Παλιότερα το Leon το είχαμε κατηγορήσει για μια σχετική μουντάδα στο εσωτερικό του. Το λίφτινγκ έδωσε κάποιες λύσεις προς αυτήν την κατεύθυνση αν και θα θέλαμε καλύτερη οθόνη και σε αυτό το επίπεδο εξοπλισμού.

Ένα νέο πλαίσιο γύρω από τα όργανα αλλά και περιμετρικά του επιλογέα δίνει πόντους στο φινίρισμα.

Το νέο χειρόφρενο άλλαξε όλη τη «γεωγραφία» ανάμεσα στα καθίσματα. Οι θήκες είναι πλέον πιο πολλές αλλά και πιο βολικές.

Aυτόματο χειρόφρενο και αυτόματο σαζμάν: «λύνεις» και ξεκινάς χωρίς δεύτερη σκέψη ενώ η απόλυτη ευκολία βρίσκεται ειδικά μέσα στην πόλη όπου βοηθάει πολύ και το Auto Hold – από τα καλά «γκάτζετ» του ομίλου VW.

Εσωτερικό: Έφυγε το πολύ «σκότος», υψηλή η ποιότητα

63.295 Επισκέψεις στο άρθρο (30/11/2017)

Μπορεί να φαίνεται ελάσσονος σημασίας ωστόσο η προσθήκη του ηλεκτρικού χειρόφρενου (σε όλες τις εκδόσεις πλην της βασικής) άλλαξε αρκετά την εικόνα στο εσωτερικό αφού διαμορφώνεται εκ νέου ο χώρος ανάμεσα στα καθίσματα. Υπάρχει μια νέα λίγο πιο ανυψωμένη διάταξη σε αυτό το σημείο η οποία φτάνοντας στη βάση του ταμπλό καταλήγει σε μια νέα πιο άνετη και πιο βολική θήκη για μικροαντικείμενα. Υπάρχει και νέα οθόνη 8 ιντσών η οποία όμως είναι για τις λίγο πιο ακριβές εκδόσεις. 
 
Έτσι το «δικό μας» Leon έχει το γνωστό μόνιτορ των 5 ιντσών – έγχρωμο μεν (διότι στη βασική είναι μονόχρωμο) αλλά μάλλον λίγο μικρό για το εν λόγω ταμπλό. Η πληροφόρηση πάντως είναι πλήρης από όλες τις πηγές (οθόνη στο κέντρο, καντράν εμπρός τον οδηγό κλπ), ενώ και η εργονομία είναι σε σύγχρονο επίπεδο. Ένα νέο πλαστικό πλαίσιο γύρω από την ενότητα πίνακα οργάνων-κεντρικής κονσόλας φώτισε επίσης αρκετά το ταμπλό. 
 
Η ποιότητα παραμένει σε πολύ καλό επίπεδο με ακόμα πιο πλούσιο μαλακό υλικό στο ταμπλό, αναβαθμισμένες επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα και καλή συναρμογή στις διάφορες ενώσεις. Από πλευράς εξοπλισμού, η γραμμή Style (δεύτερη τη τάξη) παρέχει πληρότητα σε ασφάλεια και άνεση μαζί με αυτόματο κλιματισμό, θύρα USB, Bluetooth, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, cruise control κ.ά.. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

LEASING APRILIOS
skoda