Το Toyota Auris HSD δε χάνει την αυτοκυριαρχία του και η υποστροφή στο όριο έρχεται προοδευτικά και ελεγχόμενα.

Χάρη στο σοφιστικέ υβριδικό του σύστημα, το Auris HSD μπορεί να κινηθεί ηλεκτρικά με ταχύτητα έως 48 χλμ./ώρα (λειτουργία EV), παρέχοντας στο διάστημα αυτό μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Toyota Auris 1,8 HSD

93.959 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/1/2015

Το υβριδικό σύστημα του Toyota Auris αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα κύκλου Aτκινσον 1,8 λτ. τεχνολογίας VVT-i με 99 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων, ενώ για την αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται μπαταρία νικελίου μετάλλου υδριδίου (NiMH). Αποτέλεσμα είναι μια συνδυαστική ισχύς της τάξης των 136 ίππων.

 
Η μπαταρία επαναφορτίζεται συνεχώς κατά την οδήγηση, μέσω του συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας του οχήματος που ενεργοποιείται κατά το φρενάρισμα ή το ρολάρισμα. Ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργούν ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλον, αλλά και ταυτόχρονα όταν χρειαστεί. Με τον ηλεκτροκινητήρα του, το Auris μπορεί να κινηθεί αυτόνομα με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα (λειτουργία EV), παρέχοντας στο διάστημα αυτό μηδενική κατανάλωση καυσίμου και μηδενικές εκπομπές ρύπων. Για την μετάδοση της κίνησης υπάρχει ένα σοφιστικέ κιβώτιο, που λειτουργεί σαν CVT και παράγει ένα χαρακτηριστικό βουητό στις υψηλές στροφές. Κατά τα άλλα η μέση κατανάλωση παραμένει χαμηλά στα 3,6 λτ./100 χλμ. 

 
  • Δημήτρης

    Είμαι κάτοχος του Qashqai και είμαι πολύ ευχαριστημένος, ειδικά στο θέμα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς. Αυτό που δεν περίμενα να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι το Α160, με εξέπληξε ευχάριστα.

      3
  • Papagian

    Ευχάριστες εκπλήξεις το Mercedes και το Nissan Qashqai. Η μεν Μερσεντες γιατί είναι Μερσεντες! Κατι το qq λόγω μεγέθους, σε προδιαθέτει για πιο σπάταλο "χαρακτήρα".

      2