Το νέο Mini ξέφυγε από την απλότητα που χαρακτήρισε το πρώτο μοντέλο, ενώ παράλληλα, λόγω των ακριβών του τιμών, είναι ακριβώς το αντίθετο από ένα «φθηνό αυτοκίνητο»

Το νέο Mini ξέφυγε από την απλότητα που χαρακτήρισε το πρώτο μοντέλο, ενώ παράλληλα, λόγω των ακριβών του τιμών, είναι ακριβώς το αντίθετο από ένα «φθηνό αυτοκίνητο»

Ακριβό μου Mini…

4.657 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2015)

Με όνομα μίνι, διαστάσεις μικρού και τιμή μικρομεσαίου, το Mini κάνει ό,τι μπορεί τα τελευταία χρόνια για να ξεφύγει από το όραμα κατασκευής ενός απλού και προσιτού αυτοκινήτου του δημιουργού του.

Όταν ο Σερ Αλεκ Ισσιγόνης σχεδίασε το πρώτο Mini οραματίστηκε και έκανε πράξη τη δημιουργία ενός απλού σε σχεδίαση, compact και φθηνού αυτοκινήτου. Και αυτή η απλότητα, ήταν και ο λόγος της επιτυχίας του Mini, το οποίο έμεινε στην παραγωγή για 41 ολόκληρα χρόνια (1959-2000) και αναδείχθηκε σε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκινητικά σύμβολα.Το 2001 η BMW αποφάσισε να επαναφέρει το Mini στις τάξεις της. Του έδωσε μια πολύ όμορφη σχεδίαση, επηρεασμένη από το πρώτο Mini, έφτιαξε για αυτό μια δική του, αποκλειστική προσθιοκίνητη πλατφόρμα και παράλληλα, το προσέφερε με μια σειρά από διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, αυτοκόλλητα, ζάντες κ.λπ., για να το φτιάξεις όπως θες.Με λίγα λόγια, το νέο Mini ξέφυγε από την απλότητα που χαρακτήρισε το πρώτο μοντέλο, ενώ παράλληλα, λόγω των ακριβών του τιμών, ήταν ακριβώς το αντίθετο από ένα «φθηνό αυτοκίνητο», αφού λίγοι ήταν αυτοί που μπορούσαν να το αποκτήσουν.Τουλάχιστον όμως, ξεχώρισε για την οδική του συμπεριφορά που θύμιζε καρτ, ως αποτέλεσμα και της πλατφόρμας του, που κατασκευαζόταν και ρυθμιζόταν μόνο για αυτό.Επιπλέον, οι όμορφες γραμμές του, η προσεγμένη ποιότητα και οι γρήγοροι turbo κινητήρες του, έκαναν τον κόσμο να παραβλέψει την ανύπαρκτη πρακτικότητά του και παρά την ακριβή του τιμή, να το κάνει να σημειώσει περισσότερες πωλήσεις από ό,τι υπολόγιζε η BMW.Φθάνοντας στο σήμερα, το Mini δείχνει να έχει ξεφύγει ακόμη περισσότερο από την ιστορία του, ενώ το μόνο που έχει κρατήσει ίδιο σε σχέση με το πρώτο Mini είναι οι περιορισμένοι χώροι του. Aκόμη και στην νεότερη 5θυρη έκδοσή του.Οι τιμές του επίσης έχουν παραμείνει ακριβές, αφού για να πάρεις ένα Mini με έναν από τους αρχικούς του κινητήρες και με έναν σχετικά καλό εξοπλισμό, πρέπει να ξεπεράσεις τα 20 χιλιάρικα.Και από τη στιγμή που πλέον, τα δομικά του μέρη δεν είναι αποκλειστικά σε Mini (υπάρχουν και σε BMW), όπως και όλη η γκάμα των κινητήρων του, κάτι που κάνει το κόστος κατασκευής του να μειώνεται, μήπως τελικά οι ακριβές του τιμές δεν δικαιολογούνται, αλλά είναι μόνο ένα αποτέλεσμα του marketing;Μετά από αυτά εσείς τι λέτε; Πόσο θυμίζει το νέο Mini το δημιούργημα του Σερ Αλεκ Ισσιγόνης;Μήπως επίσης, από τη στιγμή που το Mini μοιράζεται πλέον τα περισσότερα μέρη του με μοντέλα της BMW, η εταιρεία θα έπρεπε να ξανασκεφτεί την πολιτική της για το Mini και να το φέρει επιτέλους σε φθηνότερες τιμές;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto