H Audi έφερε στο προσκήνιο το θρυλικό όνομα S1 εφοδιάζοντας το μικρό premium μοντέλο της, το A1, με ένα εξωφρενικό πακέτο, που περιλαμβάνει 2λιτρο κινητήρα 231 ίππων και σύστημα τετρακίνησης.

Tο κίτρινο χρώμα αποτελεί μια σαφέστατη παραπομπή στα θρυλικά αγωνιστικά Quattro S1 της δεκαετίας του 80.

Υψηλή ποιότητα κατασκευής, σπορτίφ πινελιές, αλουμινένιες λεπτομέρειες και σχετικά λογότυπα χαρακτηρίζουν την καμπίνα του S1.

Το Audi S1 είναι αυτή τη στιγμή το πιο εκρηκτικό μικρό χάτσμπακ της αγοράς. Φλερτάρει με τα όρια της υπερβολής, αλλά είναι απολαυστικό σε κάθε διαδρομή.

Εκρηκτικός σε όλα του ο 2λιτρος TFSI κινητήρας του Audi S1, που αποδίδει 231 ίππους και 370 Nm ροπής.

Εξωφρενικές ενδείξεις στο ταχύμετρο και σήμα S1 στο στροφόμετρο.

Δοκιμή: Audi S1 Sportback

41.155 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2014

Το Audi S1 των 231 ίππων προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις και σπορτίφ συμπεριφορά, όντας ικανό να φέρει σε δύσκολη θέση ακόμη και... supercars.

 
Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 34.100 ευρώ
• Είναι 2,0 λτ. τούρμπο με 231 ίππους
• Καίει 7,1 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 373,5 ευρώ τέλη

Κινητήρας -Επιδόσεις, Οδική συμπεριφορά, Φρένα, Ποιότητα κατασκευής, Ξεχωριστός χαρακτήρας
Κατανάλωση, Τιμή, Χώροι στο πίσω κάθισμα, Μη διαθέσιμο DSG

H
Audi έφερε στο προσκήνιο το θρυλικό όνομα S1 εφοδιάζοντας το μικρό premium μοντέλο της, το
A1, με ένα εξωφρενικό πακέτο, που περιλαμβάνει 2λιτρο κινητήρα 231 ίππων και σύστημα τετρακίνησης όχι με κεντρικό διαφορικό φυσικά (αφού ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εγκάρσια), αλλά με συμπλέκτη Haldex τελευταίας γενιάς. Επίσης τη θέση του ημιάκαμπτου πίσω άξονα έχει πάρει η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων με αντίστοιχες σημαντικές αλλαγές σε μέρη του αμαξώματος, αλλά και στο ρεζερβουάρ ώστε να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος για το επιπλέον πίσω διαφορικό, αλλά και για την έδραση της νέας ανάρτησης. 
 
Κάνει «μπαμ»
Από τη μια είναι το κίτρινο χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής με σαφέστατες παραπομπές στα θρυλικά αγωνιστικά
Quattro S1 της δεκαετίας του 80. Από την άλλη είναι οι χαρακτηριστικές λεπτομέρειες που βγάζουν μάτι, όπως οι τεράστιες εισαγωγές του μπροστινού προφυλακτήρα, οι καθρέπτες σε απόχρωση αλουμινίου, η εντυπωσιακή πίσω αεροτομή, το μαύρο φιλέτο ανάμεσα στα πίσω φώτα και τον προφυλακτήρα με τον διαχύτη, οι πανέμορφες ζάντες ελαφρού κράματος και φυσικά οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Το οπτικό πακέτο quattro προσθέτει στα παραπάνω, εξωτερικά λογότυπα quattro στα πλαϊνά και κόκινη απόχρωση στα φρύδια των εμπρός φωτιστικών σωμάτων. Το Audi S1 είναι διαθέσιμο και σε 3θυρη και σε 5θυρη έκδοση Sportback. Για την πρώτη υπολογίστε 33.400 ευρώ, για την πιο πρακτική δεύτερη 34.100. Υπερβολή; Ίσως, αλλά ποιος είπε ότι τα ξεχωριστά αυτοκίνητα είναι και προσιτά;

 
  • elmariachi

    Είμαστε σοβαροί; 34.100 euro για την A05 (PQ25) platform (SEAT Ibiza Mk4, Volkswagen Polo Mk5). VW άντε γεια.

      6
  • mixalaki-laki

    Πάρα πολύ ακριβό για αυτό που είναι. Νομίζω οτι έχουμε ξεφύγει εντελώς...

      3
  • giorgos

    34 χιλιάρικα για να πάρω καντράν...skoda;;; Έλεος! και δεν αναφέρομαι στις μέγιστες ενδείξεις ταχύτητας...

      2
  • Berlin

    to autokinito einai mia xara kai i timi tou logiki alla ola auta einai gia to eksoteriko oxi gia tin ellada gt stin ellada to mono pou tha kataferi na mini mono se kamia ekthesi tipota perisotero! alla tha ithela na epethimiso pos ta amaksia kataskeuazode me to gnomona tin pagosmia agora kai oxi kapies topikes me tis opies idieterotites exoun....

      1
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΘΕΩΡΩ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ. ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΣΤΡΟΦΕΣ, ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.

      1