Το εμπρόσθιο τμήμα του Q3 έγινε πιο macho, με νέα μάσκα και προφυλακτήρα, ενώ τα φώτα είναι xenon με τεχνολογία LED φώτων ημέρας, στο στάνταρ εξοπλισμό, γεγονός που καθιστά περιττούς του προβολείς ομίχλης.

Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, απροβλημάτιστη εργονομία και αίσθηση πολυτέλειας κυριαρχούν στο ευρύχωρο εσωτερικό του ανανεωμένου Q3.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Audi Q3, που έχει φρεσκάρει την εμφάνισή του, ενώ «φοράει» και τον κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (CoD).

Ο γνωστός κινητήρας βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό 1,4 TFSI των 150 ίππων συνδυάζεται με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (CoD) μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους στα χαρτιά, σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο.

Test: Audi Q3 1.4 TFSI

123.706 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/5/2015

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Audi Q3, που έχει φρεσκάρει την εμφάνισή του, ενώ «φοράει» και τον κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (CoD). Εδώ στην έκδοση με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.

 
Στα γρήγορα: 
• 1,4 turbo βενζίνη με 150 PS 
• 0-100 σε 8,7 δλ.
• Κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. 
• Με 30.140 ευρώ

+ Ποιότητα, κύλιση, άνεση, τεχνολογία, κιβώτιο, εικόνα
- Kατανάλωση στην πράξη, κόστος αυτόματου κιβωτίου

Το πρώτο compact SUV της Audi, το Q3, που παρουσιάστηκε το 2011, πέρασε από το τραπέζι του "πλαστικού" για να κάνει κάποιες αισθητικές επεμβάσεις, που τις συνδυάζει με μια γκάμα πιο οικονομικών κινητήρων. Με δεδομένο το υψηλό επίπεδο κατασκευής και την premium τοποθέτηση στην αγορά, το δοκιμάζουμε με το νέο (και πιο δημοφιλή στην Ελλάδα) κινητήρα 1,4 TFSI των 150 ίππων, που, πλέον συνδυάζεται με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων (Cylinder on Demand – CoD). 

Εμφάνιση: Μάσκα ομορφιάς
Το ανανεωμένο Audi Q3 χαρακτηρίζεται από τις αλλαγές στη σχεδίασή του, κυρίως μπροστά. Εδώ, οι σχεδιαστές της Audi έχουν τονίσει τη χαρακτηριστική πολυγωνική γρίλια της μάσκας, με τα ανώτερα άκρα της να εφάπτονται πλέον πάνω στα εμπρόσθια φωτιστικά, που έχουν ανασχεδιαστεί ελαφρώς και φέρουν στάνταρ Xenon λαμπτήρες με LED φώτα ημέρας, τα οποία καταργούν την ανάγκη για προβολείς ομίχλης. Αλλαγμένος είναι και ο προφυλακτήρας στο κάτω κυρίως τμήμα του, ενώ ελαφρώς μεγαλύτερες είναι οι πλαϊνές εισαγωγές. Μικρότερες είναι οι αλλαγές στο πίσω τμήμα, εκεί όπου η Audi έχει λειάνει ελαφρώς τις άκρες των φωτιστικών και έχει φρεσκάρει την εικόνα του προφυλακτήρα, στο κομμάτι του διαχύτη, ενώ υπάρχουν και χρωμιωμένες απολήξεις εξάτμισης. Επίσης, υπάρχει και νέα γκάμα τροχών αλουμινίου. 

Tags: AUDI, AUDI Q3
 
  • andreas

    Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο Q3/1.4TFSI / 150 PS Audi, έχω κάνει test drive και διεπίστωσα την όντως εξαιρετική συμπεριφορά του στον δρόμο , αλλά και την ποιότητα κατασκευής του όλου αμαξώματος που το εντάσσει πράγματι στην premium κατηγορία. Στο μόνο για το οποίο έχω σχετικές αμφιβολίες δεν είνε ο μικρός κινητήρας των 1400 κ.εκ, αλλά η οικονομία στα καύσιμα ( βενζίνη) , έστω και CoD. Εκτιμώ οτι με diesel uαύσιμο η οικονομία του θα ήταν μεγάλη. Βέβαια νομίζω ότι κατασκευάζεται και με πετρελαιομηχανή , αλλά στα 2.0 lit και με κόστος αγοράς νομίζω πολύ πιο μεγάλο.Ωστόσο οι εντυπώσεις μου ήταν θαυμάσιες και για τούτο το μοντέλο της πρωτοπόρου κατασκευάστριας Γερμανικής Εταιρείας.

      7