Τι επιλέγουν ο fun to drive, ο value for money και ο high-tech τύπος;
Τι επιλέγουν οι τρεις οδηγοί του AutoΤρίτη
70.364 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2017)
Αudi A4
- Συγκρατημένη σχεδίαση, αίσθηση τιμονιού
Mercedes C-Class
+ Σχεδίαση αμαξώματος, εικόνα εσωτερικού, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, απόδοση φρένων, χώροι επιβατών
- Κόστος έξτρα, τιμή αγοράς
Ο fun to drive θα επιλέξει τελικά την C-Class και αυτό γιατί η πίσω κίνηση παραμένει ξεχωριστή άσχετα αν εδώ και λόγω της χαμηλής απόδοσης δεν είναι ικανή να εκφράσει σπορ χαρακτήρα. Η αίσθηση και η απόκρισή της στις εντολές του οδηγού είναι ελαφρώς καλύτερες έναντι του A4 αν και εκείνο είναι ενδιαφέρον οδηγικά.
Ο value for money δεν έχει πολλά να ζυγίσει εκτός από την τσέπη του. Η διαφορά τιμής υπέρ του Audi είναι σημαντική με τον εξοπλισμό να είναι καλύτερος στην βασική έκδοση. Η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού πάντως και στις δύο εταιρείες είναι μεγάλος και ανεβάζει επικίνδυνα το κόστος αλλά κι εδώ συγκριτικά η Mercedes είναι πολύ πιο ακριβή.
Ο high-tech τύπος θα επιλέξει ένα καλά εξοπλισμένο Audi A4 με την οθόνη Audi Virtual Cockpit, το MMI και όλα τα προηγμένα τεχνολογικά καλούδια άνεσης και ασφάλειας που λείπουν από τον βασικό εξοπλισμό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Ποιότητα, τεχνολογία, άνεση-ποιότητα κύλισης, κινητήρας-επιδόσεις-κατανάλωση, ευρυχωρία- Συγκρατημένη σχεδίαση, αίσθηση τιμονιού
Mercedes C-Class
+ Σχεδίαση αμαξώματος, εικόνα εσωτερικού, τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, απόδοση φρένων, χώροι επιβατών
- Κόστος έξτρα, τιμή αγοράς
Ο fun to drive θα επιλέξει τελικά την C-Class και αυτό γιατί η πίσω κίνηση παραμένει ξεχωριστή άσχετα αν εδώ και λόγω της χαμηλής απόδοσης δεν είναι ικανή να εκφράσει σπορ χαρακτήρα. Η αίσθηση και η απόκρισή της στις εντολές του οδηγού είναι ελαφρώς καλύτερες έναντι του A4 αν και εκείνο είναι ενδιαφέρον οδηγικά.
Ο value for money δεν έχει πολλά να ζυγίσει εκτός από την τσέπη του. Η διαφορά τιμής υπέρ του Audi είναι σημαντική με τον εξοπλισμό να είναι καλύτερος στην βασική έκδοση. Η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού πάντως και στις δύο εταιρείες είναι μεγάλος και ανεβάζει επικίνδυνα το κόστος αλλά κι εδώ συγκριτικά η Mercedes είναι πολύ πιο ακριβή.
Ο high-tech τύπος θα επιλέξει ένα καλά εξοπλισμένο Audi A4 με την οθόνη Audi Virtual Cockpit, το MMI και όλα τα προηγμένα τεχνολογικά καλούδια άνεσης και ασφάλειας που λείπουν από τον βασικό εξοπλισμό.
@Tasos & Jimeta νομίζω οτι είστε λιγο εκτός τόπου και χρόνου. Επειδη δεν έρχονται ολα τα αυτοκίνητα της Ιαπωνίας στο Ελλαδιστάν νομίζετε οτι τα μόνα premium ειναι των γερμανικών κλεφτοβιομηχανιων; takata βάζουν όλες οι βιομηχανίες τωρα το έμαθες πρώτη φορα jimeta? Κολλημένα γκάζια ή σβημενους κινητήρες στο γκρουπ δεν άκουσες ποτέ; audi premium με ξεκολημενες οροφές και σκισμένα καθίσματα στη 3ετια; mercedes premium με 1000€ στο service? Ευχαριστώ δε θέλω τέτοιο premium! Μόνο στο avensis σταματάει η γκάμα της Toyota νομίζεις Tasos? Ξεκολλήστε
GIANNH MOU DEN EXEI 1000 EYRO SERVICE STA MERCEDES.200-250 EYRO EINAI.KOPSE TA NARKOTIKA.META MHN VLEPETE TA AYTOKINITA STH ELLADA.EAN THELETE NA DEITE KATI MERCEDARES KAI AUDI ME 3 LITRA MOTER KAI PANO SE DIESEL KAI BENZINA AMG H RS TIS AUDI ELLATE MIA VOLTA STH ALVANIA H STH BOULGARIA H SKOPIA H SERBIA NA TA DEITE NA PATHETE TH PLAKA SAS.STH ELLADA FERNOUN AYTOKINITA GIA PAPUDES.KRIMA POU H ELLHNES DEN MBOROUN MA XERONDAI TETOIA AYTOKINITA EPIDI EXOUN MALAKISMENOUS POLITIKOUS.
Γενικά το Α4 με οποιοδήποτε κινητήρα και να το συγκρίνεις με τους αντίστοιχους της C-CLASS, είναι ανώτερο όχημα. Οι μικροί σε κυβισμό πετρελαιοκινητήρες της C-CLASS προέρχονται από τη Renault. Συγκεκριμένα ο 1600 με τους 136 ίππους είναι αυτός που χρησιμοποιείται στο NISSAN QASQHAI. Από εκεί και πέρα το Α4 έχει περάσει σε άλλη κατηγορία πλεον. Ποιοτικά κοιτάζει ακόμα και την MERCEDES E-CLASS.
EXOUME KAI LEME.I POLISIS TOU 2016 GRAFOYNE KATHARA. 1)MERCEDES BENZ ME TERASTIA DIAFORA APO AUDI KAI BMW.TELEIA KAI PAVLA.
Πιο καλό value for money όπως λένε έχει σαφώς το audi (σημαντικά πιο φτηνό και με πιο πλούσιο εξοπλισμό), αλλά η mercedes είναι προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο. Και θα ήθελα στο συγκριτικό να υπήρχε και η 3ρα BMW. Για μένα η σειρά σε αυτή τη κλάση είναι mercedes - bmw - audi.
koitakste sto youtube ola ta sugkritika ap to ekswteriko pou exoun mesa ka thn giulia kai thn seira 3 kai thn jaguar kai thn lexus. Sta8era prwto to A4. Alla de xreiazetai oute auto na kanete. Phgainete gia ena testdrive kai deite. Einai to pio oloklhrwmeno autokinhto sthn kathgoria tou. Kai tromera aneto kai spor kai ennoeitai korufaio poiotika. To saloni tou apla den uparxei. Egw to exw agorasei kai ka8e mera lew oti 8a to ksanaepairna xwris deuterh skepsh. Kai oute metoxes sthn audi exw oute tipota allo. Eimai katanalwths kai 8elw na pairnw to kalutero pou ginetai me ta lefta mou pou dinw.
Προσωπικά ΑΠΟΡΩ που δεν γίνεται συγκριτικό με τον νέο πετρελαιοκινητήρα της mercedes με τα 190 άλογα; Δηλαδή τι σύγκριση γίνεται; Ο ένας 2λιτρος και ο άλλος 1,6; ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... ΔΙΚΑΙΑ ΔΗΛΑΔΗ!!!