• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τι γνώμη έχετε για την επιρροή της Ε.Ε. στα αυτοκίνητα στην Ελλάδα; Είμαστε καλύτερα ή βλέπετε κάποιους λόγους που είμαστε χειρότερα;

Πόσο καλύτερα αυτοκίνητα οδηγούμε λόγω Ευρώπης;

Διαβάστηκε από 6609 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/4/2017

Αλήθεια, πόσο επηρεάζει η συμμετοχή μας στην Ε.Ε. τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα; Πόσο καλύτερα ή πόσο χειρότερα θα ήμασταν αν δεν ανήκαμε στην Ε.Ε. και τελικά τι είναι καλύτερο;

 
Τι σχέση έχει η Ε.Ε. με τα αυτοκίνητα; Τα αυτοκίνητα, θα έλεγε κανείς, είναι παγκόσμια προϊόντα και όπου κι αν βρεθείς είναι τα ίδια; Ή όχι;

Η απάντηση είναι «περίπου». Βλέπεις η Ε.Ε. έχει μεγάλο μέρος της ευθύνης για το πως είναι τα αυτοκίνητα σήμερα. Το αυτοκίνητο είναι ένα «προϊόν» το οποίο έχει πολλές διαφορετικές πλευρές. Από τη μία υπάρχει η ασφάλεια η οποία παρέχει. Η Ε.Ε. καθορίζει ολοκληρωτικά το πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο. Για την έγκριση τύπου που απαιτείται ώστε να μπορέσει ένα αυτοκίνητο να πουληθεί στην Ε.Ε., υπάρχουν προδιαγραφές στα υλικά, στη σχεδίαση, μέχρι και στη λειτουργία των φώτων. Όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα πρέπει να έχουν Ευρωπαϊκή έγκριση τύπου. Και αυτή είναι πολύ αυστηρή.

Στην ίδια έγκριση τύπου περιλαμβάνονται και οι ρύποι. Βλέπεις η Ε.Ε. καθορίζει και πόσο ρυπογόνα μπορεί να είναι τα αυτοκίνητα. Μέσα από τις νόρμες Euro τα αυτοκίνητα τα τελευταία 30 χρόνια έχουν μεταμορφωθεί στις πιο καθαρές «συσκευές» καύσης. Σε σύγκριση με άλλες συσκευές που καίνε καύσιμα και δεν ελέγχονται από νόρμες, όπως οι καυστήρες για παράδειγμα, τα αυτοκίνητα είναι απείρως πιο «πράσινα».

Και μαζί με τις απαιτήσεις για ρύπους έρχονται και οι απαιτήσεις για αξιοπιστία. Όταν τους ίδιους ρύπους πρέπει να τους εκπέμπεις για τουλάχιστον 120.000 χλμ. πριν χειροτερέψουν, οι κατασκευαστές υποχρεώνονται να φτιάξουν αυτοκίνητα που δεν "ρημαδιάζουν" σύντομα.

Ακόμη μία πτυχή του αυτοκινήτου που ελέγχει η Ε.Ε. είναι η εγγύηση. Υποχρεωτική στα δύο χρόνια μπορεί να μην ακούγεται πολλή, όμως σύντομα θα αυξηθεί και είναι σαφώς καλύτερη από τους 3 και έξι μήνες που ισχύει σε πολλές χώρες εκτός Ευρώπης.

Τι σημαίνουν αυτά για την Ελλάδα; Δεδομένου ότι η Ελλάδα είναι σήμερα μία χώρα με πολύ χαμηλό κατά κεφαλήν εισόδημα, αν δεν ήταν στην Ε.Ε. το πιθανότερο να δεχόταν μοντέλα και εκδόσεις όπως αυτά που κυκλοφορούν στη μέση ανατολή, την Αφρική, τη Νότια Αμερική και την Ασία. Μοντέλα με μηδέν αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης, μοντέλα με καταναλώσεις επιπέδου 1980, αυτοκίνητα με ελάχιστη εγγύηση και ανύπαρκτη αξιοπιστία.

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Τι γνώμη έχετε για την επιρροή της Ε.Ε. στα αυτοκίνητα στην Ελλάδα; Είμαστε καλύτερα ή βλέπετε κάποιους λόγους που είμαστε χειρότερα;

 
  • loukia

    Δεν είναι το πρόβλημα, κ.τ.λ. η Ελλάδα ή το τι κάνει η Ευρώπη προς την οποιαδήποτε χώρα/έθνος... Η Ελλάδα και να ήταν στα χαρτιά η πιο πλούσια χώρα της Ευρώπης, τα προϊόντα των Ευρωπαίων τα πιο κορυφαία και τα πιο ακριβά, άραγε ήταν αντάξια του ονόματος τους και της τιμής της οποίας ζητούσαν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Όχι και όποιοι έζησαν οποιαδήποτε Ευρωπαϊκά προϊόντα παλιότερα σε σχέση με τώρα που γράφω το 2017, είναι απλά για πολλά γέλια και κλάματα μαζί... Κάποιο παράδειγμα προϊόντος... παλιότερα αγόραζες mercedes 230.6 και την κρατούσες 30 χρόνια, το ίδιο και vw golf το οποίο από αξιοπιστία ήταν toyota, κ.τ.λ. Όταν στην Αττική Ο ΠΟΛΥΣ ΠΕΣΜΑΤΖΟΓΛΟΥ πωλούσε Γερμανικά οχήματα manta b 400, ascona, κ.τ.λ. έφερνε και toyota πιο φθηνό προϊόν και έλεγε 'ΑΜΑ ΒΓΕΙ ΚΑΛΟ, ΒΓΗΚΕ...' τελικά όντως από αξιοπιστία βγήκαν καλά... ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΛΙΓΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΝ ΝΙΚ.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ=ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΓΟ ΕΝΤΣΟ ΦΕΡΑΡΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΡΟΤΑΝ ΑΞΙΟΠΠΡΕΠΩΣ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ!!! Ο ΝΙΚ.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΗΤΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΝΙΣΣΑΝ ΕΥΡΩΠΗΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΧΙ ΕΛΛΑΔΟΣ.- ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΕΥΣΕΒΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΟΛΛΩΝ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΟΥ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ... ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΟΧΙ ΜΕ ΔΕΞΙΑ ΤΣΕΠΗ!!! ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕΣ Π.Χ. 'ΑΦΕΝΤΙΚΟ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΡΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ, ΦΑΡΜΑΚΑ, Κ.Τ.Λ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ...' ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΕΤΣΙ.- ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ, ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΧΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ, ΡΟΥΦΙΑΝΙΕΣ, ΣΕΞ, Κ.Τ.Λ. ΟΛΑ ΔΩΡΕΑΝ!!! ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΟ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ 'ΔΩΡΕΑΝ ΔΟΤΕ ΗΜΙΝ...' ΠΙΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ ΛΕΜΕ.- ΔΕΝ ΑΦΗΝΕ ΑΤΑΪΣΤΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ... ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΦΑΝΕ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΤΡΩΓΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ... ΠΙΣΤΕΥΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 'ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ' ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΓΡΑΦΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΤΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ, ΕΙΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ, ΕΙΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ, Κ.Τ.Λ. ΑΥΤΟ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... ΕΙΜΑΙ Π.Χ. ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ... ΠΡΩΤΑ ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΚΑΤΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΣΕΨΕΙ ΕΝΑ ΨΙΧΟΥΛΟ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΡΩΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.- ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΚΑΤΩ ΜΟΥ ΚΑΛΑ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΤΩ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ, ΥΨΗΛΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΩ ΜΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΕΧΩ, ΝΑ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΕ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΕ, Κ.Τ.Λ. ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.- Ο ΝΙΚ.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ.- ΕΦΕΡΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, Κ.Τ.Λ. ΑΣ ΔΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΔΑΧΤΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ!!! ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ "ΖΩΝΤΑΝΗ" ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.- ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΑΠΛΙΟΤΕΡΑ ΤΟΥ ΜΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΧΕ ΒΓΑΛΕΙ "ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" ΠΟΥ ΕΧΤΙΣΑΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ... ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚ.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ!!! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Ο ΝΙΚ.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ, ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕ ΩΣ ΓΝΗΣΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ... ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΝ Η ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ!!! Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ!!! Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΗΤΑΝ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΚΚΑΛΗΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΚΡΕΜΙΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΥΚΟΝΟ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΝΙΚ.Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!! ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΕΡΙΖΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΗΚΟΥΝ.- ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΜΠΑΤΑΚΙΑ=ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ... ΙΣΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ... ΙΣΩΣ... Αυτό για τα Ελληνικα ιστορικά θέματα της πατρίδας μας... η Ευρώπη πάντως όσον αφορά στο προϊόντα των οχηματών της έχει ρίξει την ποιότητα, έχει αυξήσει τις τιμές, κ.τ.λ. σε πάρα πολύ μεγάλο επίπεδο, δεν ισχύει το value for money ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! και δεν έχει σχέση με το αν οι πελάτες της είναι εύποροι ή μη!!! Αυτό ισχύει για τους περισσότερους μεγάλους κατασκευαστές, εξαιρούνται οι μικρές βιοτεχνίες οχημάτων οι οποίες βγάζουν λίγα οχήματα το χρόνο, είτε έχουν όλη την κατασκευή οχήματος, σασί, μοτέρ, κ.τ.λ. είτε κάποια μέρη, σασί με μοτέρ από μεγάλο κατασκευαστή... Δεν είναι αξίωμα τελικά όποιοι έχουν οικονομική δυνατότητα να δίνουν σε οποιονδήποτε, ακόμα και στον "ΕΞΥΠΝΟ" ΕΥΡΩΠΑΙΟ τα χρήματα τους για να αγοράσουν προϊόν κατώτερο σε σχέση με τα χρήματα που πληρώσαν... ούτε ο ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕ "ΕΛΛΗΝΡΑΣ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΑΣ" ΤΟΥ ΣΤΥΛ, ΕΧΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΧΗΜΑ ΣΕ ΚΙΝΕΖΙΚΟ, Κ.Τ.Λ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ!!! Ε ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ, ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΩΣΤΕ ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ!!! ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΟΥΜΕ!!! Η ΒΑΛΤΕ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΦΥΛΑΝΕ!!! ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΛΕΨΟΥΜΕ, ΟΥΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΦΤΥΣΟΥΜΕ, Κ.Τ.Λ. "ΕΞΥΠΝΟΙ" ΕΥΡΩΠΑΪΟΙ... ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΕΣΑΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, Κ.Τ.Λ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ "ΕΞΥΠΝΟΙ" ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.-

     

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα