Με τις τιμές των μεταχειρισμένων σε ελεύθερη πτώση εσείς μετράτε ακόμη τη αξία μεταπώλησης ενός νέου αυτοκινήτου;

Με τις τιμές των μεταχειρισμένων σε ελεύθερη πτώση εσείς μετράτε ακόμη τη αξία μεταπώλησης ενός νέου αυτοκινήτου;

(8/4/2009)

Γίναμε Ευρώπη! Μπορεί ακόμη να υστερούμε στους σημαντικούς τομείς, να διατηρούμε την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, να φορολογούμε το λήζινγκ σε ιδιώτες και να έχουμε ειδικούς φόρους κατανάλωσης, έστω και στο μισό για λίγο στα αυτοκίνητα, όμως στην απαξίωσή τους φτάσαμε τους Ευρωπαίους; Μετράει ακόμη λοιπόν η αξία μεταπώλησης στην επιλογή ενός μοντέλου σήμερα;

Η μεγάλη πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων και στην Ελλάδα σταμάτησε εκτός από το καινούργιο και την αγορά του μεταχειρισμένου. Αναμενόμενα το αποτέλεσμα ήταν μείωση των τιμών και περαιτέρω απαξίωση σε σημείο που τα νέα μέτρα για μείωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης (ΕΤΤ) στο 50% και οι μεγάλες προσφορές συχνά δεν αρκούν για να καλύψουν. Και τώρα που αγοράζουμε φθηνά, πριν διαλέξουμε από την αρχή αυτοκίνητο τίθεται και πάλι το ερώτημα: Πόσο θα μας απασχολήσει η αξία μεταπώλησης από τη στιγμή που και στην Ελλάδα η απαξίωση πλέον είναι μεγάλη; &&&& Ένα μεγάλο διάστημα των τελευταίων 30 ετών διαλέγαμε αυτοκίνητο συχνά με βαρύνουσα προσοχή στο πόσο θα μπορέσουμε να το πουλήσουμε όταν χρειαστεί να το αντικαταστήσουμε. Με τα αυτοκίνητα να πωλούνται στις χαμηλότερες τιμές όλων των εποχών σήμερα είναι φυσικό το παλιό μας μεταχειρισμένο, ακόμη και αν έχει τα «φόντα» που κάποτε ήταν απαραίτητα για να κρατάει την τιμή του ψηλά, να μην αποτελεί κεφάλαιο για την επόμενη αγορά μας. &&&& Η αγορά αλλάζει, εμείς; Μπορούμε άραγε τώρα απαλλαγμένοι από αυτό το άγχος να προχωρήσουμε σε μια επιλογή με βάση το τι έχουμε εμείς ανάγκη και όχι ο επόμενος ιδιοκτήτης; Μπορούμε να σταθούμε στην ουσία του τι αγοράζουμε και όχι στο τι νομίζουν οι γύρω μας ότι έχουμε; Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια πραγματικά καλή αγορά έναντι μίας που νομίζουμε πως μεταφράζεται σε μελλοντική επένδυση; &&&& Σαφώς η μείωση του ΕΤΤ ανοίγει το δρόμο για ακριβότερα αυτοκίνητα που πλέον έρχονται στο δικό μας οικονομικό ορίζοντα χάρη στις νέες χαμηλότερες τιμές. Μπορεί κανείς έτσι να «πιαστεί» και να κινηθεί προς την αγορά μιας μάρκας που στο παρελθόν διατηρούσε τη μεταπωλητική της αξία καλύτερα από κάποιες άλλες, και «έδινε πίσω» τα λεφτά που ζητούσε στην αγορά όταν το αυτοκίνητο πωλούνταν δεύτερο χέρι. Όμως αυτό δεν ισχύει πια. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που να το κάνει να αξίζει. &&&& ¶ρα πως θα διαλέξουμε αυτοκίνητο σήμερα; Θα αρπάξουμε την ευκαιρία να πάρουμε αυτό που θέλουμε ή θα μείνουμε κολλημένοι στο «τι πουλάει καλύτερα» αύριο; Εσείς πόσο μετράτε τώρα την απαξίωση στην επιλογή σας, και πόσο θα επηρεάσει την επόμενη αγορά σας; Ξεχωρίζουν ακόμη οι μάρκες όπως κάποτε στην αξία μεταπώλησης; &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center