Εντυπωσιακή η ακαμψία και το ζύγισμα του πλαισίου της Giulia, που συνάμα προσφέρει και υψηλό επίπεδο άνεσης.

Στο δρόμο: Και σπορ και άνετη

140.378 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/6/2017

To κουμπί της μίζας στο τιμόνι, η σπορ θέση οδήγησης με το τιμόνι ακριβώς μέσα στα χέρια και η οδηγοκεντρική κονσόλα σε βάζουν με το καλημέρα στο νόημα της νέας Giulia. Μετά έρχεται η εντυπωσιακή ακαμψία και το ιδανικό ζύγισμα του πλαισίου, που όσο οδηγείς τόσο περισσότερο θες να πιέσεις. Αυτό όμως δε δείχνει να ιδρώνει! Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά, τόσο σε ότι έχει να κάνει με την απορρόφηση των κακοτεχνιών (παρά τα run flat ελαστικά), όσο και με τη διατήρηση του δεσμού των (έξτρα) 18άρηδων τροχών με την μάνα-άσφαλτο. Πάντως θόρυβοι από την ανάρτηση, που ακόμη και στην μαλακή ρύθμιση δεν έχει τον ισοπεδωτικό χαρακτήρα των Γερμανών, ενίοτε εισβάλουν στην καμπίνα. Έτσι γίνεται  ευπρόσδεκτη η δυνατότητα για διατήρηση της σπορ ρύθμισης σε τιμόνι και  κινητήρα, αλλά με soft ρύθμιση στα αμορτισέρ (από ξεχωριστό κουμπί μέσα στον περιστροφικό επιλογέα του συστήματος Αlfa D.N.A). 
Και να θες να αγιάσεις, η Giulia δε σε αφήνει παρακινώντας σε για ολοένα και πιο σβέλτη οδήγηση. Σε ρόλο πρωταγωνιστή το γρήγορο τιμόνι (2,2 στροφές), που είναι ελάχιστα πιο ελαφρύ από το ιδανικό, αλλά δείχνει άμεσα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο «ακούγοντας» στις εντολές των ακροδάχτυλων εμφανώς απαλλαγμένο από φορτία (ζήτω η πίσω κίνηση) και έχοντας ξεκάθαρο και άφθονο feedback. Το απίθανο πλαίσιο κρύβει έντεχνα τα κιλά και το μέγεθος του αυτοκινήτου προσφέροντας αξιοσημείωτη ευελιξία. Σε συνδυασμό με την κορυφαία πρόσφυση και το ουδέτερο κράτημα, η Giulia προσφέρει μια εξαιρετική (όχι όμως και πρωτόγνωρη) εμπειρία οδήγησης. 

Οι συγκρατημένες κλίσεις, τα δυνατά φρένα με 4πίστονες εμπρός δαγκάνες και 4 αεριζόμενους δίσκους, το πλαίσιο συνολικά, το θεόρατο πίσω μετατρόχιο (το μεγαλύτερο στην κατηγορία) και η εξαιρετική ανάρτηση καθιστούν απολαυστική την Giulia σε κάθε διαδρομή, ακόμη και την πιο «κλειστή». Εκεί ο πραγματικός οδηγός θα εκμεταλλευτεί στο έπακρο το εξαιρετικό ζύγισμα και το μπλοκέ διαφορικό Q2 για να δει το πίσω μέρος να ανοίγει ελαφρά την τροχιά του υποστηρίζοντας την ιδανική γραμμή του συγκλονιστικού, σε αποτελεσματικότητα και ακρίβεια,  μπροστινού συστήματος. Δυστυχώς το ESP δεν απενεργοποιείται -χαλαρώνει ελάχιστα στο Dynamic- και ομολογούμε πως ήταν ουσιαστικά το μόνο στοιχείο, που μας… ξενέρωσε, αφού τα παιχνίδια με την πίσω κίνηση στην πράξη είναι αδύνατα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • Θάνος

    Δυο διορθώσεις: Έχετε γράψει το πλάτος του αυτοκινήτου 2024mm ενώ ειναι 1860mm (το 2024mm ειναι με καθρέπτες. Η άλλη ειναι στην ροπή όπου ενώ στο κείμενο ειναι 380nm (για το χειροκίνητο) στο πινακάκι με τα άλλα δυο γράφετε 450nm (που ισχύει για το αυτόματο). Κατά τα άλλα μια και μπήκα στην διαδικασία να γράψω. Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει (αυτόματο) και είναι πραγματικά κορυφαίο (εχω οδηγήσει την 3αρα, και έχω μπει στα άλλα δυο C και Α4). Στο δρόμο δεν υπάρχει σύγκριση. Μια δοκιμή θα πείσει και τον πιο φανατικό ποιας από τις αλλες σχολές. Μέσα ποιοτικά ανώτερο από 3αρα, το ίδιο με C class, λίγο χειρότερο από A4. σχεδιαστικά βέβαια και με ενσωματωμένη την οθόνη δείχνει πιο προσεγμένο και ψαγμένο από τα άλλα. Σε χώρους πανω κατω τα ίδια ειναι (θα έλεγα το 3αρη ότι ειναι πιο στενό πίσω και πιο ευρύχωρο το A4 συνολικά. κιβώτιο επίσης καλύτερο από 3αρη, δεν ξέρω πως γίνεται καθώς υποτίθεται πως ειναι το ίδιο! στην πράξη πιο γρήγορο ειδικά στις χειροκίνητες αλλαγές (για τα χειροκίνητα έχω άποψη, αν και χειροκίνητο θα αγόραζα αν οι φόροι δεν ήταν στο θεό). Πολύ καλά είναι όλα σίγουρα αλλά αν θέλεις design και οδηγική απόλαυση ο δρόμος ειναι μονόδρομος, οι υπόλοιποι απλά οδηγούν.

      21
  • Χρήστος

    Πρέπει να παίξω τζόκερ, αύτην την μπλέ Veloce στο βίντεο πρέπει να την αγοράσω,οπωσδήποτε.

      7
  • Fair

    kalh prospa8eia alla Audi A4 den einai me tipota oute prokeitai pote na ginei oxi mono h alfa alla kai kaneis allos.

      3
  • Θάνος

    παράλειψη "για τα συγκεκριμένα χειροκίνητα ΔΕΝ έχω άποψη"

      1