Εντελώς αλουμινένιος ο 2,2 turbodiesel της Giulia, αποδίδει εδώ 180 άλογα με 380 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Στην πράξη είναι δυνατός, αλλά και αρκετά οικονομικός.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Πάει «αέρα» και δεν καίει

140.472 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/6/2017

Xαρακτηριστικό των παλιών Giulia ήταν ο συνδυασμός δυνατού και τεχνολογικά προηγμένου κινητήρα (βλέπε διπλούς εκκεντροφόρους) με ελαφρύ αμάξωμα. Και η νέα Giulia με τα 180 άλογα του νέου, εντελώς αλουμινένιου, diesel 2,2 λτ.  (με μεταβλητής γεωμετρίας turbo) κινητήρα και τα 380 Nm ροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ τα καταφέρνει περίφημα μιας και το βάρος της είναι 1.374 κιλά!. 


Αρχικά ακούγεται περισσότερο από ότι περιμέναμε και θέλαμε. Στη συνέχεια ο θόρυβος ισορροπεί σε λογικά επίπεδα και ως ένα σημείο γίνεται εύηχος με τη βοήθεια και των ηχείων, με το μοτέρ να λειτουργεί χωρίς κραδασμούς και κυρίως με εξαιρετική απόκριση και γερό τράβηγμα από πολύ χαμηλά, ειδικά στη θέση Dynamic του στάνταρ συστήματος παραμετροποίησης. Στην επιλογή A (Advanced Efficiency) γίνεται εμφανώς πιο ράθυμος, αλλά και πιο οικονομικός, με τις χαμηλομεσαίες στροφές να είναι σε κάθε περίπτωση το φόρτε του. Με το Dynamic πάντως, τα 0-100 έρχονται σε 7,9 δλ., αλλά αν το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας επέτρεπε λίγο σπινάρισμα ή απενεργοποιούνταν, τότε ίσως πλησιάζαμε το εργοστασιακό νούμερο των 7,2 δλ. Οι ρεπρίζ πάντως είναι τονισμένες χάρη και στο σοφά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, με τον σχεδόν ηδονικό επιλογέα ταχυτήτων. 

Εκτός από δυνατός όμως, ο νέος κινητήρας είναι και οικονομικός. Μπορεί τα θεωρητικά 4,2 λτ./100 χλμ. μέσης κατανάλωσης να είναι άπιαστο όνειρο, αλλά τα 7,1 λτ./100 χλμ. είναι μια λογική και άκρως ανταγωνιστική τιμή. Στο ταξίδι μάλιστα με 5,0 λτ/100 χλμ., όπως προέκυψε από τις ειδικές μετρήσεις μας, έχει ταχύτητα 136 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Θάνος

    Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.

      21
  • Χρήστος

    Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.

      7
  • Fair

    kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.

      3
  • Θάνος

    παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"

      1