Έπειτα η προσοχή τους στράφηκε στην ισχύ την κινητήρων και στην αναγκαιότητα να γίνουν πιο απλοί και πιο φθηνοί.

Έπειτα η προσοχή τους στράφηκε στην ισχύ την κινητήρων και στην αναγκαιότητα να γίνουν πιο απλοί και πιο φθηνοί.

Aλλαγές στους κινητήρες

3.489 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2017)

Οι αλλαγές θα κάνουν τα μονοθέσια πιο θορυβώδη και ελκυστικά για τους θεατές. Τι άλλο θα αλλάξει; Θα επιστρέψει η Formula 1 στις παλιές της δόξες;

Τις προηγούμενες μέρες στα γραφεία της FIA στο Παρίσι έγινε μια πολύ σημαντική συνάντηση με τους κατασκευαστές κινητήρων και μονοθέσιων που λαμβάνουν μέρος στους αγώνες της Formula 1.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όλοι οι παρευρισκόμενοι, από τους αντιπροσώπους της διοργάνωσης, τους χορηγούς και τους προμηθευτές συμφώνησαν στο πως θα πρέπει οι κινητήρες να είναι τα επόμενα χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, συμφώνησαν ότι η F1 πρέπει να παραμείνει η κορυφή της τεχνολογίας αυτοκινήτου και να λειτουργεί σαν εργαστήριο ανάπτυξης νέων τεχνολογιών άμεσα συσχετισμένων με τα αυτοκίνητα δρόμου.

Έπειτα η προσοχή τους στράφηκε στην ισχύ την κινητήρων και στην αναγκαιότητα να γίνουν πιο απλοί και πιο φθηνοί ενώ θα γίνει προσπάθεια να γίνουν και πιο θορυβώδεις. Ο πρόεδρος της FIA Jean Todt δήλωσε: « Είμαι πολύ ευχαριστημένος που όλοι αυτοί οι Παράγοντες συμφώνησαν στην ίδια στρατηγική για ένα τόσο σημαντικό τεχνικό κομμάτι. Φυσικά, τώρα θα πρέπει να δουλέψουμε τις λεπτομέρειες για το πώς θα είναι οι κινητήρες του 2021. Έχουμε κάνει όμως καλό ξεκίνημα στη διαδικασία να πάρουμε τις καλύτερες αποφάσεις για την Formula 1».
 
Tα μονοθέσια θα συνεχίσουν να τρέχουν με τον 1.6 λίτρων εξακύλινδρο turbo υβριδικό κινητήρα μέχρι το 2020, αφού έχουν αποδειχτεί ότι είναι αποδοτικοί. Υπάρχει 30% μείωση της κατανάλωσης σε σχέση με προηγούμενους κινητήρες αλλά η απόδοση του κινητήρα φτάνει γύρω στους 1000 ίππους.

Θα είναι το 2021 χρονιά σταθμός για ένα καλύτερο πρωτάθλημα F1;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

peugeot
NISSAN