Θέλετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο να έχει ρεζέρβα; Γιατί σιγά σιγά εξαφανίζονται.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Θέλετε το καινούργιο σας αυτοκίνητο να έχει ρεζέρβα; Γιατί σιγά σιγά εξαφανίζονται.

(24/3/2009)

Ποιος θέλει ρεζέρβα στο αυτοκίνητό του να σηκώσει το χέρι. Σε αυτή την ερώτηση φαίνεται πως μετριούνται όλο και λιγότερα χέρια, αφού στα καινούργια αυτοκίνητα η ρεζέρβα, ο εφεδρικός τροχός στα ελληνικά, τείνει να εκλείψει. Εσείς τη χρειάζεστε ακόμη;

Η ρεζέρβα θεωρείται σήμερα ένα από αυτά τα παρωχημένα στοιχεία εξοπλισμού που υπάρχει περισσότερο για ψυχολογικούς λόγους παρά για χρήση. Η στατιστικές στην Ευρώπη δείχνουν πως λιγότερο από 13% των οδηγών θα κατεβεί να αλλάξει τη ρόδα. Το 66% θα καλέσει οδική βοήθεια και 21% κάποιον φίλο.
¶λλες στατιστικές δείχνουν πως στο μέσο όρο ζωής ενός αυτοκινήτου, στα οκτώ χρόνια δηλαδή, ένα κλατάρισμα είναι μάλλον απίθανο, αφού μόλις το 14% των οδηγών θα βρεθούν με ένα σκασμένο λάστιχο και ούτε 5% με δύο, στο ίδιο διάστημα.
&&&& ¶ρα ποιος ο λόγος να κουβαλάμε μαζί μας όλα αυτά τα χρόνια μία πέμπτη ρόδα. Τη στιγμή που οι αυτοκινητοβιομηχανίες κόβουν από παντού για λόγους βάρους (και κόστους) η ρεζέρβα προσθέτει μονίμως τουλάχιστον 8 κιλά στο αυτοκίνητο. Χώρια το κόστος ενός ελαστικού και μιας ζάντας. Ακόμη και οι νέες, μικρότερες ρεζέρβες ανάγκης έχουν βάρος και κόστος.
&&&& Ακόμη χειρότερο είναι το γεγονός πως τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται προσπαθώντας να εκμεταλλευτούν όσο καλύτερα τις διαστάσεις προς επίτευξη μέγιστου διαθέσιμου χώρου. Μία ρεζέρβα στον πάτο του πορτ μπαγκάζ κλέβει τουλάχιστον 60 λίτρα χώρου αποσκευών. Ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο χωρίς καθόλου ρεζέρβα θα ήταν πιο πρακτικό, έξυπνο και ευρύχωρο.
&&&& Και τι θα κάνουμε χωρίς ρεζέρβα; Οι εταιρείες δίνουν αυτό το κιτ επισκευής το οποίο μπαλώνει προσωρινά τρυπήματα από καρφιά ή άλλα αιχμηρά αντικείμενα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να φτάσει στο πρώτο βουλκανιζατέρ. Το πρόβλημα δημιουργείται αν το ελαστικό σχιστεί ή καταστραφεί η ζάντα οπότε χρειάζεται νέος τροχός. Όμως αυτές οι περιπτώσεις είναι πιο σπάνιες.
&&&& Και επιπλέον τα περισσότερα αυτοκίνητα περιλαμβάνουν οδική βοήθεια με κόστος κάτω από 50 ευρώ τον χρόνο εφόσον δεν είναι δωρεάν. Ότι και αν συμβεί, με ή χωρίς ρεζέρβα, η οδική βοήθεια θα δώσει λύση στο πρόβλημα ούτως ή άλλως. ¶ρα το ερώτημα παραμένει.
&&&& Θέλουμε ακόμη τα αυτοκίνητα μας να κουβαλάνε μια ρεζέρβα; Πιθανώς τα SUV ή όσοι κινούνται εκτός δρόμου να τη χρειάζονται, αλλά ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην άσφαλτο, ακόμη και την κακή ελληνική άσφαλτο, πόση ανάγκη την έχει; Και πόσο πιθανό είναι να κατεβεί κανείς να την αλλάξει μόνος του όταν έχει οδική βοήθεια; Και αν κατεβεί πόσο συχνά συμβαίνει να είναι παραμελημένη και άχρηστη μετά από μερικά χρόνια;
&&&& Εσείς τι λετε; Επιμένετε στη ρεζέρβα ή είστε έτοιμοι να απαλλαγείτε από το περιττό βάρος, κόστος και να ανακτήσετε το χώρο που κλέβει; Μήπως την έχετε ανάγκη λόγω χρήσης εκτός δρόμου ή είναι μάλλον ψυχολογικός ο λόγος; Και τελικά την αλλάζετε μόνοι ή αφού το κάνει κάποιος άλλος θα μπορούσε να τη φέρνει και μαζί του;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto