Βάζετε τα σωστά λιπαντικά στο αυτοκίνητό σας ή διαλέγετε ότι βρείτε μπροστά σας;

Βάζετε σωστά λάδια;

28.255 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2016

Η σωστή λίπανση αυξάνει το προσδόκιμο ζωής του κινητήρα του αυτοκινήτου σας και βελτιώνει την απόδοσή του, καθώς επίσης θα αποφέρει και έξτρα έσοδα στον προϋπολογισμό σας. Βέβαια για να συμβούν αυτά πρέπει να χρησιμοποιήσετε το λάδι που ταιριάζει στο αυτοκίνητό σας.

 
Η χρήση των λιπαντικών είναι αναγκαία για τη λειτουργία των μηχανών, αφού βασικός προορισμός τους είναι η μείωση της τριβής (άρα και της απώλειας έργου) και προστασία από τη φθορά των κινητών μερών. Μάλιστα σε ένα αυτοκίνητο, υπολογίζεται, ότι το 6% από την ενέργεια που αποδίδει το καύσιμο, καταναλώνεται σαν ενέργεια τριβών στον κινητήρα, με ότι αυτό σημαίνει για την κατανάλωση…

Όμως κάθε κινητήρας έχει διαφορετικές απαιτήσεις για τη λίπανσή του και αυτές ορίζονται από τον κατασκευαστή του. Όμως εσείς τις γνωρίζετε αυτές; Ξέρετε τη συμπεριφορά του λιπαντικού ως προς το ιξώδες του ή σας ακούγονται αυτά σαν κινέζικα; Ο λεγόμενος αριθμός του λαδιού, π.χ «10W-40», μας δείχνει τη συμπεριφορά του λιπαντικού το χειμώνα (W=Winter=Χειμώνας) και το καλοκαίρι. Έχετε τσεκάρει ποτέ ότι βάζετε το σωστό; 

Οι κάτοχοι diesel αυτοκινήτου γνωρίζετε τη σημασία του σωστού λιπαντικού για το φίλτρο DPF και πως θα το διατηρήσετε «ζωντανό» για περισσότερο χρόνο; Το λεγόμενο DPF ή αλλιώς Diesel Particulate Filter, επηρεάζονται λειτουργικά από την περιεκτικότητα των λιπαντικών σε τέφρα. Τα λιπαντικά που καλύπτουν την συγκεκριμένη προδιαγραφή, αναφέρονται με το χαρακτηριστικό «Low SAPS» Όσο χαμηλότερη είναι η αναλογία SAPS, τόσο λιγότερα κατάλοιπα καύσης συσσωρεύονται στο φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου, με αποτέλεσμα την αυξημένη διάρκεια ζωής του.

Επιπλέον όταν ο μηχανικός σας, σας ρωτήσει αν προτιμάτε συνθετικά, ημισυνθετικά ή ανακυκλωμένα λιπαντικά αναγνωρίζετε ποια η διαφορά τους για να επιλέξετε το καταλληλότερο ή θα απλά θα διαλέξετε το οικονομικότερο;

Εσείς όμως τι κάνετε; Αφήνετε την τύχη του αμαξιού σας στα χέρια του μηχανικού σας, αδιαφορώντας για το τι κάνει ή φροντίζετε να γνωρίζετε από πριν τα πάντα για να έχετε λόγο στην απόφαση; Αντίστοιχα χρησιμοποιείτε σωστά λιπαντικά ή όχι; Με τι κριτήρια τα διαλέγετε στη δεύτερη περίπτωση; 

 
  • Japan Flag

    Εχω ασχοληθει πολυ με το θεμα λαδι και εχω πειραματιστει αρκετα στο παρελθον και εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι τα λαδια που προτεινει ο κατασκευαστης ειναι τα καλυτερα για τις προδιαγραφες του κινητηρα.

      17
  • Χρίστος

    Όλα τα λάδια ανά κατηγορία είναι ίδια στην ουσία. Οι κατασκευαστές απλά προτείνουν τα λάδια εταιριών με τις οποίες κάνουν μπίζνες ή έχουν μεταχές σε αυτές. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

      9
  • Thod

    Lidl w5 full συνθετικά πλέον, μιά χαρά 17€ τα 5 λίτρα! Όχι θα πάω νταβατζιλίδικα να δώσω 35 € τα 4 που ζητάει ή ford...όλα τα λάδια φασον είναι.

      8
  • AK

    Θεωρώ ότι ο κατασκευαστής είναι αυτός που ορίζει την μάρκα και τον τύπο του λιπαντικού. Π.χ. στον όμιλο VW προτείνονται τα λιπαντικά σειράς Castrol Edge και από προσωπική εμπειρία 12 ετών είμαι ικανοποιημένος ως προς την χρήση τους.

      5
  • Thod

    Πω πω κ. Λουκία μου γλώσσα δεν βάζετε...στον γραπτό λόγο,φαντάσου και εκ του σύνεγγυς!!! στα προφορικά, οσιομάρτυρ θα ναι ο άντρας σας...του λόγου του!!! Τι κουράγια θέλει ο λεβεντομάρτυρας!!!

      3
  • stratos

    Η ποιοτητα του λιπαντικου εξαρταται απο τα προσθετα καθαριστικα που εμπεριεχει.Οσο ακριβοτερο τοσο και ποιοτικοτερο..Διστυχως το φθηνο και καλο ακομη δεν εχει εφευρεθει.

      2
  • Thod

    Αγαπητέ Αναστάση μέχρι πρότινος ήταν semi τώρα εδώ και 4 μήνες είναι συνθετικό.

      2
  • Αναστάσιος

    Κυρία loukia δεν επιθυμώ να επιβάλλω ούτε σε εσάς, ούτε και σε οποιοδήποτε άλλον την άποψή μου για το διάστημα αλλαγής λαδιών στο όχημά σας. Απλώς αναφέρω ότι κάθε λάδι και κατασκευαστής προσδιορίζουν το τυπικό διάστημα αλλαγής λιπαντικών. Για παράδειγμα πλήρως συνθετικά λάδια μακράς ζωής, όπως αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής για το δικό μου όχημα πρέπει να ελέγχονται και να αλλάζονται αν πρέπει κάθε 15,000km, διαφορετικά τυπικά κάθε 30,000km. Αν βεβαίως τα λάδια που χρησιμοποιείτε δεν είναι πλήρως συνθετικά και προδιαγραφών χειρότερων από Α3/Α5 για βενζινοκινητήρες ή Β3/B5 για ντιζελοκινητήρες τότε σαφώς το διάστημα αλλαγής πρέπει να είναι μικρότερο. Στην παγκόσμια αγορά υπάρχουν λιπαντικά με εξαιρετικά χαρακτηριστικά, που δεν είναι ευρέως διαθέσιμα στην χώρα μας. Όμως λιπαντικά με εξαιρετική απόδοση, όπως ενδεικτικά τα Mobil 1 και Castrol edge professional (αλλά και πολλά άλλα) είναι ευρέως διαθέσιμα προσφέροντας άριστη προστασία στους κινητήρες υψηλών απαιτήσεων για δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Αλήθεια, τι λάδι χρησιμοποιείτε στο όχημά σας, το οποίο μάλιστα όπως αναφέρετε το αλλάζετε ακόμα και μετά από 1000km σκληρής συνεχούς χρήσης το καλοκαίρι;

      1
  • Αναστάσιος

    Ο κατασκευαστής προτείνει το λάδι με τις κατάλληλες προδιαγραφές για το αυτοκίνητο, και μάλιστα ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες προτείνεται και διαφορετικού ιξώδους ή/και προδιαγραφών. Παρεπιμπτόντως φίλε Thod, το λαδάκι του LIDL είναι ημισυνθετικό.

      1
  • loukia

    Κύριε Thod, όντως το έχω μου βγαίνει από μέσα μου...άλλοι σπουδάζουν πολιτικές επιστήμες ενώ προσωπικά το έχω δίχως κόπο, τρόπο, κ.τ.λ. Όντως ο άντρας μου μου δίνει χώρο και χρόνο, όμως με γνώριζε από την αρχή...όταν του κάνουν τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ/ΠΟΝΗΡΙΕΣ, Κ.Τ.Λ. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ, ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΝΤΙΔΡΑΕΙ!!!

     
  • loukia

    Κύριε tsak ΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΤΑ ΓΡΑΨΑΤΕ ΟΜΩΣ.- ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ / κυρια λουκια ειστε ελευθερη να εχετε οποια γνωμη θελετε ΟΧΙ ομως και να επιβαλεστε στους αλλους . ομως καλα θα κανετε να ακουτε και να ψαχνετε καλυτερα . με αυτα που γραφετε θα ΣΚΙΣΩ ολα τα πτυχια μου . οσο για αποζυμιωση που λετε διακρινω μεγαλη υποκρισια . τα λαδια εχουν προδιαγραφες και κατηγοριες , που ειναι λοιπον το λαθος ? θελεται να κανετε ζημνια στον κινητηρα σας? ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ! δημοσιευστε τις οποιες ερευνες εχετε κανει καθως και μελετες να δουνε επιτελους Πηγή: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Bazete-swsta-ladia_128750.asp#ixzz4Mh7RkQf6 / ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΕ... ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ, ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΔΩΡΕΑΝ ΟΠΩΣ "ΒΛΕΠΩ" ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.-

     
  • tsak

    κυρια λουκια μου καταλογιζεται λογια που δεν ειπα. πειτε μου σας παρακαλω τον κωδικο κινητηρα σας .

     
  • loukia

    Κύριε tsak που σας επέβαλλα εγώ την γνώμη μου;Για πείτε μου, σύμφωνα με τα λεγόμενα σας και σύμφωνα και εγώ προσωπικά με τα δικά μου;Εσείς προσπαθείτε να μου επιβάλλετε τα όσα θέλετε να μου πείτε επί προσωπικού ΔΙΧΩΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ όπως είπατε ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!Πείτε ελεύθερα το τι θέλετε να μου πείτε να σας μιλήσω και εγώ ελεύθερα!!! Μου μιλήσατε για σεμινάριο 1 το λιγότερο, ορίστε κύριε ΚΑΝΤΕ ΤΟ!!!Τι απαιτείται να συναντηθούμε να συσφίξουμε και τις όποιες σχέσεις μας; Ψάχνω και ακούω εως τώρα καλά, αν εσείς κρίνετε ότι το κάνετε ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ.-ΣΚΙΣΤΕ ΤΑ ΚΥΡΙΕ ΤΟΤΕ(τα πτυχία σας...) ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΤΕ, ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ;ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ 1 ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ, κ.τ.λ. είναι εύκολο να τα λέω προσωπικά ΚΥΡΙΕ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩ, διότι ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΑΝΑΤΕ, ΕΣΤΩ ΤΟ 1 ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ, ΠΑΡΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ 'τα λάδια έχουν προδιαγραφές και κατηγορίες'...Έχετε μία τρίχα στα μαλλιά σας κύριε, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ!!!Αυτό είναι το σεμινάριο που θα μου κάνατε, και δεν θα σχολιάζατε κι όλας;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΚΥΡΙΕ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΤΟΥ;ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, Κ.Τ.Λ. ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΑΣ.-ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΟΜΩΣ.- ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΙΕ ΜΕ ΦΤΗΝΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ.- Να δημοσιεύσω κύριε, ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΛΕΩ, ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΕΙΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.- Προσπαθείτε να μου ΡΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΛΕΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ, ΟΧΙ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΚΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΔΩ.- Γνωρίζω κύριε Αναστάσιε στο κάθε όχημα ότι ο κατασκευαστής του προτείνει ένα χρονικό διάστημα αλλαγής λαδιών βάση το μ.ο. το συνολικό αλλαγής λαδιών, τις όποιες ασάφειές του, την μη θέση του στο μέρος το οποίο βρίσκεται ένα όχημα=άλλο να βρίσκεται στο Μόναχο της Γερμανίας και άλλο στην Λάρισα, που έχει πάρα πολύ υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι, κ.τ.λ. Και ο δικός μου κατασκευαστής προτείνει αλλαγή λαδιών κάθε 15 ή 30 χιλιάδες χιλιόμετρα, το έχω ακολουθήσει όχι εως το τέλος, παρακολουθώντας την πορεία του λαδιού ανά 1000 χιλιόμετρα και είδα πως σε κάποιες θερμοκρασίες, η πίεση της μηχανής από τα μεγάλα φορτία, ειδικά το ζεστό μας καλοκαίρι, κ.τ.λ. το λάδι όσο κίτρινο και αν είναι στην υφή του δεν είναι όπως όταν το πρωτοτοποθετώ στον κινητήρα, οπότε και δεν το αφήνω πλεον στα όρια που θέτει ο κατασκευαστής όμως σε πολύ μικρότερα διαστήματα το χειμώνα και ακόμα πιο νωρίς το καλοκαίρι...ναί είναι έξοδα, ναί δεν μπορώ να πω ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ναί σε φτωχές χώρες όπως η δική μας, ΑΝΑΓΚΑ ΚΑΙ ΘΕΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΙ, κ.τ.λ. καθείς είναι ελεύθερος να κάνει ότι κρίνει βάση προσωπικής ιδιοσυγκρασίας, οικονομικών, μελέτης, δοκιμών, ευαρέσκειας, κ.τ.λ.Η ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ, ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΑΣ.- Το πιιο σημαντικό ίσως χαρακτηριστικό και από το ίδιο το ιξώδες είναι η συμπεριφορά του ΅ε την αλλαγή θερμοκρασίας... Το ιξώδες μειώνεται πάντοτε ΅ε την αύξηση της θερμοκρασίας, αλλά για να εκτιμηθεί ποσοτικά η αλλαγή αυτή χρησιμοποιείται ο δείκτης ιξώδους (V.I.)...Η συχνότητα αλλαγής του κάθε λαδιού εξαρτάται από τον τύπο του λιπαντικού και τις συνθήκες οδήγησης μας...άλλο ένα αμάξι μέσο όρο το πάω στα π.χ. 190 χλμ. και άλλο στα 270χλμ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ...οι συνθήκες πίεσης είναι μεγάλες=φορτία...όπως και το πως το πάω στα χιλιόμετρα που κάνω όλο το χρόνο και το χειμώνα και το καλοκαίρι... Ακόμα και όταν κινείται το όχημα μέσα στις πόλεις συνεχώς και σε χαμηλές ταχύτητες σώφρον είναι η αλλαγή λαδιού να γίνεται ανά 6 μήνες +/-, και ανάλογα ΠΩΣ ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ... Η πρόληψη για εμένα προσωπικά είναι πολύ καλύτερη της θεραπείας...δεν χρειάζεται να πάμε στον γιατρό για να μας πει τα αυτονόητα, μην τρώτε πολύ, άσκηση, κ.τ.λ. και τα γιατρέ εγώ γιατί να μην καπνίσω όμως εσύ το κάνεις, ;;;;;;;;;;;;;;;;... Δεν έχει σημασία το τι λάδι προσωπικά χρησιμοποιώ...καθείς μπορεί να τοποθετήσει ότι κρίνει αυτός ότι είναι το καλύτερο γι'αυτόν...ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ CASTROL 'ΚΑΛΑ' ΛΑΔΙΑ, ΟΜΩΣ 'ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ, ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ'...Καλά είναι τα castrol, τα έχω χρησιμοποιήσει...ΥΠΟΘΕΤΩ το τι θα μου πειτε, 2-3 είναι που κάνουν λάδια και οι υπόλοιποι φασόν τα δουλεύουν...ΟΚ...είπα πιο επάνω περί προσωπικής ελευθερίας όμως... Τα mobil τα θεωρώ για εμένα προσωπικά καλύτερα, όπως και τα motul, τα eneos, τα pj1, κ.τ.λ Πάντα βρίσκεται τελικά η χρυσή τομή, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ.- Θα τα λέμε ΔΙΧΩΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΚΙΣΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.-

     
  • tsak

    κυρια λουκια ειστε ελευθερη να εχετε οποια γνωμη θελετε ΟΧΙ ομως και να επιβαλεστε στους αλλους . ομως καλα θα κανετε να ακουτε και να ψαχνετε καλυτερα . με αυτα που γραφετε θα ΣΚΙΣΩ ολα τα πτυχια μου . οσο για αποζυμιωση που λετε διακρινω μεγαλη υποκρισια . τα λαδια εχουν προδιαγραφες και κατηγοριες , που ειναι λοιπον το λαθος ? θελεται να κανετε ζημνια στον κινητηρα σας? ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ ! δημοσιευστε τις οποιες ερευνες εχετε κανει καθως και μελετες να δουνε επιτελους

     
  • loukia

    Κύριε tsak κάντε μου τότε σεμινάριο να σας ακούσω και εσάς, όλους τους ακούω προσωπικά...έχω την προσωπική μου γνώμη, έχω κάνει την όποια μελέτη, δοκιμή μου, κ.τ.λ. πείτε μου να κάνω και αυτά τα οποία λέτε...ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΤΕ πέραν του να κάνετε τους όποιους σχολιασμούς;

     
  • tsak

    κυρια λουκια θελετε το λιγοτερο 1 σεμιναριο για τα λαδια γιατι αυτα που λετε ειναι ......( ας μην το σχολιασω ) . κυριε αναστασιε να βλεπετε εκτος απο τις προδιαγραφες vw 505 00 και την κατηγορια A3/B3 για πολυστροφους και turbo κινητηρες

     
  • loukia

    Όχι κύριε Αναστάση ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΛΑΔΙΑ και δεν ψάχνω πελάτες... γενικά μου λένε απίστευτα πράγματα ότι πουλάω, κάνω, κ.τ.λ.ΚΡΑΤΙΣΤΡΙΑ ΕΙΜΑΙ και εδώ και στο εξωτερικό, μην ανησυχείτε, τα παίρνω είτε πουλήσω, είτε όχι, εως τώρα...και από εσάς, οπότε λίγα χόρτα έχω να φάω να μην ψοφήσω... Δεν είναι φασαρία το να ψάχνεις, να μελετάς, να δοκιμάζεις, κ.τ.λ. και εδώ στην Ελλάδα που ζω πλεον και στο εξωτερικό χρησιμοποιούσα τις ίδιες μάρκες λαδιών, σε πιο κρυα κλίματα που ήμουν κρατούσα τα λάδια πολύ πιο επάνω στα χιλιόμετρα που γράφω για εδώ την Ελλάδα λόγω κλίματος πάντα με υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι... Έχω δοκιμάσει τα castrol και δεν έχω μείνη ευχαριστημένη προσωπικά, ούτε τα θεωρώ αξιόπιστα σε σχέση με τις μάρκες τις οποίες τοποθετώ προσωπικά στα δικά μου οχήματα...και τα δικά μου λάδια πάντα προς το φυσιολογικά βγαίνουν...με όχι και τόση καλή χρήση προς το όχημα μου... Είναι προσωπική σας επιλογή να προτιμάτε όποια μέρκα λαδιού πιστεύετε ότι είναι καλή για εσάς προσωπικά και να τα αλλάζετε σε όποια χιλιόμετρα σας λέει ο κατασκευαστής του οχήματος σας... Από προσωπική εμπειρία σε turbo και μη όχημα, σε ψυχρά και θερμά κλίματα όπως το δικό μας, έχω βγάλει τα προσωπικά μου συμπεράσματα μετά από δοκιμές, μελέτες, ψάξιμο, κ.τ.λ. οπότε κρίνω το πότε πρέπει να αλλάζω τα λάδια μου προσωπικά... Σας ευχαριστώ, θα τα λέμε...

     
  • Αναστάσιος

    loukia, κάνεις τόση φασαρία να βρεις λαδάκια από Ιαπωνία κι Αμερική για να τα αλλάζεις κάθε 5,000km στο turbo αυτοκίνητό σου που δέχεται μεγάλα φορτία; Εγώ αλλάζω λάδια κάθε 30,000km όπως άλλωστε προτείνει κι ο κατασκευαστής. Τα λάδια μου είναι Castrol edge extended performance 5w-30 και προχτές που πήγα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία για να βγάλω κάρτα καυσαερίων τα έλεγξαν προληπτικά επειδή είχαν αλλαχθεί πριν 17,000km και ήταν καστανόξανθα και στρωμένα. Α ξέχασα να πω ότι το κοντέρ μου γράφει 315,000km και οι ρύποι μου 0.01% CO και 8ppm NOx, όχι άσχημα για αυτοκίνητο Euro 3 του 2000 ε; Εκτός κι εάν πουλάτε λάδια, αλλάξτε τα λάδια σας ακριβώς όπως κι όταν σας προτείνει ο κατασκευαστής. Η καταπόνηση του λιπαντικού πρέπει ασφαλώς να εκτιμάται, γιαυτό άλλωστε είναι και οι δείκτες λαδιού, κάτι το οποίο το υπογραμμίζουν και οι κατασκευαστές.

     
  • loukia

    Όπως ο κύριος Japan Flag, έτσι και προσωπικά με την σειρά μου έχω πειραματιστεί στο θέμα λάδι και κατάληξα στο συμπέρασμα ότι όντως υπάρχουν 2-3 μάρκες λαδιών οι οποίες είναι οι καλύτερες, οι πιο ποιοτικές...οι περισσότερες λύσεις είναι απλά ΛΟΓΙΑ και ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ και τίποτα άλλο...οι καλύτερες λύσεις λαδιού είναι από Αμερική και από Ιαπωνία μεριά...Στην Αττική μπορείς να βρεις τέτοιου είδους λάδια είτε έχεις matiz 800cc, είτε s65 amg, με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά...στις πιο μικρές πόλεις της Ελλάδος υπάρχει πρόβλημα, που μπορεί να υπερνικηθεί αν γίνει προσωπική παραγγελία δια μέσω τηλεφώνου, διαδικτύου, κ.τ.λ. προσωπική με το ανάλογο τίμημα, όπως επίσης και από την Αττική και εδώ τα ίδια...ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ...και αυτά τα προτείνει ο κατασκευαστής π.χ. σε καινούργιο όχημα αλλάγή λαδιών κάθε 15000χλμ.κ.τ.λ. προσωπικά τα ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ.-Λάδια long για 90000χλμ, κ.τ.λ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ.- Το μοτέρ δεν είναι για 100000χλμ και μετά το πετάμε έτσι απλά...βέβαια η σύγχρονες κατασκευές ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΧΙ ΟΛΕΣ, είναι οι περισσότερες για 10 χρόνια ζωής, όμως και παγκόσμια δεν μπορούν οι άνθρωποι βάση της οικονομικής κατάστασης και πολύ περισσότερο η χώρα μας να μπορούν οι περισσότεροι να αλλάζουν όχημα κάθε 3 χρόνια, οπότε να μην τους απασχολεί ΑΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΛΑΔΙΑ.-Σε πολλές χώρες της Ευρώπης αυτό γίνονταν και γίνεται τόσο χρόνια, ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ.- Ειδικά όσοι έχουμε turbo οχήματα, max που μπορεί να κρατηθεί το λάδι τον χειμώνα ΠΑΡΑΚΑΛΩ είναι 7500χλμ. συν άντε άλλα 300χλμ., μείον κατά πολύ πιο κάτω, και στις 5000χλμ.να αλλαχτούν τόσο το καλύτερο και ακόμα πιο κάτω, ακόμα καλύτερα...το καλοκαίρι δε που εκεί είναι όλο το πρόβλημα στο πως λειτουργεί ο κινητήρας και δέχεται απίστευτα ΦΟΡΤΙΑ, η αλλαγή λαδιών πρέπει να γίνεται και στα 2500χλμ.+/- τα ίδια με ότι έγραψα πιο επάνω... ανάλογα με την χρήση, τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος, κ.τ.λ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ, επειδή έχω κάνει πάρα πολλές δοκιμές...πολλές φορές τυχαίνει και κάνεις μονομιάς 1000χλμ.πλακωμένος το καλοκαίρι με ταχύτητες μεγάλες το τι φορτία δέχεται ο κινητήρας μας είναι το κάτι άλλο, ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!

     
  • Αναστάσιος

    Ευχαριστώ πολύ Thod για την ενημέρωση. Δεν γνώριζα ότι πλέον προσφέρονται και πλήρως συνθετικά λάδια στα LIDL και μάλιστα με τόσο χαμηλή τιμή. Αν η προδιαγραφή είναι VW 505 00 τότε είναι μια χαρά λάδια ακόμα και για κινητήρες turbo υψηλών προδιαγραφών και εξαιρετικά οικονομική λύση.

     
  • αν το μοτερ σας εχει κιτρινισει

    εσωτερικα,μαλλον εισαστε πελατης παγκοσμιου βεληνεκους εταιρειας λιπαντικων(ονοματα δε λεμε),που τα χρωματιζει για να φαινονται πιο ποιοτικα στα ματια του Diyer.