Το εσωτερικό του Audi A4 ξεχωρίζει για την minimal αισθητική που ακολουθεί εμφανίζοντας premium χαρακτήρα. Ποιοτικά είναι το σημείο αναφοράς για την κατηγορία.
Εσωτερικό: C-Class σε εικόνα, A4 σε ποιότητα
70.400 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2017)
Η εικόνα στο εσωτερικό και των δύο αυτοκινήτων είναι πολυτελής και όμορφη με το καθένα να διαθέτει τον δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Το νεότερο Audi A4 έχει ένα πιο minimal αισθητικά εσωτερικό το οποίο διακρίνεται για την άρτια εικόνα του σε όλα τα σημεία. Η C-Class είναι πιο ενδιαφέρουσα συγκριτικά σε εικόνα και δείχνει πιο σπορ στο εσωτερικό της κυρίως μέσω των λεπτομερειών της σχεδίασης της κεντρικής κονσόλας. Και στα δύο στο πάνω μέρος του ταμπλό συναντάμε τις οθόνες των συστημάτων infotainment (ΜΜΙ για την Audi και COMMAND για την Mercedes) οι λειτουργίες των οποίων ελέγχονται από τα πολύ όμορφα χειριστήρια στην βάση της κεντρικής κονσόλας. Ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων του Audi A4 με την ονομασία Virtual Cockpit, αν επιλεχθεί τονίζει την high tech ατμόσφαιρα στην στιβαρή καμπίνα του, ενώ η Mercedes διαθέτει σε αυτή την C-Class έναν όμορφο και ευανάγνωστο, αλλά συμβατικό πίνακα οργάνων. Γενικότερα η Mercedes προσεγγίζει ένα περισσότερο οδηγοκεντρικό προφίλ μέσω της σχεδίασης και της θέσης οδήγησης της C-Class ενώ το Audi είναι πιο «σοβαρό» αισθητικά αλλά και πιο premium. Αυτό τόσο σε εικόνα όσο κυρίως σε ποιότητα, με τα υλικά σε όλα τα σημεία να είναι κορυφαίας ποιότητας με αντίστοιχα κορυφαία επίπεδα συναρμογής και φινιρίσματος. Συγκριτικά λοιπόν, η Audi ξεπερνά ποιοτικά τους βασικούς της ανταγωνιστές κάτι που συμβαίνει πλέον και στις υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων και όχι μόνο στην περίπτωση του μεσαίου της A4.
Πιο «ψαγμένο» είναι αισθητικά το εσωτερικό της C-Class και πιο ευχάριστο στο μάτι με την οδηγοκεντρική του προσέγγιση.
@Tasos & Jimeta νομίζω οτι είστε λιγο εκτός τόπου και χρόνου. Επειδη δεν έρχονται ολα τα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας στο Ελλαδιστάν νομίζετε οτι τα μόνα premium ειναι των γερμανικών κλεφτοβιομηχανιων; takata βάζουν όλες οι βιομηχανίες τωρα το έμαθες πρώτη φορα jimeta? Κολλημένα γκάζια ή σβημενους κινητήρες στο γκρουπ δεν άκουσες ποτέ; audi premium με ξεκολημενες οροφές και σκισμένα καθίσματα στη 3ετια; mercedes premium με 1000€ στο service? Ευχαριστώ δε θέλω τέτοιο premium! Μόνο στο avensis σταματάει η γκάμα της Toyota νομίζεις Tasos? Ξεκολλήστε
GIANNH MOU DEN EXEI 1000 EYRO SERVICE STA MERCEDES.200-250 EYRO EINAI.KOPSE TA NARKOTIKA.META MHN VLEPETE TA AYTOKINITA STH ELLADA.EAN THELETE NA DEITE KATI MERCEDARES KAI AUDI ME 3 LITRA MOTER KAI PANO SE DIESEL KAI BENZINA AMG H RS TIS AUDI ELLATE MIA VOLTA STH ALVANIA H STH BOULGARIA H SKOPIA H SERBIA NA TA DEITE NA PATHETE TH PLAKA SAS.STH ELLADA FERNOUN AYTOKINITA GIA PAPUDES.KRIMA POU H ELLHNES DEN MBOROUN MA XERONDAI TETOIA AYTOKINITA EPIDI EXOUN MALAKISMENOUS POLITIKOUS.
Γενικά το Α4 με οποιοδήποτε κινητήρα και να το συγκρίνεις με τους αντίστοιχους της C-CLASS, είναι ανώτερο όχημα. Οι μικροί σε κυβισμό πετρελαιοκινητήρες της C-CLASS προέρχονται από τη Renault. Συγκεκριμένα ο 1600 με τους 136 ίππους είναι αυτός που χρησιμοποιείται στο NISSAN QASQHAI. Από εκεί και πέρα το Α4 έχει περάσει σε άλλη κατηγορία πλεον. Ποιοτικά κοιτάζει ακόμα και την MERCEDES E-CLASS.
Πιο καλό value for money όπως λένε έχει σαφώς το audi (σημαντικά πιο φτηνό και με πιο πλούσιο εξοπλισμό), αλλά η mercedes είναι προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Και θα ήθελα στο συγκριτικό να υπήρχε και η 3ρα BMW. Για μένα η σειρά σε αυτή τη κλάση είναι mercedes - bmw - audi.
koitakste sto youtube ola ta sugkritika ap to ekswteriko pou exoun mesa ka thn giulia kai thn seira 3 kai thn jaguar kai thn lexus. Sta8era prwto to A4. Alla de xreiazetai oute auto na kanete. Phgainete gia ena testdrive kai deite. Einai to pio oloklhrwmeno autokinhto sthn kathgoria tou. Kai tromera aneto kai spor kai ennoeitai korufaio poiotika. To saloni tou apla den uparxei. Egw to exw agorasei kai ka8e mera lew oti 8a to ksanaepairna xwris deuterh skepsh. Kai oute metoxes sthn audi exw oute tipota allo. Eimai katanalwths kai 8elw na pairnw to kalutero pou ginetai me ta lefta mou pou dinw.
Προσωπικά ΑΠΟΡΩ που δεν γίνεται συγκριτικό με τον νέο πετρελαιοκινητήρα της mercedes με τα 190 άλογα;
Δηλαδή τι σύγκριση γίνεται; Ο ένας 2λιτρος και ο άλλος 1,6; ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΔΙΚΑΙΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!
@Tasos & Jimeta νομίζω οτι είστε λιγο εκτός τόπου και χρόνου. Επειδη δεν έρχονται ολα τα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας στο Ελλαδιστάν νομίζετε οτι τα μόνα premium ειναι των γερμανικών κλεφτοβιομηχανιων; takata βάζουν όλες οι βιομηχανίες τωρα το έμαθες πρώτη φορα jimeta? Κολλημένα γκάζια ή σβημενους κινητήρες στο γκρουπ δεν άκουσες ποτέ; audi premium με ξεκολημενες οροφές και σκισμένα καθίσματα στη 3ετια; mercedes premium με 1000€ στο service? Ευχαριστώ δε θέλω τέτοιο premium! Μόνο στο avensis σταματάει η γκάμα της Toyota νομίζεις Tasos? Ξεκολλήστε
GIANNH MOU DEN EXEI 1000 EYRO SERVICE STA MERCEDES.200-250 EYRO EINAI.KOPSE TA NARKOTIKA.META MHN VLEPETE TA AYTOKINITA STH ELLADA.EAN THELETE NA DEITE KATI MERCEDARES KAI AUDI ME 3 LITRA MOTER KAI PANO SE DIESEL KAI BENZINA AMG H RS TIS AUDI ELLATE MIA VOLTA STH ALVANIA H STH BOULGARIA H SKOPIA H SERBIA NA TA DEITE NA PATHETE TH PLAKA SAS.STH ELLADA FERNOUN AYTOKINITA GIA PAPUDES.KRIMA POU H ELLHNES DEN MBOROUN MA XERONDAI TETOIA AYTOKINITA EPIDI EXOUN MALAKISMENOUS POLITIKOUS.
Γενικά το Α4 με οποιοδήποτε κινητήρα και να το συγκρίνεις με τους αντίστοιχους της C-CLASS, είναι ανώτερο όχημα. Οι μικροί σε κυβισμό πετρελαιοκινητήρες της C-CLASS προέρχονται από τη Renault. Συγκεκριμένα ο 1600 με τους 136 ίππους είναι αυτός που χρησιμοποιείται στο NISSAN QASQHAI. Από εκεί και πέρα το Α4 έχει περάσει σε άλλη κατηγορία πλεον. Ποιοτικά κοιτάζει ακόμα και την MERCEDES E-CLASS.
EXOUME KAI LEME.I POLISIS TOU 2016 GRAFOYNE KATHARA. 1)MERCEDES BENZ ME TERASTIA DIAFORA APO AUDI KAI BMW.TELEIA KAI PAVLA.
Πιο καλό value for money όπως λένε έχει σαφώς το audi (σημαντικά πιο φτηνό και με πιο πλούσιο εξοπλισμό), αλλά η mercedes είναι προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Και θα ήθελα στο συγκριτικό να υπήρχε και η 3ρα BMW. Για μένα η σειρά σε αυτή τη κλάση είναι mercedes - bmw - audi.
koitakste sto youtube ola ta sugkritika ap to ekswteriko pou exoun mesa ka thn giulia kai thn seira 3 kai thn jaguar kai thn lexus. Sta8era prwto to A4. Alla de xreiazetai oute auto na kanete. Phgainete gia ena testdrive kai deite. Einai to pio oloklhrwmeno autokinhto sthn kathgoria tou. Kai tromera aneto kai spor kai ennoeitai korufaio poiotika. To saloni tou apla den uparxei. Egw to exw agorasei kai ka8e mera lew oti 8a to ksanaepairna xwris deuterh skepsh. Kai oute metoxes sthn audi exw oute tipota allo. Eimai katanalwths kai 8elw na pairnw to kalutero pou ginetai me ta lefta mou pou dinw.
Προσωπικά ΑΠΟΡΩ που δεν γίνεται συγκριτικό με τον νέο πετρελαιοκινητήρα της mercedes με τα 190 άλογα; Δηλαδή τι σύγκριση γίνεται; Ο ένας 2λιτρος και ο άλλος 1,6; ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΔΙΚΑΙΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!