Η P1 αποτελεί αυτή τη στιγμή το κορυφαίο σε απόδοση μοντέλο της McLaren.

Η P1 αποτελεί αυτή τη στιγμή το κορυφαίο σε απόδοση μοντέλο της McLaren.

6-κύλινδρες McLaren;

2.449 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2017)

Θα αρχίσει να πλησιάζει προς τα λημέρια της Bugatti η McLaren αλλά χρησιμοποιώντας πολύ λιγότερους κυλίνδρους;

Η McLaren έχει αποδείξει ότι είναι πολύ καλή στο να παίρνει τα μέγιστα από τις ίδιες αρχικές πηγές. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση του ίδιου V8 σε όλη την γκάμα της. Μάλλον όμως δε θα κολλήσει σε αυτόν τον κινητήρα για πάντα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


“Για εμάς μετράει η ουσία. Αν μπορούμε να πετύχουμε την απόδοση που θέλουμε δεν έχει σημασία αν ο κινητήρας έχει 12 ή 10 ή 8 ή 6 κυλίνδρους”, δήλωσε ο CEO της McLaren, Mike Flewitt. “Είμαστε όλοι παθιασμένοι και θα θέλαμε ένα χειροκίνητο V12 αλλά θα ήμασταν περίπου 20 χρόνια πίσω από τις εξελίξεις. Οπότε, δεν κολλάμε με τον αριθμό των κυλίνδρων αλλά σίγουρα κολλάμε με την απόδοση και την απόλαυση.”
Δεδομένου ότι θέλει οπωσδήποτε να κρατηθεί εντός λογικών ορίων το βάρος ενώ ταυτόχρονα θα προσθέτει συνεχώς ηλεκτρικά στοιχεία σε όλα τα supercars της εταιρείας, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο υβριδικό σύνολο. ΠαρΆ ότι, ανεπιβεβαίωτο, κάτι τέτοιο θα μπορούσε να ταιριάξει στην επόμενη γενιά των μοντέλων της, αντικαθιστώντας τον V8 που τροφοδοτεί τις 540C και 570S αυτή τη στιγμή.Επειδή ο V8 παρουσιάστηκε το 2015, κάτι τέτοιο πιθανότατα θα καθυστερήσει. Αλλά η εταιρεία κατασκευάζει ένα νέο εργοστάσιο στο Sheffield το οποίο προβλέπεται ότι θα λειτουργήσει το 2020, τότε θα μπορούσαμε να δούμε μια νέα σειρά sport κατασκευών να κατασκευάζεται εκεί.

Η ερώτηση που μας δημιουργείται είναι σε ποιο μοντέλο θα βάλει η McLaren τον νέο κινητήρα. Θα μπορούσε να αφαιρέσει δύο κυλίνδρους από τον τωρινό κινητήρα ο οποίος είναι στα 4.000 κ.εκ. στην 720S. Θα μπορούσε να αναπτύξει μια εντελώς νέα μονάδα ή θα μπορούσε να την προμηθευτεί από κάπου αλλού π.χ. από τη Honda η οποία τοποθετεί έναν υβριδικό V6 στο NSX. Αυτή η προοπτική, βέβαια, υποθέτοντας ότι η υπάρχουσα σχέση μεταξύ McLaren και Honda δε θα διαταραχθεί λόγω των σχέσεών τους στη Formula 1.

Στο κομμάτι του κινητήρα, ο Flewitt έδωσε κάποια στοιχεία για το επερχόμενο τριθέσιο super GT με την ονομασία BP23, στο οποίο θα δούμε σημαντική αύξηση ιπποδύναμης ακόμα και πάνω από τους 903 ίππους της McLaren P1. Το μοντέλο πιθανότατα θα στηριχθεί σε ένα νέο υβριδικό σύνολο που βασίζεται στον κινητήρα των 4.0 λτ. και θα ενσωματώνει μια πιο ισχυρή μπαταρία οπότε θα μπορούσαμε να δούμε μέχρι και πάνω από 1000 ίππους σε ένα πολυτελές αυτοκίνητο επιδόσεων σχετικά κοντά σα λογική με τη Bugatti Chiron.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto