Είναι τα μοντέλα με μοτέρ από 2,0 λτ. και πάνω καταδικασμένα στη χώρα μας;
Απαγορευμένος καρπός
11.072 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2017)
Είναι τα μοντέλα με μοτέρ από δύο λίτρα και πάνω καταδικασμένα στην Ελληνική αγορά; Είναι ο απαγορευμένος καρπός της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου;
Πόσο σε νοιάζει ένα μοντέλο που λανσάρεται με μοτέρ από 2,0 λτ. και πάνω; Πόσο ασχολείσαι και τελικά πως το βλέπεις; Σε ενδιαφέρει; Κλαις τη μοίρα σου που στην Ελλάδα είναι «απαγορευμένα»; Το παρακολουθείς να δεις μήπως και κατέβει κυβικά; Ή το διαγράφεις;
Μοντέλα που αποτελούν σε άλλες χώρες βασικό κορμό μιας κατηγορίας στην Ελλάδα βρίσκονται εκτός αγοράς για αυτό το λόγο. Μπορούν όμως να μην δημιουργούν ενδιαφέρον; Όταν η Jaguar για παράδειγμα λανσάρισε την XE, τον πολυαναμενόμενο ανταγωνιστή της 3άρας και της C-Class, η Ελληνική αγορά δεν έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον γιατί ακριβώς το μικρότερο μοτέρ της είναι 2,0 λτ.
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, αντίθετα, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Το ίδιο θα συνέβαινε και με την Mazda, αν δεν είχε αναστείλει τις εργασίες της στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η Mazda διαθέτει τα μοντέλα της από το 3 και πάνω κυρίως με μοτέρ 2,0 λτ. και μεγαλύτερα νέας σχεδίασης με έμφαση στην οικονομία. Δηλαδή παρά τα πολλά κυβικά, λειτουργεί με έμφαση στην αποδοτικότητα και όχι στις επιδόσεις. Δεν έχει δηλαδή τρελά άλογα, αλλά δεν είναι και ποτέ σε πίεση.
Και μιλάμε για το 3, το 6 και ολόκληρη την γκάμα SUV που η μάρκα έχει εν τω μεταξύ λανσάρει. Δεν είναι λίγα, και δεν είναι μοντέλα που μπορεί κανείς να αγνοήσει. Πιθανώς όμως ο κυβισμός της γκάμας της μάρκας να είναι και ένας ακόμη λόγος να μην βιάζεται κανείς να την εισάγει στην Ελλάδα.
Μπορεί όμως κανείς να αγνοήσει την Giulia; Σε μία χώρα που η Alfa Romeo ήταν κάποτε η δημοφιλέστερη μάρκα οικογενειακού αυτοκινήτου (με την 33), και που ζούμε και αναπνέουμε ιταλικό αέρα, μπορεί το πρώτο πισωκίνητο, μεσαίο μοντέλο της μάρκας εδώ και δεκαετίες να μην απασχολήσει επειδή είναι 2,0 λτ;
Τι λέτε λοιπόν; Πως αντιδράτε απέναντι σε ένα μοντέλο που είναι αποκλειστικά δίλιτρο; Σας ενδιαφέρει ή το αγνοείτε;
Ελπιζω να πεσουν οι φοροι στην Ελλαδα και να ξαναερθει η Mazdara ωστε να μπορουμε και παλι να οδηγουμε μοναδικης αισθητικης αυτοκινητα, υπεραξιοπιστα και απολαυστικα στην οδηγηση λογω της οδηγοκεντρικης φιλοσοφιας της εταιρειας!
Το διαγράφω και κλαίω τη μοίρα που ζω σε τριτοκοσμική τεταρτοκοσμικη χώρα, γιατί αν ζούσα στα Βαλκάνια που υποτίθεται ότι ζω θαχα κάνα δίλιτρο τριλιτρο για πλάκα όπως έχει ο Βούλγαρος ο Αλβανός ο σκοπιανός κλπ
ΣΤΟ ΛΟΥΣΤΡΟ Η ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΦΤΕΡΩΤΗ ΠΥΡΩΜΕΝΗ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ...... οποιος εχει μπει σε Μ3 , S2000 η EVO καταλαβαίνει .... δεν εχουμε λεφτα αλλα τα ονειρα μας ζουν ακομα ... !!! ΡΕ ΚΟΥΦΑΛΕΣ..!!!!! ..... εφηβος ετων 35 ............
Einai problhma gia autous pou forodiafeugoun kai den mporoun na dikaiologhsoun ta tekmhria. Alliws den einai 8ema oute 2litra oute kai ta 3litra akomh. Otan dineis panw apo 50K gia autokinhto profanws kai exeis na plhrwseis ta telh osa kai na einai. Ektos kai an eisai anaphros nohtika kai pairneis to autokinhto gia epideiksh ksodeuontas asummetra megalo poso gia auto analoga me ta oikonomika sou dedomena.
Με ενδιαφέρει σαν τεχνολογικό επίτευγμα, όχι σαν απόκτημα. Δεν μου χρειάζεται αυτοκίνητο 2.0 lt, όπως δεν χρειάζεται και σε πολλούς άλλους που το θέλουν για "μούρη" και όχι για ασφάλεια όπως ισχυρίζονται. Αν τους ενδιέφερε η ασφάλεια, θα οδηγούσαν πιο συνετά και σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Βέβαια χρωστάνε το μισό στην αντιπροσωπεία και το άλλο μισό σε γονείς, πεθερικά και φίλους αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια. Το ζητούμενο γι αυτούς είναι, με το μούγκρισμα του κινητήρα να νοιώθουν "άντρες".
Δίλιτρα, ΒΓΑΙΝΟΥΝ "ΜΟΝΟ" ΟΙ ΧΥΜΟΙ, ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ!!! Όλα τα υπόλοιπα είναι πολύ παραπάνω.- Κύριε Naso, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ "ΩΡΑΙΟΣ"....
Για να εχει την πρεπουσα εμπορικη επιτυχια πρεπει η alfa romeo να κυκλοφορησει ενα πισωκινητο μοντελο με κινητηρα 1,6 turbo και 280 ιππους αλλα Πεζω 308 gti.