Όσοι αναζητούν το κάτι παραπάνω όσον αφορά στις επιδόσεις, χωρίς μάλιστα να ξεφεύγουν σε κατανάλωση, το VW Golf με τον 1,4 TSI των 150 ίππων αποτελεί μια καλή επιλογή καθώς ο κινητήρας αυτός φέρει σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων για χαμηλότερη κατανάλωση. Από πλευράς αναλογίας κιλών/ίππο το νούμερο είναι στο 8,5 και αυτό αντικατοπτρίζεται τόσο στις επιδόσεις, όσο και στην οδική συμπεριφορά.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,5 δλ., ενώ αντίστοιχα καλές είναι και οι ρεπρίζ, αφού το 80-120 χλμ./ώρα έρχεται 9,3 δλ. Τέλος, η κατανάλωση σε νορμάλ ρυθμούς είναι κοντά στα 6 λτ./100 χλμ. Οδηγικά, η πλατφόρμα και το χαμηλό βάρος (1.270 κιλά) εξασφαλίζουν ένα ανάλαφρο πάτημα στο μοντέλο, την ώρα που στο όριο η συμπεριφορά του οχήματος είναι, προοδευτική και δεν τρομάζει τον οδηγό, καθώς ο κινητήρας των 150 ίππων βγάζει εξίσου προοδευτικά τη δύναμη του. Παράλληλα, το ESP μαζί με το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS) «μαζεύουν» εύκολα το μπροστινό μέρος, όποτε πάει να φύγει μέσα στη στροφή, με το τιμόνι να στέκεται πάντα στο ύψος των περιστάσεων.
Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..
Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...
Tα ΤΟP 5 των ...συνεργείων
Δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει πιο προχειρογραμμένη συγκριτική παρουσίαση από εσάς ΜΦΧ
Το Golf έχει αναλογία κιλών/ίππο 8,64. Σαν πολύ δεν στρογγυλοποιήθηκε; Όταν μιλάμε για τέτοια νούμερα το 0,14 δεν είναι λίγο...
Επιλέγω 308 ή Golf. To Focus είναι (διαχρονικά) καλό αυτοκίνητο, αλλά θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πλαίσιο και να περιοριστεί η χρήση χάλυβα που το καθιστά υπέρβαρο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Leon νομίζω είναι spor αυτοκίνητο επιδόσεων και όχι σπορτίφ, με προσανατολισμό στο νεανικό κοινό (όχι οικογενειακό) και υπολείπεται σε ποιότητα κατασκευής και υλικών. Επίσης, λόγω του μεγάλου κινητήρα (1,8) του μπλέκει στα φορολογικά του, ενώ και η μέση κατανάλωση του (γιατί θα το πατήσεις αλλιώς δεν θα το έπαιρνες) θα κινείται πάνω από τα 10λιτ/100χλμ. Το Αudi είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα, αλλά πανάκριβο (το αυτοκίνητο της φώτο έχει κοντά 30 χιλ.) και για τον καταναλωτή που κοιτάει στην ουσία θα δει ότι στην πράξη πρόκειται για ένα ακριβό Golf, ένα Golf με premium σήμα.. Τέλος, το σύστημα για την απενεργοποίηση των κυλίνδρων (ACT ή COD) δεν μου φαίνεται και πολύ αξιόπιστο σε ένα βάθος χρόνου και χρήσης, ενώ το ίδιο περίπου ισχύει και για τον βραβευμένο 1.2 puretech της Peugeot, ο οποίος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του και της μεγάλης για το μέγεθός του ιπποδύναμης, ανησυχεί ως προς την αξιοπιστία του..
ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ AUDI A3. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΦΘΗΝΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Car 2016 1.4 150 hp opel astra σας θυμίζει κάτι; μπα τι είναι αυτό
Βαλτε και εναν γιαπωνεζικο τενεκε, να κανουμε και το γουστο των ιαπωνοφιλων! Μα μονο Ευρωπαικα και τα 3 στα 5 VW Group;;; Ας βγει να κραξει κανενας και αργησε...