Κομψή σχεδίαση και ωραίες καμπύλες για την Citroen C4, ειδικά μετά την ανανέωση, που έκρυψε μια χαρά τα χρονάκια της.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κομψή σχεδίαση και ωραίες καμπύλες για την Citroen C4, ειδικά μετά την ανανέωση, που έκρυψε μια χαρά τα χρονάκια της.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο σβέλτο το Rapid

49.438 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2017)

H Citroen C4 δεν έχει μόνο τον πιο δυνατό και ροπάτο 1,6 turbodiesel εδώ (120 άλογα και 300 Nm ροπής), αλλά και τον μόνο με σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης SCR χρησιμοποιώντας AbBlue για να μειώνει τα καρκινογόνα NOx. Στην πράξη εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία, αλλά η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου με τον κάπως σκληρό επιλογέα δεν κολακεύει τη λειτουργία κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. Η πραγματική μέση κατανάλωσή της είναι στα 5,4 λτ./100 χλμ.

Το Skoda Rapid Spaceback είναι το πιο ελαφρύ από τα 3 και σε συνδυασμό με τα 116 άλογα του κινητήρα του είναι το πιο σβέλτο.

Το Skoda Rapid Spaceback είναι το πιο ελαφρύ από τα 3 και σε συνδυασμό με τα 116 άλογα του κινητήρα του είναι το πιο σβέλτο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Το -by Renault- 8βάλβιδο, 1,5 λτ. μοτέρ του Nissan Pulsar αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Ο κάθε άλλο παρά τραχύς κινητήρας, που συνοδεύεται από 6τάχυτο κιβώτιο και καλό σε αίσθηση επιλογέα, τραβάει καλά. Το «μακρύ» 6τάχυτο κιβώτιο αμβλύνει τις επιδόσεις εν κινήσει, ωστόσο είναι αρωγός στην οικονομία με την πραγματική μέση κατανάλωση να είναι στα 5,0 λτ./100 χλμ.
 
Το Skoda Rapid χρησιμοποιεί πλέον τον αναβαθμισμένο 1,6 TDI κινητήρα της VW, που αποδίδει 116 άλογα και 250 Nm ροπής στις 1.500 – 3.000 σ.α.λ. Στη λειτουργία του δείχνει πιο τραχύς από τους άλλους, αλλά σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος χαρίζει στο τσέχικο χάτσμπακ τις καλύτερες επιδόσεις εδώ. Η πραγματική μέση κατανάλωση είναι στα 5,3 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green