• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ανανεωμένη Mercedes-AMG GT προσπαθεί να διαφοροποιηθεί μέσω της νέα γρίλιας, που ονομάζεται AMG Panamericana και θυμίζει την αντίστοιχη της αγωνιστικής GT3.

H GT C που έκανε ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ και σε έκδοση Coupe, διαθέτει μεγαλύτερους τροχούς στο φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο, ενεργά αμορτισέρ και σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.

Ανανεωμένη AMG GT

Διαβάστηκε από 1972 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/1/2017

Δεν είναι μόνο τα «κανονικά» μοντέλα που ανανεώνονται κάθε 3-4 χρόνια, αλλά και κάποια πιο «εξωτικά», όπως η Mercedes-AMG GT. Δείτε τι αλλάζει στο supercar των Γερμανών.

 
Δεν έχουν περάσει τρία χρόνια από το λανσάρισμα της Mercedes-AMG GT και η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, παράλληλα με την επετειακή έκδοση Edition 50. Παράλληλα με τις ανανεωμένες GT και GT S, είδαμε και τη νέα GT C coupe.
 
Το νέο μοντέλο προσπαθεί να διαφοροποιηθεί μέσω της νέα γρίλιας, που ονομάζεται AMG Panamericana και θυμίζει την αντίστοιχη της αγωνιστικής GT3. Νέος είναι και ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, ενώ το σύστημα Airpanel που έκανε ντεμπούτο στην GT R, περνάει τώρα σε όλη τη γκάμα.
   
Στη βασική του έκδοση, το αυτοκίνητο αποδίδει 476 ίππους, 14 περισσότερους από πριν, ενώ και η ροπή αυξήθηκε κατά 30 Nm, φτάνοντας πλέον στα 630. Το AMG GT S έχει ισχύ 522 ίππων (+12) και ροπή 670 Nm (+20). Πιο πάνω συναντάμε την GT C σε Coupe και Roadster με 557 ίππους και 680 Nm, ενώ στην κορυφή έχουμε την AMG GT R των 585 ίππων και των 700 Nm.
 
H GT C που έκανε ντεμπούτο στο Ντιτρόιτ και σε έκδοση Coupe, διαθέτει μεγαλύτερους τροχούς στο φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο, ενεργά αμορτισέρ και σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.

Tags: MERCEDES, AMG GT
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ