ήταν πιο εμφανείς. Αυτό δε σημαίνει ότι τα πισωκίνητα έγιναν ξαφνικά ίδια με τα προσθιοκίνητα ή και τα τετρακίνητα, αλλά ότι οι τρανταχτές διαφορές, και κατά συνέπεια οι πιο εκπαιδευμένοι χειρισμοί που αυτές θα απαιτήσουν, προϋποθέτουν πια καταστάσεις πιο κοντά στο όριο για να μας χτυπήσουν την πόρτα. 
 
Στις παρούσες δύο σελίδες θα επιχειρήσουμε πολύ συνοπτικά να αναφερθούμε σε μερικά σημεία που πρέπει να προσέχουμε πιάνοντας το πηδάλιο ενός πισωκίνητου οχήματος. 
Σελίδα 2Τι παίζει με υποστροφή & ηλεκτρονικά συστήματα;
Σελίδα 3Προσοχή στο φρενάρισμα & «ανάποδο τιμόνι»
Σελίδα 4Αλήθεια, γιατί θεωρείται ελκυστική η πίσω κίνηση;
Toyota
moto