• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τρία μοντέλα από τα "παλαιότερα" στην κατηγορία τους -με την καλή έννοια- που καταφέρνουν πάντα να είναι στο προσκήνιο.

Astra 1,0 vs Auris 1,2T vs Golf 1,0 TSI

Διαβάστηκε από 12928 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/2/2017

Οι τρεις σοφοί - Όσα χρόνια κι αν περάσουν, όσοι νέοι παίκτες κι αν μπουν στην κλάση των μικρομεσαίων, το Οpel Astra, το Toyota Αuris και το VW Golf δείχνουν ότι έχουν τον τρόπο να πρωταγωνιστούν.

 
Opel Astra 1,0 ecoFLEX 105 PS
+ Εμφάνιση, τεχνολογία, χώροι στο πίσω κάθισμα, τιμή, κατανάλωση
- Το κιβώτιο πέντε σχέσεων δεν ευνοεί τις επιδόσεις

VW Golf 1,0 TSI 115 PS
+ Ποιότητα κατασκευής, αίσθηση στο δρόμο, επιδόσεις
- Σχετικά απρόσωπη σχεδίαση 

Toyota Auris 1,2T 116 PS
+ Εμφάνιση, εξοπλισμός, πλατιά καμπίνα πίσω
- Κατανάλωση, η πολύ καλή αίσθηση του κινητήρα δε μεταφράζεται σε σπουδαίες επιδόσεις
 
Μια από τις πιο σταθερές τριάδες μοντέλων για την κλάση των μικρομεσαίων οικογενειακών είναι οπωσδήποτε αυτή που συνθέτουν το Opel Astra, το Toyota Auris και το VW Golf. Μπορεί οι «επιθέσεις» που δέχονται από νέα είδη αμαξωμάτων (λέγε με Nissan Qashqai) να είναι πράγματι σκληρές όμως οι τρεις αυτοί άσπονδοι φίλοι βρίσκουν τον τρόπο να διατηρούνται στο προσκήνιο και να πλασάρονται στις ψηλότερες θέσεις του πίνακα πωλήσεων. Τα παραδοσιακά ονόματα δεν επαρκούν από μόνα τους για να εξασφαλίσουν στα τρία κλασικά αυτοκίνητα μια καλή πορεία σε ένα τόσο δύσκολο πεδίο όσο το σημερινό segment C. Χρειάζεται καλός σχεδιασμός ή αλλιώς μια βιομηχανική «σοφία» αν προτιμάτε, προσόντα που δείχνουν να έχουν τόσο το δίδυμο των γερμανών όσο και ο ιάπωνας που μπαίνει σφήνα ανάμεσά τους. 
Στην παρούσα σύγκριση, το πεδίο της μάχης είναι οι μικροί τούρμπο κινητήρες που διαθέτει το καθένα. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος 1.000άρης της Opel κονταροχτυπιέται με τον γνωστό 1,0 TSI της VW αλλά και με τον 1,2 της Toyota, όλοι φυσικά με τούρμπο όπως επιβάλλουν τα ήθη της εποχής. Από πλευράς τιμών η κλιμάκωση φέρνει το Opel στο πρώτο σκαλί, το Toyota στη μέση και το VW λίγο πιο πάνω. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ