Δύο εικόνες της νέας γενιάς του VW Polo από τη Ν. Αφρική κάνουν το γύρο του κόσμου. Το επίσημο ραντεβού είναι το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δύο εικόνες της νέας γενιάς του VW Polo από τη Ν. Αφρική κάνουν το γύρο του κόσμου. Το επίσημο ραντεβού είναι το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη.

Αυτό είναι το νέο VW Polo

11.248 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2017)

Επισήμως ξέρουμε πως το νέο VW Polo θα κάνει ντεμπούτο το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη. Ανεπισήμως το βλέπουμε από σήμερα, δίχως ίχνος καμουφλάζ. Τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής για το νέο μικρό των Γερμανών;

Δεν πάνε πολλές ημέρες από τότε που μάθαμε πως η νέα γενιά του VW Polo θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της το Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Αυτή που είναι ανεπίσημη είναι η μορφή του μικρού των Γερμανών, με δύο εικόνες από τη Ν. Αφρική να κάνουν το γύρο του κόσμου, προσπαθώντας να ρίξουν φως στο ζήτημα.

Αν το αυτοκίνητο που βλέπουμε δίχως ίχνος καμουφλάζ είναι όντως το νέο VW Polo επιβεβαιώνονται δύο πράγματα. Μεγαλώνει σε διαστάσεις, ενώ αισθητικά δε διαφέρει σημαντικά.

Αν το αυτοκίνητο που βλέπουμε δίχως ίχνος καμουφλάζ είναι όντως το νέο VW Polo επιβεβαιώνονται δύο πράγματα. Μεγαλώνει σε διαστάσεις, ενώ αισθητικά δε διαφέρει σημαντικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αν το αυτοκίνητο που βλέπουμε δίχως ίχνος καμουφλάζ είναι όντως το νέο VW Polo επιβεβαιώνονται δύο πράγματα. Το ένα ήταν κάπως αναμενόμενο και έχει να κάνει με τη μορφή του, η οποία κατά τα γνωστά πρότυπα της εταιρείας δε διαφοροποιείται σημαντικά. Το άλλα είναι το μεγαλύτερο μέγεθος του οχήματος, ώστε να ανταγωνιστεί τα νέα Ford Fiesta, Nissan Micra, Kia Rio και Citroen C3. Η μεγέθυνση έγινε εφικτή χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB, στην οποία στηρίζεται και το Ibiza. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στην εταιρεία να μεγαλώσει τις εσωτερικές διαστάσεις του μοντέλου ώστε να βελτιώσει τους χώρους της καμπίνας, ενώ ταυτόχρονα θα το κάνει και ελαφρύτερο.
  
Σταδιακά, η Volkswagen θα διαθέτει 12 κινητήρες για το Polo, δύο λιγότερους σε σχέση με σήμερα. Η γκάμα του νέου μοντέλου θα περιλαμβάνει τρικύλινδρα (1.0 TSI) και τετρακύλινδρα (1.5 TSI & 1.6 TDI) σύνολα συν ένα υβριδικό. Η κορυφαία έκδοση GTI θα χρησιμοποιεί τον 2.0 TSI με απόδοση άνω των 200 ίππων. Φαίνεται ότι η VW δε σκοπεύει να βγάλει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και είναι κατανοητό. Το υβριδικό σύνολο θα έλξει τους πελάτες που θέλουν κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση από το Polo συν ότι η VW έχει ξεχωριστά σχέδια για τα ηλεκτροκίνητα που έχουν στόχο το 2020 και στηρίζονται σε ξεχωριστή πλατφόρμα.
 
Στο εσωτερικό, στοιχεία από τα ακριβότερα μοντέλα της VW θα τα συναντήσουμε και στο Polo. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνεται ψηφιακή οθόνη αντί για τον κλασσικό πίνακα οργάνων, infotainment επόμενης γενιάς και προηγμένες τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού. Η γκάμα του Polo θα επεκταθεί με έκδοση variant. Κατασκοπευτικές εικόνες δείχνουν ότι πιθανότατα θα υπάρξει και υπερυψωμένη έκδοση. Παρότι στην κανονική έκδοση δε φαίνεται ότι θα υπάρξει τετρακίνηση, η VW ίσως προσφέρει αυτή την επιλογή στο CUV.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center