Είναι τα μοντέλα με μοτέρ από 2,0 λτ. και πάνω καταδικασμένα στη χώρα μας;

Είναι τα μοντέλα με μοτέρ από 2,0 λτ. και πάνω καταδικασμένα στη χώρα μας;

Απαγορευμένος καρπός

11.072 Επισκέψεις στο άρθρο (6/12/2017)

Είναι τα μοντέλα με μοτέρ από δύο λίτρα και πάνω καταδικασμένα στην Ελληνική αγορά; Είναι ο απαγορευμένος καρπός της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου;

Πόσο σε νοιάζει ένα μοντέλο που λανσάρεται με μοτέρ από 2,0 λτ. και πάνω; Πόσο ασχολείσαι και τελικά πως το βλέπεις; Σε ενδιαφέρει; Κλαις τη μοίρα σου που στην Ελλάδα είναι «απαγορευμένα»; Το παρακολουθείς να δεις μήπως και κατέβει κυβικά; Ή το διαγράφεις; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μοντέλα που αποτελούν σε άλλες χώρες βασικό κορμό μιας κατηγορίας στην Ελλάδα βρίσκονται εκτός αγοράς για αυτό το λόγο. Μπορούν όμως να μην δημιουργούν ενδιαφέρον; Όταν η Jaguar για παράδειγμα λανσάρισε την XE, τον πολυαναμενόμενο ανταγωνιστή της 3άρας και της C-Class, η Ελληνική αγορά δεν έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον γιατί ακριβώς το μικρότερο μοτέρ της είναι 2,0 λτ.

Στην υπόλοιπη Ευρώπη, αντίθετα, αποτέλεσε σημείο αναφοράς για την κατηγορία. Το ίδιο θα συνέβαινε και με την Mazda, αν δεν είχε αναστείλει τις εργασίες της στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Η Mazda διαθέτει τα μοντέλα της από το 3 και πάνω κυρίως με μοτέρ 2,0 λτ. και μεγαλύτερα νέας σχεδίασης με έμφαση στην οικονομία. Δηλαδή παρά τα πολλά κυβικά, λειτουργεί με έμφαση στην αποδοτικότητα και όχι στις επιδόσεις. Δεν έχει δηλαδή τρελά άλογα, αλλά δεν είναι και ποτέ σε πίεση.

Και μιλάμε για το 3, το 6 και ολόκληρη την γκάμα SUV που η μάρκα έχει εν τω μεταξύ λανσάρει. Δεν είναι λίγα, και δεν είναι μοντέλα που μπορεί κανείς να αγνοήσει. Πιθανώς όμως ο κυβισμός της γκάμας της μάρκας να είναι και ένας ακόμη λόγος να μην βιάζεται κανείς να την εισάγει στην Ελλάδα.

Μπορεί όμως κανείς να αγνοήσει την Giulia; Σε μία χώρα που η Alfa Romeo ήταν κάποτε η δημοφιλέστερη μάρκα οικογενειακού αυτοκινήτου (με την 33), και που ζούμε και αναπνέουμε ιταλικό αέρα, μπορεί το πρώτο πισωκίνητο, μεσαίο μοντέλο της μάρκας εδώ και δεκαετίες να μην απασχολήσει επειδή είναι 2,0 λτ

Τι λέτε λοιπόν; Πως αντιδράτε απέναντι σε ένα μοντέλο που είναι αποκλειστικά δίλιτρο; Σας ενδιαφέρει ή το αγνοείτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto