Αυτή τη στιγμή η Giulia Quadrifoglio δίνει τη μάχη της απέναντι στην BMW Μ3. Το μέλλον όμως προμηνύεται καυτό, καθώς μας περιμένουν ανάλογες μάχες και σε άλλες κατηγορίες. Ας τις δούμε αναλυτικά.

Αυτή τη στιγμή η Giulia Quadrifoglio δίνει τη μάχη της απέναντι στην BMW Μ3. Το μέλλον όμως προμηνύεται καυτό, καθώς μας περιμένουν ανάλογες μάχες και σε άλλες κατηγορίες. Ας τις δούμε αναλυτικά.

Alfa Romeo VS BMW

15.159 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2016)

Η Alfa Romeo βάζει στο στόχαστρο τη BMW, θέλοντας να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί απέναντί της. Θα τα καταφέρει; Εμείς, πραγματοποιούμε μια πρώτη σύγκριση των νέων Alfa Romeo με τις αντίστοιχες νέες BMW, για να δούμε τι θα συμβεί...

Τώρα που η Alfa Romeo επιστρέφει στην πίσω κίνηση, η BMW την εγκαταλείπει και πάει μπροστά. Οπότε, μοιραία μπαίνει το ερώτημα, ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Η νέα Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της φετινής χρονιάς. Εκτός της αναβίωσης ενός ιστορικού ονόματος, η Giulia επανέφερε την κίνηση στον πίσω άξονα σε ένα μοντέλο της Alfa, 24 χρόνια μετά την τελευταία πισωκίνητη σεντάν Alfa Romeo, την 75. Και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, φαίνεται ότι η Alfa Romeo δεν θα γυρίσει στην πίσω κίνηση μόνο για τη Giulia, αφού και η νέα, δεύτερης γενιάς Giulietta θα έχει και αυτή κίνηση στους πίσω τροχούς, επωφελούμενη από το πάτωμα της μεσαίας Alfa. Την ίδια στιγμή η BMW, μια εταιρεία που έχει ταυτιστεί με την πίσω κίνηση, έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο μια στροφή προς την μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας από την περσινή BMW Σειρά 2 Active Tourer και συνεχίζοντας σε περίπου 1 χρόνο από σήμερα, με την πρώτη προσθιοκίνητη Σειρά 1 της ιστορίας. Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με δύο αντίθετους δρόμους, που θα μας φέρουν στο άμεσο μέλλον π.χ. στη μικρομεσαία κατηγορία μια πισωκίνητη Alfa Romeo Giulietta και μια προσθιοκίνητη BMW Σειρά 1, σε μια αλλαγή όχι μόνο εντυπώσεων, αλλά και ουσίας. Το γιατί γίνονται αυτές οι αλλαγές, το γνωρίζουμε: Από τη μια η Alfa Romeo θέλοντας να διαφοροποιηθεί πλέον μέσα στις τάξεις του Fiat-Chrysler Group, επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της, «απλώνει» τη γκάμα των μοντέλων της και αναζητά την αίγλη του παρελθόντος. Από την άλλη πλευρά, η BMW θέλει και πρέπει να μειώσει το βάρος των αυτοκινήτων της (ώστε να μειώσει τις εκπομπές ρύπων τους), και εκτός από τη νέα γενιά των ελαφρύτερων 3κύλινδρων turbo κινητήρων, η στροφή προς μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα αποτελεί σημείο-κλειδί για να επιτευχθεί αυτή η μείωση τους βάρους τους. 

Οπότε, ύστερα από αυτά, τι μένει; Ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ; Η Alfa Romeo που επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της ή η BMW που σιγά-σιγά την εγκαταλείπει; Εσείς, τι λέτε; Ποια αλλαγή από τις δύο προτιμάτε; Διαβάστε το άρθρο μας και πείτε μας τη γνώμη σας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center