• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα το νέο Citroen C3 με τον 1.600άρη BlueHDi κινητήρα απόδοσης 100 ίππων. (τεύχος 52/2016) Δείτε την αναλυτική μας δοκιμή.

Yψηλή άνεση και κορυφαία ποιότητα κύλισης εξασφαλίζει η ανάρτηση του C3.

Αξίζει να αναφερθεί πως πέραν της πολύ ευχάριστης οδικής συμπεριφοράς, η ρύθμιση της ανάρτησης δεν χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα μαλακή.

Δοκιμή: Citroen C3

Διαβάστηκε από 15164 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/2/2017

Λίρα 100…! Ο BlueHDi diesel κινητήρας των 100 ίππων της Citroen, προσφέρει το κάτι παραπάνω στο νέο C3 τονίζοντας τον χαρισματικό του χαρακτήρα.

 
What is new
- 1,6 diesel με 100 ίππους και AdBlue
- Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
- Tιμή από 15.690 ευρώ

+ Εμφάνιση μέσα-έξω, χώροι, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, AdBlue, πρακτικότητα, επιδόσεις
- Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, πλευρική στήριξη καθισμάτων
 
Με νοπή ακόμα την ευχάριστη γεύση που μας άφησε η «μικρή» έκδοση του BlueHDi 75 στο νέο C3, δοκιμάζουμε την πιο δυνατή έκδοσή του, αυτή με τους 100 ίππους. Εκ πρώτης μπορεί η κατά 25 ίππων αύξηση στην απόδοση να μην λέει και πολλά πράγματα, στην πράξη όμως αυτοί τονίζουν τον πολυτάλαντο χαρακτήρα του νέου μικρού της Citroen διαμορφώνοντας την πληρέστερη από όλες τις απόψεις έκδοσή του. 
 
Εμφάνιση: Ξεχωριστό είτε με, είτε χωρίς τις έξτρα πινελιές 
Αισθητικά, το Citroen C3 και σε αυτή την έκδοση είναι ξεχωριστό και όπως και στις υπόλοιπες προσφέρει μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης (36 διαθέσιμοι χρωματικοί συνδυασμοί από 3 χρώματα οροφής και 9 αμαξώματος). Κυρίαρχα στοιχεία της εμφάνισης από την βασική έκδοση του μοντέλου, αποτελούν τα στενά LED φώτα ημέρας αλά Citroen Picasso, με τα κανονικά φωτιστικά να αποτελούν στοιχεία του ογκώδους σχεδίασης προφυλακτήρα. Tα προαιρετικά (κόστος 230 ευρώ) προστατευτικά Airbumps από το C4 Cactus, αποτελούν κυρίαρχα στοιχεία στα πλαϊνά του αμαξώματος και σαφώς εντείνουν τον μοναδικό του χαρακτήρα αν επιλεχθούν, ενώ στο πίσω μέρος κύριο χαρακτηριστικό της σχεδίασης αποτελούν τα όμορφα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν με τη σειρά τους στο DS3. 

650 ευρώ για 25 ίππους
Η τιμή του νέου C3 με αυτό τον κινητήρα που είναι διαθέσιμος από την δεύτερη εξοπλιστική έκδοση του μοντέλου (Feel), ανέρχεται στα 15.690 ευρώ, τιμή που βρίσκεται μέσα στα επίπεδα του ανταγωνισμού του. Συγκριτικά λοιπόν για την αντίστοιχη έκδοση των 100 ίππων το κόστος ανέρχεται στα 650 ευρώ επιπλέον από την έκδοση των 75 ίππων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • vankat

    ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ,ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.

      9
    • autotriti

      Απάντηση: Στους κινητήρες μικρού κυβισμού, πέθανε, όπως έχουμε πει και πολλές φορές ακόμη στο παρελθόν.

        1
  • LEONIDAS

    Τα γεγονότα σας διαψεύδουν, Σήμερα, όλες σχεδόν οι εταιρίες, έχουν στην γκάμα τους μικρούς diesel κινητήρες,

      4
  • Leonidas

    Κλεάνθη, η δήλωση του autotriti είναι ότι το diesel πέθανε, το αν χρειάζεται επιπλέον συστήματα για να μην ρυπαίνει είναι άλλη ιστορία, επίσης είναι άλλη ιστορία εάν θα "πεθάνει" στο μέλλον, σήμερα που μιλάμε είναι εδώ με τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες (πχ VW ) να είναι έτοιμες να λανσάρουν νέους κινητήρες diesel μικρού κυβισμού, συνεπώς δεν υπάρχει ερώτημα για το παρόν, το μόνο ερώτημα προέρχεται από την εμμονή του autotriti,

      3
  • el savio

    Egw sumpa8w tous gallous alla ta stadar paragwghs tous einai polu xamhlotera apo ta germanika me apotelesma opoiodhpote galliko autokinhto na einai polu katwtero apo to antistoixo germaniko. 8a elega akomh kai ap ta italika. Einai krima giatih gallia einai mia megalh xwra me arketh texnognwsia se pollous tomeis alla dustuxws den mporei na apobalei apo panw ths to komplex katwterwththas.

      2
  • Παναγιωτης Κλεανθης

    Λεωνιδα τα μικρα κυβικα ειναι απο 1100 εως 1500 και απο 1600 ειναι τα σωστα για να καλυπτουν τις προδιαγραφες και εφοσον εχουν το συστημα ουριας το οποιο λεγεται bluetec και εδουτερωνει τους ρυπους.Αν η καταναλωση του c3 ειναι στα 5.3 και τους suzuki baleno boosterjet στα 6 λιτρα και με υποπιεση η καταναλωση συμφερει να παρεις αυτο γιατι με τα 3000 ευρω λιγοτερα εχεις καυσιμο για 8 χρονια.